Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Å himmel, det er noe av det styggeste jeg har sett! Det er da ingen som kan kjøpe det? Sjelden jeg ler høyt av ting jeg leser på KG, men det gjorde jeg nå!

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 15
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Sharpie skrev (8 timer siden):

gWK3wDb.png

U3dJ2vd.png

Nå har hun begynt å lage lys?

Ser helt grusomt ut. Tror ikke hun har laget lysene selv. De ser kjøpte ut.

Endret av Honey Dew
  • Liker 5
Skrevet

Jeg lager lys selv og dette ser ut til å være noe som er støpt på et produksjonsbånd, med parafinholdig voks, og ikke håndlaget av mindre aktører med typisk sojavoks eller bivoks. Men hun har kanskje "pyntet" det selv.

Men jeg synes sånn "pynt" er grusom, unødvendig og kan være til dels farlig. Lysene blir mest til pynt. Etterhvert som lyset brenner vil jo det pålimte falle av, smelte der det henger eller ta fyr.

Personlig synes jeg det er bedre å bruke tid på å få en god sojavoks kombinert med dufter man selv liker, og så selge disse selv. Da får man noe eget og "ekte". Selv om det finnes utallige av de som bare kjøper ferdige lys og tegner på de, overfører blekkprint eller limer på steiner, glitter og grøss, googley eyes...

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Sharpie skrev (13 timer siden):

gWK3wDb.png

U3dJ2vd.png

Nå har hun begynt å lage lys?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Seriøst, er det mulig?!?!? Styggeste jeg noensinne har sett!

• Liker 16
Skrevet
Hufsetrollet skrev (10 timer siden):

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Seriøst, er det mulig?!?!? Styggeste jeg noensinne har sett!

Står i stil med både negler, og de fantastiske fine bokser hun har laget

• Liker 8
Skrevet
Hufsetrollet skrev (9 timer siden):

Hjelpe meg hvor,ille gamla ser ut  på den siste videoen hvor hun tar  vippeløft! Og godeste Dundar poserer i øst og vest for tiden, med og uten klær 🙄

Hufsetrollet skrev (9 timer siden):

Hjelpe meg hvor,ille gamla ser ut  på den siste videoen hvor hun tar  vippeløft! Og godeste Dundar poserer i øst og vest for tiden, med og uten klær 🙄

Jammen meg aktiv for tiden, men skjønner han godt, han har tross alt blitt holdt fanget av gamle mor i mange år

• Liker 1
Skrevet

Haha, hvor poserer han? Hvilke kanal?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på hvor mange norske damer som er daglig i kontakt med Dundar, og hvor mye penger disse gir ham.

Jeg er 100% sikker på at den ballen ruller alt.

Jeg kommer aldri til å se ett program der AnneMa er med. Hun er det mest uspiselige menneske jeg vet om.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Cookie123 skrev (22 timer siden):

Ja, hun skulle begynne med det. 

Ser ut som noen ungene kunne laget på skolen...

Er flaut dårlig 😬

• Liker 4
Skrevet
PhilosopherSe7en skrev (5 timer siden):

Lurer på hvor mange norske damer som er daglig i kontakt med Dundar, og hvor mye penger disse gir ham.

Jeg er 100% sikker på at den ballen ruller alt.

Jeg kommer aldri til å se ett program der AnneMa er med. Hun er det mest uspiselige menneske jeg vet om.

Når Dundar engang får seg ny kjæreste, kommer hun til å løpe til pressen for å sutre over hvor fæl han er.

• Liker 1
Skrevet
pwy90 skrev (21 timer siden):

Haha, hvor poserer han? Hvilke kanal?

Snapchat stories

Skrevet
Hufsetrollet skrev (11 timer siden):

Snapchat stories

Hva heter han på snap?

Skrevet
Hufsetrollet skrev (På 11.5.2025 den 0.21):

Jeg har av en eller annen grunn fått han opp på "venneforslag" på snap i det siste. Vi har ingen felles venner, og jeg har ikke søkt etter han på snap eller andre steder såvidt jeg kan huske, så jeg konkluderte med at gutten er aktiv blant nordmenn på snap for tiden? 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (22 minutter siden):

Jeg har av en eller annen grunn fått han opp på "venneforslag" på snap i det siste. Vi har ingen felles venner, og jeg har ikke søkt etter han på snap eller andre steder såvidt jeg kan huske, så jeg konkluderte med at gutten er aktiv blant nordmenn på snap for tiden? 😅

Jeg får han opp på «Personer du kanskje kjenner» på Facebook 🤡

• Liker 1
Skrevet
MzMe skrev (1 time siden):

Jeg får han opp på «Personer du kanskje kjenner» på Facebook 🤡

😂 Ikke sant. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
Perle skrev (19 timer siden):

Hva heter han på snap?

Dundar Yuvali

Skrevet
Perle skrev (På 12.5.2025 den 19.28):

Hva heter han på snap?

aee3f4ffe2f75137be582abb365b896b.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Dundar blir nå koblet opp mot en annen dame iflg pressen. Regner med at AnneMa kommer til å løpe dørene ned til avisredaksjonene.

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (2 timer siden):

Dundar blir nå koblet opp mot en annen dame iflg pressen. Regner med at AnneMa kommer til å løpe dørene ned til avisredaksjonene.

Hun har iallfall begynt å skrive noe kryptisk på sine egne sider, hun er ikke riktig navla

Skrevet
Anneisabell skrev (21 minutter siden):

Hun har iallfall begynt å skrive noe kryptisk på sine egne sider, hun er ikke riktig navla

Spennende 😄, men jeg får ikke lest det da hun har blokkert meg på alle kanter. Den dama tåler ikke folk som ikke hyller henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...