lille__lulu Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Er det bare jeg som synes at hun Siri Helene som gikk videre igår er ganske lite popstjerne-materiell??? Jo hun sang da fint, men det lille ekstra ser iallefall ikke jeg at hun har. Synes hun er tvers igjennom alt for allminnelig og ja..kjedelig! Er 99% sikker på at hun nok kommer til å gå ut ganske så tidlig i finalerundene... Mener ikke å høre bitchy ut her altså, men jeg skjønner rett og slett ikke hvilke seere som stemte frem henne... Noen som er enige? Eller har jeg rett å slett ikke peiling? ..
Gjest Gamle Alex Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Det er liksom ikke noe " trøkk" over jenta
lille__lulu Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2006 Det er liksom ikke noe " trøkk" over jenta ← Godt sagt! Akkurat det jeg mente!!!
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun gikk videre...men det var jo ganske jevnt da, så det var vel helt tilfeldig kanskje... Og så tror jeg nok kanskje at dommerne kan påvirke litt - Tone Lise elsker jo stemmen hennes og gir uttrykk for det. Jeg syns ikke hun har fin stemme, og jeg ser heller ikke "idol-faktoren" hos henne. Men for all del - søt jente, men kanskje ikke årets idol-vinner...
Annie Skrevet 16. februar 2006 #5 Skrevet 16. februar 2006 Syns det var helt riktig at hun gikk videre. Hun var den flinkeste i går og jeg var overrasket at hun ikke fikk flest stemmer. At hun ikke er popstjerne-typen syns jeg taler til hennes fordel. Jeg tror det ligger stort potensiale i den jenta.
Søtpotita Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Syns det var helt riktig at hun gikk videre. Hun var den flinkeste i går og jeg var overrasket at hun ikke fikk flest stemmer. At hun ikke er popstjerne-typen syns jeg taler til hennes fordel. Jeg tror det ligger stort potensiale i den jenta. ← Mine to favorittar gjekk vidare
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #7 Skrevet 16. februar 2006 Hun har nok et potensiale - men kanskje ikke i Idol, tenker jeg... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #8 Skrevet 16. februar 2006 Hun har nok et potensiale - men kanskje ikke i Idol, tenker jeg... :klø: ← Men det er mange som ikke har potensiale hverken i Idol eller andre steder som likevel har gått videre. Jeg synes det er bra at noen går videre bare pga sangferdigheter for en gangs skyld!
Gjest Meg Skrevet 16. februar 2006 #9 Skrevet 16. februar 2006 Tror hun kan selge plater. Litt samme følelse på henne som på Alejandro. Ikke så mye trøkk, men en utrolig fin og spesiell stemme!
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #10 Skrevet 16. februar 2006 Men det er mange som ikke har potensiale hverken i Idol eller andre steder som likevel har gått videre. Jeg synes det er bra at noen går videre bare pga sangferdigheter for en gangs skyld! ← Enig!!! Syns ho er sånn søt Ane Brun-aktig eg... Og Ane Brun er vel heller ikkje av dei som tar størst plass, er ho vel?
Frk Doodad Skrevet 16. februar 2006 #11 Skrevet 16. februar 2006 Jeg ble egentlig overrasket over begge de to som gikk videre........ ikke mine favoritter
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #13 Skrevet 16. februar 2006 Begge mine favoritter gikk videre! Det blir jo ganske kjedelig å følge med videre hvis ingen skiller seg litt ut. Hvem som vinner driter jeg jo i, er bare ute etter god underholdning og disse jentene er jo supersjarmerende, særlig fordi de ikke er typiske idol-mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #14 Skrevet 16. februar 2006 Hvem gikk videre egentlig? ← Siri og Iselin
Gjest lilletroll Skrevet 16. februar 2006 #16 Skrevet 16. februar 2006 Jeg ble ikke sånn suuuper impnert over Siri i går kveld, men hørte henne i en tidligere sending, og hun er utrolig flink til å synge!!!
Gjest Catwoman Skrevet 16. februar 2006 #17 Skrevet 16. februar 2006 Iselin sang jo helt utrolig elendig i går. Mulig hun hadde en dårlig dag og synger bedre vanligvis har ikke hørt henne synge noe særlig før), hvis ikke forstår jeg ikke hva hun gjør i finalen. Synes hun som sang tir na noir (er ikke heltt sikker på mellom hvilke bokstaver det skal være opphold ) var den beste i går.
Lille Grete Skrevet 17. februar 2006 #18 Skrevet 17. februar 2006 Jeg synes Siri Helene er kjempeflink jeg. Kjøper cd'en om den kommer. Hun som sang på norsk fortjente også å komme videre synes jeg.
nostalgia Skrevet 17. februar 2006 #19 Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg synes Siri sang knallbra! Utrolig flott stemme med særpreg til tusen. Om ikke hun har det lille ekstra, så vet ikke jeg hvem som har det! Iselin har jeg likt hele tiden... synes hun har en utrolig flott stemme som skiller seg ut og i tillegg har hun sjarm i massevis. Synes ikke hun sang så veldig bra på onsdag, men er allikevel svært glad for at hun gikk videre pga. det hun har vist tidligere... Synes også at hun som sang på norsk kunne ha fortjent en plass videre... det var vakkert Synes det var så mange bra i den gruppen egentlig Endret 17. februar 2006 av nostalgia
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #20 Skrevet 17. februar 2006 Jeg digger Siri sin stemme - og det at hun er så naturlig og lite babe-ete. Hun har vært min favoritt helt fra starten! Iselin sang ikke bra... men hun har visst blitt publikums yndling og kunne sikkert gjort hva siom helst og sanket inn masse stemmer. Jeg er glad for at de to gikk videre, det blir spennende å se hvordan det går med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå