Hellmin Skrevet 16. juli 2024 #1 Skrevet 16. juli 2024 Hei Jeg skal til Stockholm sammen med mine to tenåringsdøtre, og lurer på om det er noen som sitter med gode tips til ting å gjøre, steder som er litt kule å spise og butikker man bør få med seg. Da med disse to jentene i fokus på forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #2 Skrevet 16. juli 2024 1 hour ago, Hellmin said: Hei Jeg skal til Stockholm sammen med mine to tenåringsdøtre, og lurer på om det er noen som sitter med gode tips til ting å gjøre, steder som er litt kule å spise og butikker man bør få med seg. Da med disse to jentene i fokus på forhånd takk Hvis været er fint, er det hyggelig å holde seg i sentrum. Med to tenåringsdøttre kan det være hyggelig med litt blanding av shopping, shightseeing og god mat. Kan anbefale følgende: ABBA museum, båttur (ca. 50min tur), Gallerian shoppingsenter, NK shoppingsenter. Drottninggatan er Stockholm svar på Karl Johan. Mye folk, kjedebutikker osv. men, for en tenåring kan det være kjekt. Spis god mat på TED, Posto Pasta, Beirut Cafe, Brödernas. Skulle været bli dårlig, ta dere en tur til Mall of Scandinavia i Solna. God tur, Stockholm er magisk 🤩 Anonymkode: 7c336...736 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Skrevet 16. juli 2024 Hornstull/Tanto for sol og bading. Flere muligheter for lunsj i området. Kort veg fra Gøtgatan med butikker og kafeer. Jeg liker å gå eller ta trikken til Waldemars udde. Millesgården er også verdt et besøk. Gamla Stan kan være hyggelig, men ofte fullt av turister. Området mellom Gamla Stan og Slussen er (og blir) oppgradert, og det er blitt flere steder an kan sitte å nyte sola og slappe av. Stockholm har et effektivt kollektivsystem, så med dagskort eller tredagerskort får dere tilgang til tog, trikk, buss, metro og ikke minst bygatene mellom øyene. Hvis det regner for mye, Solna og Mall of Scandinavia. Anonymkode: 48508...460 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå