AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #1 Skrevet 13. juli 2024 Trener mye og spiser sunne måltider, men fyller på med altfor mye snacks. Har vel en tendens til å lett skeie ut svært mye når jeg først er i gang. Noen tips til å redusere snacksmengden? Eneste jeg vet hjelper er å lage digge middager, for da har jeg liksom fått noe digg den dagen. Anonymkode: dd925...06e
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #2 Skrevet 13. juli 2024 Ikke kjøpe snacks. Kjøp kun litt en gang i uka. Enkelt og greit. Anonymkode: 2c446...24a 2 1
MissSkog Skrevet 13. juli 2024 #3 Skrevet 13. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke kjøpe snacks. Kjøp kun litt en gang i uka. Enkelt og greit. Anonymkode: 2c446...24a Jeg gjorde dette! Spiste 3-4 poser potetgull i uka, og bestemte for å kutte ned til én dag. Jeg hadde veldig lett for å åpne en pose og spise hele. Jeg fant ut at det meste av snacksspisingen skjedde ‘ubevisst’ da jeg så på tv på kveldstid. Så jeg måtte slutte å ha snacks liggende i skapet, begynte å drikke store mengder vann med kullsyre og startet å strikke mens jeg så på tv for å holde hendene opptatt med noe annet. Det er nå ett halvt år siden og jeg kan nå ta en liten neve potetgull ut av en pose og kose meg med det uten å spise opp hele posen. Begrenser meg ikke til én gang i uken lenger; men tar litt når jeg kjenner saltsug. Har gått ned 10 kg i hovesak pga dette! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2024 #5 Skrevet 13. juli 2024 Middag er siste måltid før natten. Tar litt bær eller en rute sjokolade for å dempe søtsuget rett etter middag også er det ikke noe matinntak resten av kvelden. Fungerer fint for meg. Koser meg med sukkerfri brus eller te istedet 😊 Anonymkode: 80547...27f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #6 Skrevet 14. juli 2024 Kjøp druer istedet Anonymkode: f043d...399
Daisy-love Skrevet 15. juli 2024 #7 Skrevet 15. juli 2024 Pass på å spise nok til måltidene, så du har mindre behov for snacks. Kan du ikke styre deg i «svake» øyeblikk, så er det bedre at du ikke handler det inn. Er for mange lettere å la være å handle, enn å la være å spise når en først har det hjemme. Jeg har selv en regel på at jeg ikke sitter med en pose med noe. Jeg tar bevisst det jeg skal ha, og må da reise meg for å finne mer. Da blir det automatisk mindre. Passer også på å spise noe ordentlig, og har ting som cherrytomater og vannmelon tilgjengelig. Jeg kan også kose meg med f.eks moreller, og heller kjøpe det, enn godteri. Til og med lavere kilopris 🤑😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå