AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #1 Del Skrevet 15. juli 2024 Jeg forstår ikke alle trinnene som skal til for å ta lappen på moped. Er det noen som kan hjelpe meg? man må først ha trafikalt grunnkurs. Dette er det samme som man må ha for å øvelseskjøre på bil? så kan man ta mopedkurs hos kjøreskole. Må man eller forventes det at man øvelseskjører i tillegg til dette? Er det noen form for bestått på dette? så må man ta teoriprøven? Denne bestiller man selv hos veivesenet? Hvis man stryker på teoriprøven har man da ikke lappen selv om mopedkurset er bestått? Kan man ta teoriprøven på nytt og hvor raskt? Anonymkode: fc137...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 15. juli 2024 #2 Del Skrevet 15. juli 2024 trafikalt grunnkurs er det samme som du må ta for å øvelsekjøre ja. Man må ikke øvelsekjjøre i tilegg nei. Teorien prøven regne jeg med er samme som på bil, den må tas på ny og du får ikke moped lappen før den er bestått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #3 Del Skrevet 16. juli 2024 Vegvesen om førerkort moped Det er litt knotete forklart. Men en må ha trafikalt grunnkurs, så har kjøreskolen et tre timer mopedteorikurs du må delta på. Så er det ulike trinn i opplæring på moped med kjøring. Etter at alt obligatorisk er gjennomført og godkjent kan du melde deg opp til teorieksamen. Regn god tid til å lese og løse oppgaver på teoritentamen-appen. Anonymkode: 48c16...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå