Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Jeg skal til London i april. Vi er tre studenter, og har derfor ikke råd til dyrt hotell. Noen som vet/har erfaring med et bra hotell/bed & beadfest i sentrum ca.? Nevn gjerne også pris per natt. Vi er tre stk som skal inn på ett rom.
Frøken Pus Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 www.ratestogo.com gir deg fine hotell til lavere pris hvis dere bestiller mindre en 21 dager før avreise. Overnatting i London er generelt dyrt eller har dårlig standard. Vi bodde tre stykker på samme rom for 300 kroner pr. pers. 3 stjerners hotell, helt ok rom.
Gjest pippa som gjest Skrevet 16. februar 2006 #4 Skrevet 16. februar 2006 jeg var nå nettopp i London og lå på ett tre+ stjerners midt i Bayswater. Det betalte jeg 87 pund for tre netter, inkl.frokost. Jeg fant ut at vi kunne oppgradere rommet for 10 pund per natt, så det gjorde jeg. Fikk da ett rom i øverste etasje, trippelrom, med 3 sengeplasser stort fliselagt bad og sittegruppe. Hotellet het Queens Park Hotel. Under 1500 kroner for 3 netter i "suite" midt i London er ikke gærent!!!
Isowen Skrevet 17. februar 2006 #5 Skrevet 17. februar 2006 Sist jeg var i London overnattet min venninne og jeg på EasyHotel som ligger sentralt og som er kjempebillig. Man må bare være gode venner, for det er dobbeltseng med én dyne. Mulig man kan leie ekstra dyne mot betaling, men dette sjekket ikke vi ut. http://www.easyhotel.com/
Shoegal Skrevet 19. februar 2006 #6 Skrevet 19. februar 2006 Sjekk ut www.tradehouse.no Bra hoteller til en rimelig penge!
Knurr Skrevet 19. februar 2006 #7 Skrevet 19. februar 2006 Hvis dere tar til takke med ungdomsherberge så ligger det et på Picadilly Circus som heter - wow - Picadilly Backpackers og koster mellom £12 og £18 for natta i høysesong, og mellom £10 og £14 i lavsesong. Veldig greit sted, rent og nogenlunde pent med god frokost. God tur uansett
liv Skrevet 19. februar 2006 #8 Skrevet 19. februar 2006 http://www.kfuk.dial.pipex.com/nor.html Rent og greit sted i følge ei venninne. Skal sove der i Mars.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå