Joyful Skrevet 15. juli 2024 #1 Del Skrevet 15. juli 2024 Jeg skal flytte fra en 80kvm leilighet ca. Har tenkt å få inn tilbud på alt, både møbler, esker osv. Det er spørsmål om hvor stor flyttebil man trenger. Hvordan skal jeg beregne det? Er helt grønn på dette her, og vil jo ikke bomme helt. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 15. juli 2024 #2 Del Skrevet 15. juli 2024 Om du går inn på ulike byråer så har mange en veiledning på akkurat det. Valgte en vilkårlig side nå, med kalkulator. Dette er du ikke alene om å være grønn på, meg og mange andre også 🤪 Håper tipset hjelper, og god flytting 😊 https://www.flyttebyrå.no/flyttekalkulator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joyful Skrevet 15. juli 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juli 2024 Daisy-love skrev (38 minutter siden): Om du går inn på ulike byråer så har mange en veiledning på akkurat det. Valgte en vilkårlig side nå, med kalkulator. Dette er du ikke alene om å være grønn på, meg og mange andre også 🤪 Håper tipset hjelper, og god flytting 😊 https://www.flyttebyrå.no/flyttekalkulator Takk. Fant en volum kalkulator der man både kunne taste inn antall møbler og esker, satser på at den stemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portgiserinnnen Skrevet 15. juli 2024 #4 Del Skrevet 15. juli 2024 Dette avhenger jo også av stilen din. Er den maksimalistisk eller mimalistisk? Dette påvirker jo virkelig hvor mye som skal pakjes ned og flyttes. Men det blir ofte mer enn en tror.. . Anbefaler deg å pakke i banankasser. De er lette å stable på bilen, og har litt begrensninger hvor tunge du klarer å pakke de. Regner med at du leier bil med skap og skikkelig løftelem, og som er med bemanning. Råder deg til å bestille 3 personer. Da kan en jobbe effektivt i skapet og sørge for bæring i rett "rekkefølge" og to kan effektivt bære ting på gitte plasser. Og totalt vil timebruken normalt bli lavere pga effektivitet! Lykke til!! Hilsen en som har flyttet noen ganger🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joyful Skrevet 15. juli 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 15. juli 2024 Portgiserinnnen skrev (30 minutter siden): Dette avhenger jo også av stilen din. Er den maksimalistisk eller mimalistisk? Dette påvirker jo virkelig hvor mye som skal pakjes ned og flyttes. Men det blir ofte mer enn en tror.. . Anbefaler deg å pakke i banankasser. De er lette å stable på bilen, og har litt begrensninger hvor tunge du klarer å pakke de. Regner med at du leier bil med skap og skikkelig løftelem, og som er med bemanning. Råder deg til å bestille 3 personer. Da kan en jobbe effektivt i skapet og sørge for bæring i rett "rekkefølge" og to kan effektivt bære ting på gitte plasser. Og totalt vil timebruken normalt bli lavere pga effektivitet! Lykke til!! Hilsen en som har flyttet noen ganger🙂 Takk for tips 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2024 #6 Del Skrevet 15. juli 2024 Benytt anledningen til å kvitte deg med alt du ikke vil beholde så blir det mindre mengde å kjøre flyttelass på. Anonymkode: e4f5e...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joyful Skrevet 16. juli 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Benytt anledningen til å kvitte deg med alt du ikke vil beholde så blir det mindre mengde å kjøre flyttelass på. Anonymkode: e4f5e...d98 Ja, det har jeg gjort. Kvittet meg med masse 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå