Gå til innhold

Kosepia sine tanker


Kosepia

Anbefalte innlegg

Jeg er litt treg, det skal jeg ha :P Men nå synes jeg det er på tide å skrive dagbok igjen! Har ikke gjort det siden jeg gikk på ungdomsskolen...

Hmm.. hvor skal jeg egentlig begynne?

Snaaaart jul! Det vil si: Masse lesing til prøver før jul (jepp, selv om jeg studerer på høgskolen, så har vi ingen eksamener før til våren).

Ellers.. så burde kanskje egentlig denne dagboka være under "gravid" ellerno, for vi er prøvere. Og har vært det siden juli i fjor. Det er ikke noe særlig morsomt å vite at denne barnløsheta er min feil, meeen, jeg er heldigvis ikke alene om å ha PCOS. Men nå har vi roet ned, siden PergoTime ikke funket første gang. Skal prøve et par ganger til, og etter det.. så blir det vel prøverør om noen år... :( Alt i alt.. Ting ser mørkt ut på den fronten...) :cry:

Vet om de som sier at: JA, men du er jo så ung! Har jo masse tid på deg!! Det er lett å høre når alle rundt en får unger som bare spretter ut, og som blir gravide bare av å se på gutter.. Og her sitter jeg, 21 år og med vissheten om at jeg KANSKJE aldri får egne barn. Men jeg håper i det lengste!! :)

MEN, nå har jeg bestemt meg for å ikke tenke så veldig hardt på dette lengre. I stedet har jeg meldt meg på ridekurs over nyttår, noe som jeg gleder meg veldig til!

Ellers, så jobber jeg som en gal for å bli ferdig med julegavene. Lager som regel gavene selv, og i år er det broderier. KJempekos sitte om kveldene med rolig musikk (eller tv lavt på) og med masse stearinlys i stua! Kjæresten synes det er sååå koselig når jeg sitter og broderer med masse lys, og har på Hotel Cæsar i bakgrunnen :rodme: