Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg syntes hverken Siri Helene eller Iselin skulle gått videre. Men der er jeg tydligvis ikke enig med resten av befolkningen. Iselin synger som en kråke. Søt jente, og kjemepsjarm, men synge det kan hun ikke. Og Siri Helene blir så fryktelig kjedlig at jeg føler jeg hører på en vuggesang. Hun er jo en grå mus. Skal hun komme lenger må hun nok forandre seg en del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Siri Helene har en nydelig stemme jeg, og hun fortjente finaleplass. Det er da mange som har vært i finalen tidligere år som ikke har vært utadvendte og med masse trøkk. Hun er søt synes jeg, men om det holder helt fram er kanskje mer tvilsomt. Hun må nok forsøke å gi mer i finalerundene for å ha en sjanse.

Skrevet
Begge mine favoritter gikk videre!

Det blir jo ganske kjedelig å følge med videre hvis ingen skiller seg litt ut. Hvem som vinner driter jeg jo i, er bare ute etter god underholdning og disse jentene er jo supersjarmerende, særlig fordi de ikke er typiske idol-mennesker.

...hvis ingen skiller seg ut ja.. Men det er det jeg mener er probelemet med Siri Helene. Hun har en fantastisk stemme, det skal jeg være enig i. Men tror hun kommer til å forsvinne i mengden av resten av Idol-finalistene.. Hun virker så blass å kjedlig, litt sånn grå mus! jeg ser ingen personlighet hos henne, eller noen stil...

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...