Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke på at hun har funnet seg en ny mann.

Det er kun noe hun sier for å få opp interessen for henne.

• Liker 12
Skrevet

Jeg tolket det som at hun hadde en ny venn og kanskje en mann i kikkerten i fremtiden...men du har nok rett; hun vil ha opp interessen rundt sin egen person. Forøvrig tjener hun på å la håret gro igjen. Blir mykere i fremtoningen da og det verbale er skarpt nok som det er. :klo: 

• Liker 7
Skrevet

Hot girl summer... :popcorn:

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Annema går etter sårbare menn som er 30 år yngre, og norske journalister lager underholdning av det. Det er kvalmt.

Hvis det er noen journalister som følger med på denne tråden: dere har ingen sjel. 

• Liker 17
Skrevet

En aldrende, brautende dame som sitter og lager lys på hybel. Ble "tatt" så det holder av UDI for å forsøke å overbevise alt og alle om at det kleineste forholdet vi har sett var "ekte kjærlighet" - og nå har hun funnet seg en ny toyboy? At media gidder å følge mer med på dette - det er jo ekkelt. 

Hun er virkelig interessant og sjarmerende må jeg si. Spent på hva slags "ekte kjærlighet" det er med denne nye guttebassen. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
000VF000 skrev (4 minutter siden):

Annema går etter sårbare menn som er 30 år yngre, og norske journalister lager underholdning av det. Det er kvalmt.

Hvis det er noen journalister som følger med på denne tråden: dere har ingen sjel. 

Enig! 

Det er noe vemmelig over det hele. Vi vet jo ingenting om denne nye yngre mannen, men at han er en kjekk ung mann som har alt på stell som velger HENNE det tviler jeg sterkt på. Det er nok en som trenger hjelp eller opphold dette også - i bytte mot .... æsj! 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Nepped skrev (På 6.6.2025 den 21.17):

Det hadde jo blitt ramaskrik om artikkelen var skrevet om en mann på 65 som holdt på slik, med slike uttalelser 🤮

Som han David og Louise Angelica

• Liker 4
Skrevet
Isild skrev (9 minutter siden):

En aldrende, brautende dame som sitter og lager lys på hybel. Ble "tatt" så det holder av UDI for å forsøke å overbevise alt og alle om at det kleineste forholdet vi har sett var "ekte kjærlighet" - og nå har hun funnet seg en ny toyboy? At media gidder å følge mer med på dette - det er jo ekkelt. 

Hun er virkelig interessant og sjarmerende må jeg si. Spent på hva slags "ekte kjærlighet" det er med denne nye guttebassen. 

Sikkert bare skrevet hei til hverandre.

• Liker 3
Skrevet
Margit777 skrev (3 timer siden):

Det var vel en mann på alder med AnneMa som var med i samme program. Han fant  kjærligheten med ei ung dame fra Thailand,  Hun fikk komme hit. Har ikke lest noe i nærheten av kritikk for det, slik som for AnneMa....

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Og på FB får vi høre hvor misunnelige vi er på henne 😂

• Liker 6
Skrevet

tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Jeg synes egentlig det er omvendt. Hun oppfører seg som veldig mange menn har gjort før henne, og får mer kritikk (eller vemmelse). Jeg synes ikke det er ufortjent på noen måte, men menn som holder på sånn kunne godt fått like mye kritikk for det. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Donatello skrev (2 timer siden):

Det var vel en mann på alder med AnneMa som var med i samme program. Han fant  kjærligheten med ei ung dame fra Thailand,  Hun fikk komme hit. Har ikke lest noe i nærheten av kritikk for det, slik som for AnneMa....

Jan og Janet fra Filippinene var henholdsvis 53 og 34 mener jeg. Og Tore og Richiel  er vel nå ca 67 og 39/40 år. Og ingen av disse mennene satt i beste sendetid og lo rått «hø hø» som svar på hva det første de skulle gjøre da de traff hverandre igjen. Disse damene var godt voksne og også mødre. I motsetning til det AnneMa gjerne beskrev nærmest som toy boyen sin… 

• Liker 11
Skrevet
Margit777 skrev (6 timer siden):

David er vel langt fra 65 og Louise Angelica er rundt 35..

• Liker 2
Skrevet
Tough cookie skrev (På 7.6.2025 den 11.18):

Tror ikke på at hun har funnet seg en ny mann.

Det er kun noe hun sier for å få opp interessen for henne.

Det er vel en fyr som har sendt kanskje tre meldinger til henne på kødd. Evt en tar absolutt alle. Litt sånn som de mennene som går rundt på utesteder og spør 100 damer om «vil du ha sex», i håp om at én av dem er så desperat when sier ja. 

• Liker 2
Annonse
Skrevet
Honey Dew skrev (4 timer siden):

Og på FB får vi høre hvor misunnelige vi er på henne 😂

Hun har forstått hva som gir oppmerksomhet og herved inntjening. Hun provoserer bare.
«Brauten» ser jeg noen beskriver henne som her. Hun tar nok godt i for oppmerksomhetens skyld. Selvsikker og rett frem. Folk synes det er gøy. Føler seg ung for alderen og at hun passer sammen med menn på 30.  Folk ser på henne som underholdning, det vet hun, og det spiller hun godt på. 

• Liker 1
Skrevet
Nowayback skrev (5 timer siden):

David er vel langt fra 65 og Louise Angelica er rundt 35..

David er vel 58 eller noe og Louise ca 35. De er fra samme land og forstår hverandres språk. Det er stor forskjell i alder men de får vel noe ut av forholdet begge to. Som flere andre bosatt i Norge med stor årsforskjell ene eller andre veien.

Annena og dundar kunne ikke kommunisere på språk og var fra hvert sitt land. Han var vel i slutten av tyveårene og hun godt over seksti. Han som ung tyrker ønsket å komme til Norge men det gikk jo ikke 😊

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...