Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pæddan skrev (12 timer siden):

Ja og nå sitter han skikkelig i revesaksa med all gjelden 😬

De er jo gift og om det ikke er skrevet særeie i forkant, så vil inntekter/oppsparte midler og gjeld deles likt ved separasjon på dem begge (etter norsk lovgivning). 

• Liker 3
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Han sitter igjen i en alvorlig suppe økonomisk høres det ut til.

Han tjener vel også endel penger på alle intervjuene han gjør nå om dagen? Kan jo betale ned gjeld av det. 

• Liker 6
Skrevet
Knitalong skrev (1 minutt siden):

Han tjener vel også endel penger på alle intervjuene han gjør nå om dagen? Kan jo betale ned gjeld av det. 

Ja, han kan gjøre god butikk på å selge "Dundar forteller alt" til Se & Hør vil jeg tro. Kanskje de til og med tilbyr seg å betale ut gjelden. 

• Liker 6
Skrevet
Isild skrev (5 timer siden):

Ja, han kan gjøre god butikk på å selge "Dundar forteller alt" til Se & Hør vil jeg tro. Kanskje de til og med tilbyr seg å betale ut gjelden. 

Han har allerede gjort det til Nettavisen. I alle fall en del. Det står "Nå forteller han sin historie" og så ramser de opp det han har fortalt via videolink (og tolk sikkert) fra Tyrkia.

Leste det i denne artikkelen tidligere i dag.

Se&Hør betaler kanskje ikke så klekkelig hvis han allerede har brettet ut i en annen avis/medie?

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en bekjent som var gift med en fra Tyrkia, og for å få skilsmissem godkjent i Tyrkia så måtte saken gjennom to rettsaker med advokat og det kostet den gang langt over 25000 lire. Er derfor mange tyrkere aldri skiller seg for det er en lang og dyr prosess. 

• Liker 2
Skrevet
sprettballen skrev (3 timer siden):

Jeg har en bekjent som var gift med en fra Tyrkia, og for å få skilsmissem godkjent i Tyrkia så måtte saken gjennom to rettsaker med advokat og det kostet den gang langt over 25000 lire. Er derfor mange tyrkere aldri skiller seg for det er en lang og dyr prosess. 

Iflg artikkelen det ble linket til tidligere i tråden, lånte ekteparet Yuvali 150.000 tyrkiske lire, og dette skulle tilsvare 43 000 norske kroner. 25 000 lire skulle da ikke bli så voldsomt mye? 7000 kr kanskje i norske? Men det er kanskje veldig dyrt i et land som Tyrkia. De (tyrkere flest uten særlig med penger) flytter vel bare fra hverandre når ekteskap havarerer og gidder aldri skille seg, for å slippe utgiftene?

• Liker 3
Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

Iflg artikkelen det ble linket til tidligere i tråden, lånte ekteparet Yuvali 150.000 tyrkiske lire, og dette skulle tilsvare 43 000 norske kroner. 25 000 lire skulle da ikke bli så voldsomt mye? 7000 kr kanskje i norske? Men det er kanskje veldig dyrt i et land som Tyrkia. De (tyrkere flest uten særlig med penger) flytter vel bare fra hverandre når ekteskap havarerer og gidder aldri skille seg, for å slippe utgiftene?

Når en tyrker sier de er bare gift på papiret, men lever som de er skilt så er årsaken at en skilsmisse er dyrt og en lang prosess og noen velger å ikke skille seg pga familie og kultur. Nå blir det mye negativt om tyrkere, men mange av dem har også flere damer på en gang, gjerne fra forskjellige land. Ei jeg kjenner var i ett forhold med en tyrker, og plutselig ble han borte i flere uker. Tilslutt kom det frem at han hadde samtidig hatt ei annen dame fra ett annet land og han innrømmet at det var kun pga penger. Har hørt den unnskyldningen noen ganger og ber selv om det dårlige rykte de har.

• Liker 5
Skrevet
sprettballen skrev (På 17.4.2025 den 16.48):

Har mine tvil om at madammen vil bruke penger på flybillett og hotell for å få ordnet skilsmisse. Risikerer jo å bli arrestert på flyplassen siden hun har stukket av fra boten sin og.

• Liker 5
Skrevet

She is back 😅

IMG_2362.thumb.png.a21cc01b538fab02f51ea09f51f730aa.png

• Liker 5
Skrevet
MzMe skrev (1 time siden):

She is back 😅

IMG_2362.thumb.png.a21cc01b538fab02f51ea09f51f730aa.png

Herregud. Hvilke idioter bestiller dette?

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Hufsetrollet skrev (1 time siden):

Disse solgte hun tidligere for 1500 pr sett, så i takt med at hun trengte penger i Tyrkia, så senket hun prisen til 250-500 kr ( som sønnen solgte for henne via Tise). Og nå er prisen hevet igjen. 
Hun skal ha bitte litt honnør for to ting: hun var tidlig ute med press-on trenden og hennes negler er «handmade». 
Om de er fine er en annen sak. De som kjøper, er nok fans av kjendisen AnneMa. 

Endret av Zenhouse
  • Liker 11
Skrevet
Isild skrev (På 17.4.2025 den 9.14):

Han sitter igjen i en alvorlig suppe økonomisk høres det ut til. Desverre så er det hans eget mess det hele. Lånet er tatt i hans navn, og saksomkostningene hefter også ved han - iom at det er hans søknader som er anket osv. Han, han, han. Alt sammen juridisk sett er ene og alene han ansvarlig for. 

Dette har nok Annema visst veldig godt, hun er på ingen måte dum. Tror aldri hun ble "lurt" av en ung gutt, det er hun som har vært luringen. 

Prisen for han å betale kanskje, for å forsøke å gifte seg til Norge via en "gammel desp dame". 

Han hadde nok ikke lenger noen nytteverdi for henne når det ble to streker under NEI ift å få han til Norge. Jeg tenker hun/de hadde store planer for videre kjendistilværelse for å tjene penger sammen her - iallefall en stund. 

Den "ekte" kjærligheten visnet nok når det siste var sagt fra Norsk rettssystem. 

Hun hadde vært gift 2 ganger før og det sier sitt jeg hadde aldri giftet meg med henne 😊

• Liker 4
Skrevet
Hufsetrollet skrev (15 timer siden):

De ser ut som drops, ikke negler. De neglene der er stygge.

• Liker 5
Skrevet

Hva er det hun mener er så mye bedre med disse svindyre plastneglene enn andre tilsvarende? Markedet er jo mettet med slike produkter, og man kan vel til og med få gelenegler til ca tilsvarende pris gjort på en neglesalongg. 

Press on negler: 

129,- hos Vita

https://www.vita.no/kiss/kiss-impress-color-winery-in-new-york?v=241202093&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwtpLABhC7ARIsALBOCVrCtAuzDA5WCNgxUrMIHX9P0k-BZpR9nkJq5rILISlLRGphmYnduNAaApgOEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

250,- hos Lyko

https://lyko.com/no/sminke/negler/losnegler/duffbeauty-instant-pro-press-on-manicure-glazed-donut-medium

Nok en ganske dårlig influencer som forsøker seg på å selge sand i Sahara fordi hun tror hun er superkjendis etter å ha vært med i et TV-program medfolk som syns det er greit at det lages underholdning av at de driter seg ut. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (På 17.4.2025 den 10.51):

Samme tenkte jeg; håper han vet at feks Se og Hør betaler godt for «juicy» innhold, og at han ved intervjuer fort kan betale ned gjelden deres (eller; Dundar si gjeld, siden han ble sittende igjen med svarteper og skjegget i postkassen, mens AnneMa bare stakk fra han og felles gjeld) (litt rart at han er ansvarlig for boten AnneMa pådro seg ved å prøve å smugle inn store mengder neigle-stæsj inn til Tyrkia; Dundar var ikke med på det engang, så skulle tro at den boten er AnneMa sin bot alene)

Også rart at de tok opp 43 000kr i lån som de brukte til å betale husleie og livsopphold; AnneMa har fast utbetalt uføretrygd hver måned, og man kommer langt med den summen i Tyrkia. I tillegg så tok de betalt + fikk dekket måltider på restauranter av nordmenn som ønsket å spise sammen med de. Som AnneMa sa; hver gang de var ute så var det alltid noen «fans» som ønsket å spise sammen med de/sitte ved samme bord, så hvorfor skulle de gjøre det gratis? Hun gikk ikke åpent ut med pris, men lunsj var billigere enn middag. Da fikk de dekket utgifter til transport, dekket måltider + tjente en konkret sum. Garantert flere som var fans nok til å la seg utnytte

Press on- negler er forsåvidt ikke noe nytt; jeg brukte press on- negler, helt enkle med fransk manikyr, da mannen min og meg giftet oss for 19 år siden. Kostet minimalt, tror jeg kjøpte de på Vita, såg helt ekte ut, og de satt godt på. Så godt at de fortsatt satt på 2,5 uker etter da vi kom hjem fra bryllupsreise

Personlig så synes jeg de AnneMa selger ikke er noe fine; de er altfor voldsomme. Men det er jo smak og behag ut i fra hvilken stil man har.  

• Liker 7
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
skruf skrev (1 time siden):

Samme tenkte jeg; håper han vet at feks Se og Hør betaler godt for «juicy» innhold, og at han ved intervjuer fort kan betale ned gjelden deres (eller; Dundar si gjeld, siden han ble sittende igjen med svarteper og skjegget i postkassen, mens AnneMa bare stakk fra han og felles gjeld) (litt rart at han er ansvarlig for boten AnneMa pådro seg ved å prøve å smugle inn store mengder neigle-stæsj inn til Tyrkia; Dundar var ikke med på det engang, så skulle tro at den boten er AnneMa sin bot alene)

Også rart at de tok opp 43 000kr i lån som de brukte til å betale husleie og livsopphold; AnneMa har fast utbetalt uføretrygd hver måned, og man kommer langt med den summen i Tyrkia. I tillegg så tok de betalt + fikk dekket måltider på restauranter av nordmenn som ønsket å spise sammen med de. Som AnneMa sa; hver gang de var ute så var det alltid noen «fans» som ønsket å spise sammen med de/sitte ved samme bord, så hvorfor skulle de gjøre det gratis? Hun gikk ikke åpent ut med pris, men lunsj var billigere enn middag. Da fikk de dekket utgifter til transport, dekket måltider + tjente en konkret sum. Garantert flere som var fans nok til å la seg utnytte

Press on- negler er forsåvidt ikke noe nytt; jeg brukte press on- negler, helt enkle med fransk manikyr, da mannen min og meg giftet oss for 19 år siden. Kostet minimalt, tror jeg kjøpte de på Vita, såg helt ekte ut, og de satt godt på. Så godt at de fortsatt satt på 2,5 uker etter da vi kom hjem fra bryllupsreise

Personlig så synes jeg de AnneMa selger ikke er noe fine; de er altfor voldsomme. Men det er jo smak og behag ut i fra hvilken stil man har.  

Lite sidespor: press on med neglelim har vært på markedet i årevis, men dobbeltsidig tape derimot har ikke vært like «stort». Der fant AnneMa tidlig et marked. Som nå er blitt ganske mye større med Temu og en drøss svenske nettbutikker spesielt.  

• Liker 5
Skrevet
Zenhouse skrev (23 timer siden):

Lite sidespor: press on med neglelim har vært på markedet i årevis, men dobbeltsidig tape derimot har ikke vært like «stort». Der fant AnneMa tidlig et marked. Som nå er blitt ganske mye større med Temu og en drøss svenske nettbutikker spesielt.  

De neglene jeg hadde var bare å trykke på plass, ingen limtube🤷🏼‍♀️

Skrevet
skruf skrev (42 minutter siden):

De neglene jeg hadde var bare å trykke på plass, ingen limtube🤷🏼‍♀️

Ok- trodde du hadde press-on med lim, den er grei ☺️

Skrevet

Ser at Dundar har åpnet profilen sin på Facebook nå. Legger ut masse bilder av seg selv. Og en haug med damer er stadig innom og kommenterer og ønsker han alt godt. 

• Liker 1
Skrevet
Hufsetrollet skrev (1 time siden):

Ser at Dundar har åpnet profilen sin på Facebook nå. Legger ut masse bilder av seg selv. Og en haug med damer er stadig innom og kommenterer og ønsker han alt godt. 

Flott at han får litt støtte.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...