Gå til innhold

Har alle "lår de kan riste"...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er rett over undervekt, jeg er nå normalvektig og veier 44,7. Jeg ønsker ikke være undervektig, men så fort jeg legger på meg bittelitt føler jeg at lårene rister? Altså om man går med løse bukser så kan man riste på lårene.... 

Kan alle det? 

Har lav fett prosent trodde jeg, er veldig nøye med maten.

Anonymkode: d3abd...22e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare fitness utøvere som ikke kan riste på lårene?😅

AnonymBruker
Skrevet

Alle som ikke er sykelig undervektige,også fitness utøvere, kan riste på lårene.

Anonymkode: d29ae...c06

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle som ikke er sykelig undervektige,også fitness utøvere, kan riste på lårene.

Anonymkode: d29ae...c06

Ja? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må være ganske nøyaktig lik deg på vekt og høyde, og jeg kan i hvert fall riste på lårene. Jeg løper 4-5 ganger i uken, og spiser rimelig sunt uten å være veldig nøye. 

Anonymkode: ddbaa...36f

AnonymBruker
Skrevet

Hva søren er å riste på lårene?

Anonymkode: 5eb43...b3d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du får hjelp med dette. 

Anonymkode: 1ff6f...c80

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er rett over undervekt, jeg er nå normalvektig og veier 44,7. Jeg ønsker ikke være undervektig, men så fort jeg legger på meg bittelitt føler jeg at lårene rister? Altså om man går med løse bukser så kan man riste på lårene.... 

Kan alle det? 

Har lav fett prosent trodde jeg, er veldig nøye med maten.

Jeg er sykelig undervektig og kan fint riste mellom lårene.

Anonymkode: fdcf1...897

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen din er ikke lagd av stein. Det er helt normalt at det rister litt og beveger på seg. 

Anonymkode: 1db3b...69e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesket, uansett størrelse, kan riste med lårene. Til og med de best trente menneskene. Og de tynneste. Det er fordi absolutt alle har noe fett på lårene, og hud. Hadde vi ikke hatt det hadde vi ikke vært mennesker.

Men TS, du har et problem. Jeg håper du oppsøker profesjonell hjelp, og at du får støtte til det her.

Anonymkode: 8fc06...3c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 70 kg og slank. Lårene mine rister og jeg rister på de. Jeg trener ikke så har ikke steinharde muskler. Men jeg er fortsatt slank og normal 

Anonymkode: 3b199...739

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro alle lår rister. Jeg har BMI på 20 og trener. Jeg har vært større før og følte da at lårene disset "hardere", i mangel på en bedre beskrivelse. Nå er det mer små diss. Som én over skrev: Så lenge det er hud og noe kjøtt der, så vil det disse i en eller annen grad. 

Anonymkode: 4c5a5...c71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...