AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #21 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette har unger tålt i 100-vis av år. Fyren sover, no big deal Anonymkode: ca887...cf5 Du bare provoserer med overlegg . Å vokse opp med en fyllik av en far eller mor setter vonde spor i voksenlivet. Jeg blir veldig utrygg og urolig av å være i nærheten av familiemedlemmer som er påvirket. De som bagatelliserer fyll tåler ikke å bli vurdert sjøl Anonymkode: 1cac7...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 16. juli 2024 #22 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 1.01): Jeg føler også det. Men når jeg tar det opp så blir han sint og sier at jeg vet ikke hva som skjer rundt omkring. At dette ikke er noe problem Anonymkode: 9adb4...038 Det er jo typisk «misbruker-adferd « å bagatellisere egen adferd å gaslighte ( skifte fokus så du skal føle deg dum) . Hadde aldri tolerert en full mann sovende på tilfeldige steder hjemme . Om det var mann , bror eller kjæreste . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #23 Del Skrevet 16. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du bare provoserer med overlegg . Å vokse opp med en fyllik av en far eller mor setter vonde spor i voksenlivet. Jeg blir veldig utrygg og urolig av å være i nærheten av familiemedlemmer som er påvirket. De som bagatelliserer fyll tåler ikke å bli vurdert sjøl Anonymkode: 1cac7...96e Fyren utgjør absolutt ingen trussel for noen. Dette er ingen provokasjon, men fakta. Det får være grenser. Anonymkode: ca887...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå