Tough cookie Skrevet 22. april #961 Skrevet 22. april Venter i spenning på at Se og Hør skal lage reportasje om han slik at han tjener inn litt gryn.
Knitalong Skrevet 22. april #962 Skrevet 22. april Tough cookie skrev (1 minutt siden): Venter i spenning på at Se og Hør skal lage reportasje om han slik at han tjener inn litt gryn. Å jeg venter i spenning for å se om noen setter igang en spleis til han
Hufsetrollet Skrevet 22. april #963 Skrevet 22. april Honey Dew skrev (3 timer siden): Flott at han får litt støtte. Enig. Ingen tvil om at motivet hans var å komme seg ut av Tyrkia, men AnneMa har vært hundre ganger mere sleip og kynisk. Den gamle kjerringen har uten tvil utnyttet hans naivitet. 16 3
luxifine Skrevet 27. april #964 Skrevet 27. april Tough cookie skrev (På 22.4.2025 den 19.47): Venter i spenning på at Se og Hør skal lage reportasje om han slik at han tjener inn litt gryn. Syntes jeg fikk med meg at Agderposten hadde et intervju med han. Er ikke selv abonnement så fikk ikke lest det, men det er en start vil jeg tro? Det har vært flere intervju i det siste, håper det blir noe inntekt av det?
oss-to Skrevet 27. april #965 Skrevet 27. april Hufsetrollet skrev (På 22.4.2025 den 14.16): Ser at Dundar har åpnet profilen sin på Facebook nå. Legger ut masse bilder av seg selv. Og en haug med damer er stadig innom og kommenterer og ønsker han alt godt. Kanskje du kan tipse dei om denne boka. https://www.norli.no/boker/dokumentar-og-fakta/familie-og-helse/nar-kvinner-odsler-sin-kjaerlighet-pa-menn-de-gjerne-vil-redde 2
cafflatte Skrevet 27. april #966 Skrevet 27. april luxifine skrev (1 time siden): Syntes jeg fikk med meg at Agderposten hadde et intervju med han. Er ikke selv abonnement så fikk ikke lest det, men det er en start vil jeg tro? Det har vært flere intervju i det siste, håper det blir noe inntekt av det? Hvis Dundar vil ha inntekt kan vel jobbe slik vanlige mennesker gjør. Er jo snart turistsesong i Tyrkia. 4
MzMe Skrevet 27. april #967 Skrevet 27. april (endret) luxifine skrev (3 timer siden): Syntes jeg fikk med meg at Agderposten hadde et intervju med han. Er ikke selv abonnement så fikk ikke lest det, men det er en start vil jeg tro? Det har vært flere intervju i det siste, håper det blir noe inntekt av det? Det stemmer at de har intervjuet han, ja 🙂 Har lest det 🙂 Endret 27. april av MzMe
Hatsumomo Skrevet 28. april #968 Skrevet 28. april https://www.nettavisen.no/kjendis/annema-yuvali-65-nekter-a-bytte-etternavn-etter-bruddet-med-d-ndar-yuvali-31-mitt-til-odel-og-eie/s/5-95-2404056
MzMe Skrevet 28. april #969 Skrevet 28. april Hatsumomo skrev (49 minutter siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/annema-yuvali-65-nekter-a-bytte-etternavn-etter-bruddet-med-d-ndar-yuvali-31-mitt-til-odel-og-eie/s/5-95-2404056 AnneMa gjør som AnneMa vil 🤡😂😂😂 2
luxifine Skrevet 28. april #970 Skrevet 28. april cafflatte skrev (På 27.4.2025 den 18.23): Hvis Dundar vil ha inntekt kan vel jobbe slik vanlige mennesker gjør. Er jo snart turistsesong i Tyrkia. Klart han kan, og han må jo som alle oss andre, men syntes bittelitt synd på han som ble sittende igjen med svarteper. Har fått forståelsen av at beløpet som nærmest er småpenger for mange her er en liten formue for han der.. det skader ikke om han fikk inn litt raske penger for å bli ferdig med lånet (deres). 8
Anneisabell Skrevet 28. april Forfatter #971 Skrevet 28. april luxifine skrev (1 time siden): Klart han kan, og han må jo som alle oss andre, men syntes bittelitt synd på han som ble sittende igjen med svarteper. Har fått forståelsen av at beløpet som nærmest er småpenger for mange her er en liten formue for han der.. det skader ikke om han fikk inn litt raske penger for å bli ferdig med lånet (deres). Han er som tyrkere flest klager om lite penger men det er ikke så dårlig stilt med de. Og lønna er godt over det som har blitt skrevet i nyhetene den siste tiden. 2
Million Skrevet 29. april #972 Skrevet 29. april (endret) Hatsumomo skrev (10 timer siden): https://www.nettavisen.no/kjendis/annema-yuvali-65-nekter-a-bytte-etternavn-etter-bruddet-med-d-ndar-yuvali-31-mitt-til-odel-og-eie/s/5-95-2404056 Jeg leste den. Det står at hennes nye "jobbprosjekt" er å støpe lys.... Får håpe hun ikke "pynter" dem like glorete som neglene hun lagde. Grøss. Et spørsmål: noen som vet hva AnneMas etternavn var før hun giftet seg og tok det tyrkiske? Dersom det var Johansen eller Karlsen eller noe lignende det går 13 av på dusinet, kan jeg skjønne at hun ikke har lyst å bytte og bli "anonym" igjen. Men det er litt sært å gå rundt som norsk med tyrkisk etternavn når man ikke er gift med en tyrker? Sitat fra slutten av artikkelen i linken ovenfor: " Nå ser hun lyst på fremtiden, og har også kastet seg ut i et nytt jobbprosjekt. – Jeg velger å gjøre noe nytt og det er å produsere lys i forskjellige former. Nå gleder jeg meg til oppstart, avslutter hun. Endret 29. april av Million
Anneisabell Skrevet 29. april Forfatter #973 Skrevet 29. april Million skrev (1 time siden): Jeg leste den. Det står at hennes nye "jobbprosjekt" er å støpe lys.... Får håpe hun ikke "pynter" dem like glorete som neglene hun lagde. Grøss. Et spørsmål: noen som vet hva AnneMas etternavn var før hun giftet seg og tok det tyrkiske? Dersom det var Johansen eller Karlsen eller noe lignende det går 13 av på dusinet, kan jeg skjønne at hun ikke har lyst å bytte og bli "anonym" igjen. Men det er litt sært å gå rundt som norsk med tyrkisk etternavn når man ikke er gift med en tyrker? Sitat fra slutten av artikkelen i linken ovenfor: " Nå ser hun lyst på fremtiden, og har også kastet seg ut i et nytt jobbprosjekt. – Jeg velger å gjøre noe nytt og det er å produsere lys i forskjellige former. Nå gleder jeg meg til oppstart, avslutter hun. Det er flere her i landet som ikke endrer tilbake etternavnet sitt da 1
Hulderen Skrevet 29. april #974 Skrevet 29. april Million skrev (3 timer siden): Men det er litt sært å gå rundt som norsk med tyrkisk etternavn når man ikke er gift med en tyrker? Lilli Bendriss beholdt etternavnet da hun skilte seg, selv om ektemannen var fra Algeri. Det er ikke uvanlig å beholde etternavnet etter skilsmisse, spesielt hvis man har blitt kjent etter at man giftet seg. 6
Donatello Skrevet 29. april #975 Skrevet 29. april Hulderen skrev (2 timer siden): Lilli Bendriss beholdt etternavnet da hun skilte seg, selv om ektemannen var fra Algeri. Det er ikke uvanlig å beholde etternavnet etter skilsmisse, spesielt hvis man har blitt kjent etter at man giftet seg. Nettopp. Vibeke Løkkeberg var gift med Pål Løkkeberg. Hun beholdt hans etternavn selv etter at hun giftet seg på nytt med Terje Kristiansen. 5
skruf Skrevet 29. april #976 Skrevet 29. april Jeg tror det er mere vanlig å beholde ex- mannens etternavn etter skilsmisse hvis man har barn sammen som har samme etternavn som far. Hadde jeg feks skilt meg så hadde jeg beholdt mannens etternavn for å ha det samme etternavnet som barna våre. Hadde vi ikke hatt barn sammen så hadde jeg tatt tilbake etternavnet jeg ble døpt med/pikenavnet mitt. AnneMa og Dundar var ikke så lenge gift, ikke har de felles barn, hun har søkt skilsmisse og flyttet ut av Tyrkia. Så hvorfor hun skal tviholde på det tyrkiske etternavnet etter så kort fartistid sammen med Dundar, har ingen relasjon til Tyrkia + han har et sterkt ønske om at hun fjerner hans etternavn forstår jeg ikke helt. I mine øyne så blir det da bare for å være vrang. 12
hvaduikkeser Skrevet 29. april #977 Skrevet 29. april skruf skrev (9 minutter siden): Jeg tror det er mere vanlig å beholde ex- mannens etternavn etter skilsmisse hvis man har barn sammen som har samme etternavn som far. Hadde jeg feks skilt meg så hadde jeg beholdt mannens etternavn for å ha det samme etternavnet som barna våre. Hadde vi ikke hatt barn sammen så hadde jeg tatt tilbake etternavnet jeg ble døpt med/pikenavnet mitt. AnneMa og Dundar var ikke så lenge gift, ikke har de felles barn, hun har søkt skilsmisse og flyttet ut av Tyrkia. Så hvorfor hun skal tviholde på det tyrkiske etternavnet etter så kort fartistid sammen med Dundar, har ingen relasjon til Tyrkia + han har et sterkt ønske om at hun fjerner hans etternavn forstår jeg ikke helt. I mine øyne så blir det da bare for å være vrang. Sikkert for å ha et muslimsk navn. 1
Pigaloppa Skrevet 9. mai #978 Skrevet 9. mai skruf skrev (På 20.4.2025 den 15.43): Samme tenkte jeg; håper han vet at feks Se og Hør betaler godt for «juicy» innhold, og at han ved intervjuer fort kan betale ned gjelden deres (eller; Dundar si gjeld, siden han ble sittende igjen med svarteper og skjegget i postkassen, mens AnneMa bare stakk fra han og felles gjeld) (litt rart at han er ansvarlig for boten AnneMa pådro seg ved å prøve å smugle inn store mengder neigle-stæsj inn til Tyrkia; Dundar var ikke med på det engang, så skulle tro at den boten er AnneMa sin bot alene) Også rart at de tok opp 43 000kr i lån som de brukte til å betale husleie og livsopphold; AnneMa har fast utbetalt uføretrygd hver måned, og man kommer langt med den summen i Tyrkia. I tillegg så tok de betalt + fikk dekket måltider på restauranter av nordmenn som ønsket å spise sammen med de. Som AnneMa sa; hver gang de var ute så var det alltid noen «fans» som ønsket å spise sammen med de/sitte ved samme bord, så hvorfor skulle de gjøre det gratis? Hun gikk ikke åpent ut med pris, men lunsj var billigere enn middag. Da fikk de dekket utgifter til transport, dekket måltider + tjente en konkret sum. Garantert flere som var fans nok til å la seg utnytte Press on- negler er forsåvidt ikke noe nytt; jeg brukte press on- negler, helt enkle med fransk manikyr, da mannen min og meg giftet oss for 19 år siden. Kostet minimalt, tror jeg kjøpte de på Vita, såg helt ekte ut, og de satt godt på. Så godt at de fortsatt satt på 2,5 uker etter da vi kom hjem fra bryllupsreise Personlig så synes jeg de AnneMa selger ikke er noe fine; de er altfor voldsomme. Men det er jo smak og behag ut i fra hvilken stil man har. Fikk ikke hun gjort noen "skjønnhets" behandlinger i Tyrkia? Mulig det rant ut en del penger der.. 2
Cookie123 Skrevet 10. mai #980 Skrevet 10. mai Sharpie skrev (6 timer siden): Nå har hun begynt å lage lys? Ja, hun skulle begynne med det. Ser ut som noen ungene kunne laget på skolen... 25 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå