AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #61 Skrevet 14. juli 2024 Så vidt jeg vet har jeg aldri hatt det. Begge ungene har hatt. Anonymkode: 7fa8f...ec5
Majer Skrevet 14. juli 2024 #62 Skrevet 14. juli 2024 Selv jeg som har dobbelt så stor sjanse som snittet for å få viruset har bare hatt det to ganger som jeg vet om. Men det finnes genvarianter som reduserer risikoen for smitte. Så det er mulig at du ikke har hatt det, men sannsynligheten er nok større for at du ikke har kjent det 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #63 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): For de av oss med god hygiene og en oppegående omgangskrets skal det ikke så mye til å ikke ha hatt det. Anonymkode: cc2e8...98f Det er et luftbårent virus - så den med hygiene kan du ta et annet sted Anonymkode: bdefe...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #64 Skrevet 14. juli 2024 K47. Jeg har ikke hatt det, ihvertfall som jeg vet om. Har heller aldri hatt vanlig influensa. Det nærmeste jeg har vært syk er antydning til sår hals og litt snue et par dager, men det er mange år siden. Ikke syk nok til at jeg har vært borte fra jobb. Etter jeg sluttet å røyke i 2017, har jeg vært helt fri for hoste og snue. Miine foreldre ble syke etter å huset barnebarn over en periode. Min far ble dårlig, min mor merket knapt noe og måtte ta test for å påvise. Min hjemmeboende sønn som jobbet tett med folk og mye i prite hjem, ble aldri syk. Min voksne datter som jobber i butikk ble heller aldr syk og aldri påvist per test. Alle ble vaksinert 2 ganger og ingen av oss merket noe til vaksinen, mens nesten alle mine kolleger f.eks hadde sykedager etter første vaksine pga bivirkninger. Anonymkode: b157d...b52 1
Majer Skrevet 14. juli 2024 #65 Skrevet 14. juli 2024 SandnesGauk skrev (9 timer siden): Levde som vanlig i hele lockdownperioden. Brukte aldri maske og tok ingen vaksine. Tok bussen hver dag og var rundt masse mennesker. Har også barn i barnehage. Verken jeg, samboer eller barn har hatt noe corona. Jeg bestemte meg fra første dag at dette her giddet jeg bare ikke å være med på. Min samboer fikk bittert erfare bivirkninger av svineinfluensavaksinen, så tilliten var null når det dukket opp en runde til med frykt x 100. Man kan tro seg syk og det tror jeg jammen at mange også gjorde. Har man det for sterilt rundt seg over lengre tid svekker også immunforsvaret. Når man i tillegg går hele dagen med maske og ikke får nok luft..... Ja hva skal en si. Det var en syk tid. Veldig mange som begynner å innse det nå. Noen tjente ihvertfall grådig mange penger så det var vel godt for noe for noen få. Mange som sliter med bivirkninger og som blir mistrodd av det offentlige helsevesenet. Kjenner flere. Han ene døde 2 dager ettet stikket. Blodpropp. Hvorfor leve som normalt om du ikke var vaksinert? Man gikk ikke med munnbind for å beskytte seg selv, men andre. Vil påpeke at 50% av menneskene som ble innlagt med covid har en genvariant som fører til et svært aktivt immunforsvar. Det er heller en ulempe enn en fordel i møte med en del virus.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #66 Skrevet 14. juli 2024 Barneskolelærer her. 90% av elevene mine var på det verste borte fra skolen. Men vi fikk ikke lov å bruke munnbind e.l. Meteren var en vits i barneskolen, her ble det trøstet og tørket snørr ved behov. Vi ble også pålagt å teste oss en gang i uken, selvom vi var frisk. Jeg fikk aldri positiv test. Men hadde to runder med heftig influensa. Har også hatt det i husstanden uten at jeg fikk symptomer, tok en test da også for å se… Var blant de siste som fikk vaksine, men har blitt ordentlig syk (24-48 timer sengeliggende) på de tre første. 4. dose bare litt feber og hodepine i noen timer. Anonymkode: ba02f...8cc
Perelandra Skrevet 16. juli 2024 #67 Skrevet 16. juli 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2024 #68 Skrevet 16. juli 2024 Ganske normalt, mange av oss som evner å bruke hodet.... Anonymkode: d3cfe...437
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå