AnonymBruker Skrevet 14. juli #1 Del Skrevet 14. juli Nei alså jeg fant ikke et tema som passet spm mitt😅 jeg meldte flytting 1 mnd før vi skulle flytte. Altså datoen satt på den dagen vi flyttet inn selvfølgelig😊 jeg meldte flytting i folkeregisteret nå er vi i 2 uke i nye bolig og jeg har bestilt litt fra nettet uten å tenkte på at adresse kanskje måtte endres. nå lurer jeg vell egentlig på om posten eller helt hjem ordner det slik at jeg får varen på enten utleveringssted eller om det går i retur automatisk? Jeg har også bestilt en vare fra finn. Går dette også automatisk tilbake til sender? Anonymkode: 11900...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #2 Del Skrevet 14. juli Jeg tror dette skal gå automatisk til ny adresse og at du evt vil få hentemelding hos post i butikk, bring eller et annet hentested. Du får kontakte posten/bring i morgen og spørre. Evt kan du også kontakte de du har bestilt varer hos og korrigere adressen, mange steder kan man selv gå inn på min konto og endre bestillingen og korrigere adresse. Anonymkode: 1fa23...ac9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Del Skrevet 14. juli Du har to uker til på deg - etter to måneder tar Posten seg betalt for videresending uten at varen blir returnert til avsender - dette koster kr.160 for å utvide til fire måneder. Før i tiden ble posten ettersendt gratis i et helt år, tror jeg, men dette har de for lengst gått bort fra. Man kunne også få så mange gratis adresseendringskort man ville på postkontorene, men dette er også borte; husker at jeg fant opp et kodessystem for å bruke disse kortene til å spille postsjakk med en venn uten å betale for portoen. I dagens utgave av Posten koster det meste penger, også adresseendring: https://www.posten.no/adressetjenester/adresseendring Sitat Brev som sendes gjennom Posten videresendes gratis i to måneder. Vil du ha posten videresendt lenger, kan du bestille og betale for det. Priser for videresending av posten Hva som prises Pris 2 måneder 0 4 måneder 160,– 6 måneder 320,– 8 måneder 480,– 10 måneder 640,– 12 måneder 800,– Anonymkode: 5a756...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #4 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du har to uker til på deg - etter to måneder tar Posten seg betalt for videresending uten at varen blir returnert til avsender - dette koster kr.160 for å utvide til fire måneder. Før i tiden ble posten ettersendt gratis i et helt år, tror jeg, men dette har de for lengst gått bort fra. Man kunne også få så mange gratis adresseendringskort man ville på postkontorene, men dette er også borte; husker at jeg fant opp et kodessystem for å bruke disse kortene til å spille postsjakk med en venn uten å betale for portoen. I dagens utgave av Posten koster det meste penger, også adresseendring: https://www.posten.no/adressetjenester/adresseendring Priser for videresending av posten Hva som prises Pris 2 måneder 0 4 måneder 160,– 6 måneder 320,– 8 måneder 480,– 10 måneder 640,– 12 måneder 800,– Anonymkode: 5a756...b76 Skrev en ny kommentar med tilleggsopplysninger, men systemet hos KG logger ut folk automatisk uten at man har kontroll over dette, slik at det jeg skrev, dessverre forsvant da jeg postet kommentaren. Anonymkode: 5a756...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #5 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skrev en ny kommentar med tilleggsopplysninger, men systemet hos KG logger ut folk automatisk uten at man har kontroll over dette, slik at det jeg skrev, dessverre forsvant da jeg postet kommentaren. Anonymkode: 5a756...b76 Jeg endret adressen to uker før jeg flytta 🤭 som sagt også til den datoen jeg skulle flytte. Så jeg ordnet flyttemelding før tiden. Men tusentakk for svar Anonymkode: 11900...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #6 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg tror dette skal gå automatisk til ny adresse og at du evt vil få hentemelding hos post i butikk, bring eller et annet hentested. Du får kontakte posten/bring i morgen og spørre. Evt kan du også kontakte de du har bestilt varer hos og korrigere adressen, mange steder kan man selv gå inn på min konto og endre bestillingen og korrigere adresse. Anonymkode: 1fa23...ac9 Jeg forsøkte på get inspired men de kunne ikke gjøre noe med det 😅 satser på at det blir lagt ut på et hentested! Anonymkode: 11900...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå