AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #21 Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg hadde aldri satset på en mann som ikke har bodd alene og klart seg selv noen år etter et brudd med alt som følger i kjølvannet. Det har noe med å finne roen i seg selv som menneske før man går inn i et forhold igjen. Der bommer svært mange og hopper fra det ene forholdet etter det andre og klager på at det alltid er noe som er galt. Anonymkode: c1e2d...991 Forstår godt hvordan du tenker, men her tror jeg du kan gå glipp av noen bra menn, de blir nemlig tatt rimelig fort Menn har også generelt lettere enn kvinner for å gå rett fra et forhold til et annet er min erfaring, men det har jeg selvfølgelig ikke forskning på. TS: Livet er ikke alltid etter boka. Hvis alt klaffer, så hold fast i mannen uansett, hvis ikke møter han sikkert bare en annen snart. Det er derimot veldig lurt ikke å planlegge samboerskap osv., men bare være kjærester noen år. Etter en skilsmisse er det vel kjærestefølelsene, spenning, sex osv folk savner uansett, ikke mandag morgen og hverdager med leverpostei og ungemas. Anonymkode: 48056...a84 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #22 Skrevet 17. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 23.15): Jeg hadde aldri satset på en mann som ikke har bodd alene og klart seg selv noen år etter et brudd med alt som følger i kjølvannet. Det har noe med å finne roen i seg selv som menneske før man går inn i et forhold igjen. Der bommer svært mange og hopper fra det ene forholdet etter det andre og klager på at det alltid er noe som er galt. Anonymkode: c1e2d...991 Finnes de? Mitt inntrykk er at menn klarer seg ikke alene. Enten finner de raskt en ny og går ikke det, så blir de sammen med eksen. Anonymkode: 5288f...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #23 Skrevet 17. juli 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Finnes de? Mitt inntrykk er at menn klarer seg ikke alene. Enten finner de raskt en ny og går ikke det, så blir de sammen med eksen. Anonymkode: 5288f...6b5 Vet ikke helt hva du mener, men mange menn klarer seg fint. Men "å finne roen i seg selv" er et moderne uttrykk som priviligerte kvinner bruker som sminke på selvrealisering. Jeg tror at hverken menn eller kvinner som er skapt for å leve i et forhold finner "roen i seg selv". På det rent praktiske er det mange huslige menn. Mange er også helt ferdige med ex. Så ang dette litt nedlatende med "å ikke klare seg selv", så gjør nok mange menn det teknisk sett, men de ønsker å være i et godt forhold. Så hvis de har alt på stell og ønsker et forhold blir de ikke single så lenge, nei. Anonymkode: 7b528...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2024 #24 Skrevet 17. juli 2024 Mange nysingle menn er nok mest opptatt av å være nettopp det - single- en stund. Og da mener jeg ikke for å lande eller finne seg selv eller prosessere bruddet, men for å finne ut av hva de har gått glipp av gjennom mange år i et parforhold. De vil teste så mange de kan, kort og godt. Anonymkode: 571f2...884 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #25 Skrevet 24. juli 2024 On 7/17/2024 at 9:41 AM, AnonymBruker said: Mange nysingle menn er nok mest opptatt av å være nettopp det - single- en stund. Og da mener jeg ikke for å lande eller finne seg selv eller prosessere bruddet, men for å finne ut av hva de har gått glipp av gjennom mange år i et parforhold. De vil teste så mange de kan, kort og godt. Anonymkode: 571f2...884 Høres bra ut i teorien, men er dette riktig? Menn flest har vel i følge dagens debatter ikke mulighet til å «teste så mange de kan»? Anonymkode: 7052e...a0b
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #26 Skrevet 24. juli 2024 Jeg hadde kun vært skilt i 6 mnd da jeg møtte kjæresten min. Han hadde vært skilt i ca 1 år. Det fungerte veldig bra for oss ❤️ Har vært et par i 4 år nå og kjærligheten blir bare sterkere og sterkere. Felles for oss var at vi hadde jobbet oss gjennom de gamle forholdene og forstått hvorfor det var riktig med brudd. Vi var klar over hva som gikk galt, vår egen rolle i det og bevisste på hva vi trenger og søker i et forhold. Så TS: Føles det riktig, så kjør på! 🤩 Mange ekteskap er i praksis slutt lenge før den formelle separasjonen. Dermed er man også raskt klar til å gå videre. Anonymkode: 9ac15...18f 2
Fjellmannover190 Skrevet 24. juli 2024 #27 Skrevet 24. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Høres bra ut i teorien, men er dette riktig? Menn flest har vel i følge dagens debatter ikke mulighet til å «teste så mange de kan»? Anonymkode: 7052e...a0b Nyskilte menn er heldigvis ikke en monogen gruppe, så vi er ganske ulik. Som mann som gikk uten å ha noen som ventet, og som ikke trenger ei dame, og kan kle på meg og lage en god profil@,så kunne jeg nok testet så mange jeg kunne. Men om jeg finner kjærligheten som holder, så er det det jeg søker etter et over 20 år lang samliv. Dating er spennende, men det tar også mye energi og tid.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #28 Skrevet 25. juli 2024 Men dette handler jo om mennesketyper, ikke hvor nytt bruddet er. Hevn på eksen, driver man med det fordi man er nylig skilt liksom? Jeg snakka med en kar som var i et nylig brudd på tinder og problemet var ikke at bruddet var nylig, men hvordan han som person forholdt seg til det. Det var sensitivt vanskelig og ubehagelig fordi han hadde ikke bearbeidet og landet ennå. Han var sur frekk og kverulerende og anklagene mot meg, fordi han måtte føle på ting når jeg spurte om det var nylig. Altså.....hva skal han da med ny dame? Anonymkode: 59464...939
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #29 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 17.7.2024 den 9.41): Mange nysingle menn er nok mest opptatt av å være nettopp det - single- en stund. Og da mener jeg ikke for å lande eller finne seg selv eller prosessere bruddet, men for å finne ut av hva de har gått glipp av gjennom mange år i et parforhold. De vil teste så mange de kan, kort og godt. Anonymkode: 571f2...884 Ja det har jeg merket. Men å bearbeide følelser da, vil dere ikke det? Traff en sånn mann og fy søren for en match vi var.sexen var det beste jeg har hatt, og vi bare gikk å var som to tenåringer sammen, Helt like energier. Så han i hodet mitt før han ringte, drømte om han når han var nede. Så rett igjennom han som om han var papir. Som om vi var sjelevenner eller noe. Ville han ha meg da, nei, han ville teste damer. 😂 Anonymkode: 59464...939
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #30 Skrevet 25. juli 2024 54 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det har jeg merket. Men å bearbeide følelser da, vil dere ikke det? Traff en sånn mann og fy søren for en match vi var.sexen var det beste jeg har hatt, og vi bare gikk å var som to tenåringer sammen, Helt like energier. Så han i hodet mitt før han ringte, drømte om han når han var nede. Så rett igjennom han som om han var papir. Som om vi var sjelevenner eller noe. Ville han ha meg da, nei, han ville teste damer. 😂 Anonymkode: 59464...939 Jeg er ganske nyskilt mann, som er på utkikk etter noe som er langvarig og holdbart. Jeg opplever at jeg kanskje går inn i det for at jeg skal finne ut om vi passer sammen, men opplever at veldig mange kvinner har skapt seg en stor drøm og at jeg tror jeg på mange måter passer inn i denne drømmen. Jeg har desverre måtte avslutte noen relasjonen og forhold i oppstartsfasen fordi jeg ikke har hatt følelser som utvikler seg i riktig retning, og da er det nok flere av de som føler jeg har ledet de an og at du mener jeg spiller eller tester de. Men jeg er på utkikk etter det ekte, og har kanskje en urealistisk tilnærming til hva det er? Anonymkode: 1fcc7...ea0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå