Gå til innhold

Kosepia sine tanker


Kosepia

Anbefalte innlegg

Jeg er litt treg, det skal jeg ha :P Men nå synes jeg det er på tide å skrive dagbok igjen! Har ikke gjort det siden jeg gikk på ungdomsskolen...

Hmm.. hvor skal jeg egentlig begynne?

Snaaaart jul! Det vil si: Masse lesing til prøver før jul (jepp, selv om jeg studerer på høgskolen, så har vi ingen eksamener før til våren).

Ellers.. så burde kanskje egentlig denne dagboka være under "gravid" ellerno, for vi er prøvere. Og har vært det siden juli i fjor. Det er ikke noe særlig morsomt å vite at denne barnløsheta er min feil, meeen, jeg er heldigvis ikke alene om å ha PCOS. Men nå har vi roet ned, siden PergoTime ikke funket første gang. Skal prøve et par ganger til, og etter det.. så blir det vel prøverør om noen år... :( Alt i alt.. Ting ser mørkt ut på den fronten...) :cry:

Vet om de som sier at: JA, men du er jo så ung! Har jo masse tid på deg!! Det er lett å høre når alle rundt en får unger som bare spretter ut, og som blir gravide bare av å se på gutter.. Og her sitter jeg, 21 år og med vissheten om at jeg KANSKJE aldri får egne barn. Men jeg håper i det lengste!! :)

MEN, nå har jeg bestemt meg for å ikke tenke så veldig hardt på dette lengre. I stedet har jeg meldt meg på ridekurs over nyttår, noe som jeg gleder meg veldig til!

Ellers, så jobber jeg som en gal for å bli ferdig med julegavene. Lager som regel gavene selv, og i år er det broderier. KJempekos sitte om kveldene med rolig musikk (eller tv lavt på) og med masse stearinlys i stua! Kjæresten synes det er sååå koselig når jeg sitter og broderer med masse lys, og har på Hotel Cæsar i bakgrunnen :rodme:

Tenk.. snart desember... Jeg elsker alt som har med juleforberedelser å gjøre, men gruer meg til selve jula. Mine to familier (mamma og pappa har aldri bodd sammen), og sambens familie, 2,5 uke, alle skal ha hver sin del av oss. Men, vi gjør i år som i fjor: Vi er sammen hele jula. Og i år skal vi være hos hans foreldre julaften. Tror det blir koselig, selv om det blir litt rart. Jeg har jo alltid vært hos en av mine foreldre.

Vel, tror det får være nok for denne første gangen. Blir nok til å fortsette å rable ned mine rare tanker her. Og nå, som den lite flittige studenten jeg er, skal jeg prøve å lese nye 50 sider i ped.boka. :hoho:

Klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Fredagsbarn: Hyggelig å få en liten hilsen fra deg! :) Du skal se at juleforberedelsene mine kommer mer og mer i gang ettere hvert! :)

Hmm.. skole om noen timer. Da er det vel en fiiiin anledning til å skrive litt her igjen :)

Disse juleforberedelsene: Jeg begynner bli lei av broderier opp og ned og i mente! Men heleidgvis holder jeg nå på med nest siste av de store, som har tatt tid. Så da er jeg kanskje i rute til jul, likevel!

Tenk.. bare to uker igjen, så er det desember! Jeg gleder meg masse!

Har til og med fått laget julekalenderen til min kjære. Jeg har gjort det kjempeenkelt, bare kjøpt kleskliper som jeg har malt ensfargete, også har jeg malt på tall. De ble faktisk ganske fine. (Må skryte LITT da :P )

Så tenkte jeg kanskje skulle bruke noen timer i morgen på å kjøpe gavene. Blir vel sånn halvt om halvt med kjøpte gaver, og gavekort (f,eks massage eller lignende, som jeg utfører, selvfølgelig). Jeg bare lurer på hvor jeg skal gjemme de, slik at han ikke snoker :P

Hmm... kanskje jeg skulle stikke ned på akers mic og se om de har spesialutgaven av Ringenes Herre der? Tenkte jeg skulle gi han den i adventskalendergave den 24. (Som en del av julegaven, liksom).

Åh.. angående denne babyplanlegginga. Snakka med min kjære i forige uke, og vi ble enige om at vi skal prøve en gang til med PergoTime, så jeg starta med de på lørdagen. Og funker det ikke denne gangen heller, så venter vi et halvt år, fordi jeg håper at ridninga vil gjøre sitt for at vekta skal krype litt nedover.

Forige mandag var vi på Les Miserables konserten. Jeg er såååååååå imponert. Hadde ikke sånne kjempestore forventninger i forkant, men synes det var kjempebra! Carola har ikke en "musikal stemme", men likevel så gikk det greit med henne som Fantine. Ellers så var det bare storartet! Ble litt forfjamset da jenta sang Castle on a Cloud på norsk.

Nå vil jeg til London å se musikalen der!

Nei, nå skal jeg skrive liste over hva jeg må kjøpe til min kjæres adventskalender.

Klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg glemte: Jeg vil ha pusekatt!! Var hos et vennepar av oss på fredagen, og de hadde verdens søteste kattepus! Jeg smeltet totalt!

Meen, med rotte i stua (Dessverre.. bare en nå), så blir det kanskje littegranne vanskelig med katt nå :P. Dessuten, så er det snart jul, og jeg regner med at rotta ikke lever så veldig mye lengre enn til sommeren. Kanskje da? Eller.. så blir det vel nye rotter ;) OG kanskje kattepus?

Hmnei, NÅ skal jeg komme meg avgårde!

Ha en fantastisk dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg tidlig ferdig på skolen.

Jeg hadde det kjempemoro med å gå rundt å lete etter adventsjulepakker til min kjære. Hadde jo funnet ut på forhånd hva jeg skulle finne da :)

Kom hjem ca halv tre, hadde masse panikk for at min kjære skulle komme hjem før halv fem... Så jeg pakka.. og pakka..

Også lagde jeg egne gavekort. Håper han blir glad for de!

Det som er så kjedelig er at han ikke er noe særlig nysgjerrig. Så.. jeg måtte prøve å tirre han litt, ved å si hva jeg hadde gjort i dag. (ordnet med pakker til kalenderen). Men neida... Pffft

Også sa han til meg atte han nesten var ferdig med min også.. så nå holder jeg på å døøøøø på meg. Han sa an skulle lage de siste gavene.. Mon tro om han også har tenkt på gavekort? Eventuelt laget en kalender på nett til meg? Han er ikke videre flink til å lage ting med hendene :P

Fkk også kjøpt julegaven hans. Og nå er jeg jo sikker på at han ikke kommer til å snoke, så da er det jo greit.

Det var alt for i dag...

Klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, er du helt sikker på at han ikke later som om han ikke er det minste interessert sånn at du ikke skal få mistanke om han kanskje snoker...... Lurer litt på den jeg asså :wink:

Lykke til med juleforberedelser og førjulsprøver!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Majken!

Koselig med hilsen :)

Og ja, jeg er faktisk veldig sikker på det. Hmm.. kanskje han bare er SINNSYKT god til å skule det?

Men når jeg tenker etter.. så er han også veldig god ti lå gjette hva som er i pakken :P *ler*

Vel, vi får se om jeg tar han på fersken en gang :)

Ha en flott dag!

Klem fra Kosepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...