Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Fremhevede innlegg

Skrevet
luxifine skrev (På 13.9.2025 den 21.51):

Spennende at de har valgt en godt voksen helt vanlig dame som talsperson fremfor en 26 åring influencer størrelse null med perfekt hud og sminke. Nesten forfriskende. 

Men jeg må jo spørre hva slags beautybehandlinger de tilbyr og hvordan de velger å samarbeide med denne helt vanlige modne damen? Må være en catch et sted eller noe jeg går glipp av?

Eller er det usminket og vanlig som ER moten nå, typ Pamela Anderson? Surprise om det er enda en moteting jeg ikke følger med på.

Det er jo veldig lurt av dem. De ønsker å nå et nytt marked: lettlurte, godt voksne damer. De har ofte mer penger enn 19-åringene, men mer enn nok komplekser å ta av.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

AnneMa kunne i sin tid ikke flytte til Tyrkia på grunn av varmen, men nå er det visst ok å flytte til Spania på grunnlag av bedre vær, haha 

• Liker 4
Skrevet

Hva feiler det henne? Hun kan ikke slå seg til ro noen steder, hvem eller hva er det hun flykter fra?

• Liker 1
Skrevet
Hufsetrollet skrev (23 timer siden):

Hva feiler det henne? Hun kan ikke slå seg til ro noen steder, hvem eller hva er det hun flykter fra?

Seg selv.

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet
Anneisabell skrev (På 13.10.2025 den 13.05):

AnneMa kunne i sin tid ikke flytte til Tyrkia på grunn av varmen, men nå er det visst ok å flytte til Spania på grunnlag av bedre vær, haha 

Var vel noe hun bare sa for å få denne unggutten til Norge.

• Liker 5
Skrevet
Angel75 skrev (10 timer siden):

Er hun ufør? 

Ja det er hun 

Skrevet

Kan man drive neglesalong og være ufør?

Skrevet
exictence skrev (3 timer siden):

Kan man drive neglesalong og være ufør?

Ja.. Det er sikkert «bare» hobbybasis.. Følger flere snappere som gjør det 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...