Gå til innhold

Å se partner naken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 7.40):

tar litt på den, kanskje smaker på den, er ikke barna her kan vi ha sex. 

Anonymkode: e348d...764

Så hvis mannen kommer inn med ståkuk mens barna er der, så nøyer du deg med å ta på og smake på den? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 10.46):

Det mangler noen alternativer, synes jeg.

D) Smiler til han og sier; "Se der ja, noen er glad for å ha stått opp", for så å fortsette å drikke kaffe.

E) Sier "God morgen" og gir han en skikkelig god og anerkjennende klem

F) Ignorer han fordi jeg ikke har kommet langt nok ned i kaffekoppen til å være sosial

Hos meg blir det alternativ D eller F, alt etter hvor mye kaffe jeg har drukket. 

K47 og gift i 25 år 

Anonymkode: 0f794...19c

… og plutselig en dag blir du veldig overrasket over å oppdage at han har funnet seg ei dame på si' med en litt mindre utrivelig innstilling enn deg. 😂

Anonymkode: d2fad...46e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Så hvis mannen kommer inn med ståkuk mens barna er der, så nøyer du deg med å ta på og smake på den? 🤔

Hææ??!! Er du helt blåst i hue??

Anonymkode: 9c43f...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 7.56):

Runketråd? Finner du noe her som kan være egnet i så måte?

Det handler jo mer om å prøve forstå hvordan kvinner tenker om sin partner. Kvinner er så jævla trege og kjedelige. Hadde det vært en kvinne som hadde bydd seg frem på denne måten, så tipper jeg de fleste menn hadde svart C.

For kvinner skal sex være et "overskuddsprosjekt", og det er mye annet de heller vil gjøre enn bry seg om mannen.

Anonymkode: 0dca6...a97

Hvorfor er det så forbanna j*vla vanskelig å hjelpe kvinnene med å ha det overskuddet da? Hvis hun er nødt til å tenke gjennom hva som skal handles og vaskes den dagen, så er det lite fristende å bruke energi på en kødd som står der og vifter med stå'en sin uten en tanke i verden på alt hun tenker på. 

Anonymkode: fda9f...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/16/2024 at 8:00 AM, AnonymBruker said:

Jeg ser ereksjonen hans hver eneste morgen. Og det er så søtt hvor stolt han er av den og hvordan han passer på å stå slik at jeg skal se den. Så da må jeg jo skryte litt eller lage "Kom hit" - bevegelser så jeg kan få kjenne litt. Da kurrer han blid og fornøyd, som en due. 

Etter 20 år og en haug med unger og bikkjer er vel ikke synet av en ståtiss på morgenen det som vipper meg av pinnen. 

Anonymkode: 1b045...9fd

Jatakk til dette 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hææ??!! Er du helt blåst i hue??

Anonymkode: 9c43f...bab

Nei, men slik jeg tolker den meldinga jeg svarte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så forbanna j*vla vanskelig å hjelpe kvinnene med å ha det overskuddet da? Hvis hun er nødt til å tenke gjennom hva som skal handles og vaskes den dagen, så er det lite fristende å bruke energi på en kødd som står der og vifter med stå'en sin uten en tanke i verden på alt hun tenker på. 

Anonymkode: fda9f...bf2

Kvinner bør selv jobbe med den prioriteringen. Det blir mindre handling og klesvask når de sitter igjen alene...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/15/2024 at 7:32 AM, AnonymBruker said:

Se for deg følgende: du står opp søndag morgen og setter deg på stua og drikker morgenkaffe. Så kommer mannen din etter, naken med full ståkuk. Hvordan reagerer du? 

A) Blir irritert og ber han gå å kle på seg. Kan ikke gå rundt her slik!

B) Smiler av forakt og sier "se der ja", og går på kjøkkenet og tømmer oppvaskmaskina

C) Kaster deg over han på sofaen og får dere en skikkelig runde morgensex

Hvem er du (normalt sett)?

100% en C her.

Men kan jo si at det ofte er en runde eller to før man i det hele tatt kommer opp av senga 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...