Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Fremhevede innlegg

Skrevet
luxifine skrev (8 timer siden):

Jeg bare lurer på hvor lenge se og hør/annema kan holde det gående? Nå er det slutt, hun har fått ny bolig i sverige og trives der. Hun har fått ny hobby/deltidsjobb og vi har lest om det som skjedde på grensen i Tyrkia. Dundar og Annema skal skilles men de kan fortsette å være venner, det er fint. And then? Når er det nok, eller skal hun fortsette å være i rampelyset frem til hun eventuelt dør? Dere er litt derfor jeg bare skrev "dagens nytt" for det kommer nok noe som er like (u)interessant i morgen eller neste uke.

Men det er koselig at de kan prate sammen (?) etter bruddet. Godt for dem, det.

Hun har startet opp som talsperson for kosmetiske reiser til Tyrkia nå. Medbeautytravel på Instagram. Hååååååver vel inn kommisjon på dumme nordmenn som biter på. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende at de har valgt en godt voksen helt vanlig dame som talsperson fremfor en 26 åring influencer størrelse null med perfekt hud og sminke. Nesten forfriskende. 

Men jeg må jo spørre hva slags beautybehandlinger de tilbyr og hvordan de velger å samarbeide med denne helt vanlige modne damen? Må være en catch et sted eller noe jeg går glipp av?

Eller er det usminket og vanlig som ER moten nå, typ Pamela Anderson? Surprise om det er enda en moteting jeg ikke følger med på.

• Liker 1
Skrevet
Cookie123 skrev (På 13.9.2025 den 20.33):

Har han lært seg norsk, siden de kan prate sammen??? 🤣

You *gestikulere* and me *gestikulere* and then *gestikulere*.. you know? *gestikulere*

😅

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tenker at om politiet fremskynder fengslingen litt, og tilfeldigvis glemmer hvor de har lagt nøkkelen, så vil det i dette spesifikke tilfellet gå helt fint.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hun vist bilder av lysene hun lager?

Skrevet
Cookie123 skrev (29 minutter siden):

Ja, her er ett par. Hun kjøper ferdige lys og klasker på noe pynt.

images (5).jpeg

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Ja, her er ett par. Hun kjøper ferdige lys og klasker på noe pynt.

images (5).jpeg

Hun "lager" strengt tatt ikke lys selv. Hun kjøper ferdige lys og "pynter" de med tilbehør.

Og hadde hun faktisk laget lys så hadde jeg aldri i verden stolt på sikkerheten til de lysene der.

• Liker 4
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Hun "lager" strengt tatt ikke lys selv. Hun kjøper ferdige lys og "pynter" de med tilbehør.

Og hadde hun faktisk laget lys så hadde jeg aldri i verden stolt på sikkerheten til de lysene der.

Ja, jeg skrev at hun kjøper ferdige lys for å lime på noe "pynt".

Skrevet
Honey Dew skrev (8 minutter siden):

Japp :)

Skrevet

En merkverdig ting å selge om en vil tjene litt seriøse penger. :klo: 

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Skrevet
Anneisabell skrev (Akkurat nå):
Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Stygge er de oxo, akkurat som de neglene hun lagde og ikke minst de små boksene hun pynta og prøvde å selge 

• Nyttig 4
Skrevet
Honey Dew skrev (5 timer siden):

Julemessa til SFO ringte 😂

• Liker 10
Skrevet
Snublefot62 skrev (6 timer siden):

Hvem i alle dager kjøper noe slikt? 

• Liker 2
Skrevet
Cookie123 skrev (7 timer siden):

Ja og hun lager de faktisk selv.  Støper i diverse former. Tror det eksempelet over her må ha vært litt på fleip.
Mye som er  søtt og halv-morsomt, men tror hun ikke helt treffer på hva som  trender for tiden. Og det er altfor dyrt. 

Skrevet
Ninaen skrev (1 time siden):

😂

• Liker 2
Skrevet
Ninaen skrev (6 timer siden):

🤣

Skrevet
YNWA_1 skrev (Akkurat nå):

🤣

Den gjennomsnittlige 6-7 åringen er vel også mer mentalt moden enn henne… 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...