Gå til innhold

Finner ikke kode til Samsung-mobil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter en omstart av mobilen blir jeg bedt om å taste en PIN-kode for å låse opp mobilen. Først fikk jeg beskjed om å taste SIM-kortkoden og nå telefonkoden. Denne aner jeg ikke hva er. Hvordan kan jeg gjenopprette? Jeg får ikke opp "glemt passord" eller liknende. 

Anonymkode: 98b29...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Etter en omstart av mobilen blir jeg bedt om å taste en PIN-kode for å låse opp mobilen. Først fikk jeg beskjed om å taste SIM-kortkoden og nå telefonkoden. Denne aner jeg ikke hva er. Hvordan kan jeg gjenopprette? Jeg får ikke opp "glemt passord" eller liknende. 

Du må kontakte det firmaet du har abonnement hos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du ikke tastelåskode? Det er den de nå etterspør.

Anonymkode: c195c...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det telefonkoden eller SIM-kort-koden du mangler? Nå har jeg ikke hatt Android-telefon på en stund, men jeg kan ikke skjønne noe annet at det må være 1) samme kode som du hadde fra før eller 2) en eller annen standardkode som du finner på nett/i manualen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jdz skrev (6 minutter siden):

Er det telefonkoden eller SIM-kort-koden du mangler? Nå har jeg ikke hatt Android-telefon på en stund, men jeg kan ikke skjønne noe annet at det må være 1) samme kode som du hadde fra før eller 2) en eller annen standardkode som du finner på nett/i manualen.

Skjermlåskoden. Jeg har alltid brukt fingeravtrykk for å låse opp, ikke kode. Den koden jeg trodde jeg hadde, stemmer ikke. Får bare feil. PIN-koden til SIM-kortet har jeg allerede tastet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Jdz skrev (15 minutter siden):

Ser ikke ut som det lar seg gjøre å gjenopprette pin-koden. Eneste løsning er å gjenopprette til fabrikkinnstilling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...