Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har denne kvinna kontakt med barn og øvrig familie? Har de støttet henne på hennes ferd i media med tyrkeren? Har ikke sett programmet de var med i

• Liker 5
Skrevet
skruf skrev (24 minutter siden):

Fikk ikke AnneMa ei kraftig bot pga altfor mye innførsel av neglestæsj da hun kom tilbake til Tyrkia etter en tur til Norge, gikk på grønt i tollen men ble stoppet av tollere?

Den boten må hun jo selv betale, ikke mannen hennes.

Hun har vel gått lei av hele fyren, trives ikke lengre i Alanya og er heller ikke godt likt der. At hun tar ut skilsmisse pga han ikke var omtenksom nok i telefonen da hun var forkjølet høres ut som ei dårlig unnskyldning. De færreste kvinner ville tatt ut skilsmisse pga mannen over telefon ikke er omtenksom nok…

Hvis det faktisk stemmer at hun ikke ønsket å være gift lenger fordi han ikke var omtenksom nok over TELEFON da hun var syk, så bekrefter hun jo selv med det at forholdet ikke har vært seriøst. 

Fakta er nok at det ikke lenger interessant for noen av dem når siste instans sa blankt nei ift å få han til Norge. Tenker at slår seg til ro med at det er like greit jeg, for om han hadde flyttet hit ville det nok blitt en ydmykende affære for henne på sikt. 

Utnyttelsen har nok vært gjensidig da, jeg tror faktisk det. Hun har hatt det "morsomt" med en ungutt -  og også fått en slags kjendisstatus ved å dele det hele. Han drømte om å komme seg til Norden. 

• Liker 12
Skrevet
Million skrev (4 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at det var AnneMa som sa det i en artikkel i media, fordi det var da jeg la merke til navnet og damen og typen hennes for første gang, men... akkurat nå har jeg feber og er dønn forkjøla så jeg husker ikke helt og klarer ikke tenke klart.

Kanskje det er jeg som husker feil, eller kanskje begge de to halvgamle kjerringene har gått rundt og trodd de kan få barn som sekstiåringer. Vet ikke.

Det spiller vel ikke så stor rolle nå. 

https://www.tiktok.com/@streammaxno/video/7228124310076935451

Her sier hun at han ikke vil ha barn, og at han skjønner at det ikke blir barn på han når han gifter seg med ei på hennes alder. 

• Liker 2
Skrevet
Melus skrev (1 time siden):

https://www.tiktok.com/@streammaxno/video/7228124310076935451

Her sier hun at han ikke vil ha barn, og at han skjønner at det ikke blir barn på han når han gifter seg med ei på hennes alder. 

Ok, ja, da husker jeg sikkert feil. Var skråsikker på at det var AnneMa, men det må ha vært hun andre (som noen linket til lenger opp, husker ikke hva hun eller paret heter).

Unnskyld meg i dag, er for omtåket av feber til å uttrykke meg helt klart.

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Lurer på når hun skal kvitte seg med etternavnet hans. Litt merkelig å beholde det synes jeg….

• Liker 2
Skrevet
Hufsetrollet skrev (3 minutter siden):

Lurer på når hun skal kvitte seg med etternavnet hans. Litt merkelig å beholde det synes jeg….

Kanskje aldri? Det er jo det navnet hun ble "kjendis" med :D

• Liker 1
Skrevet
Hufsetrollet skrev (4 minutter siden):

Hvorfor det? Det er jo hennes navn nå. Det er jo ikke til låns så lenge man er gift. 🙄

(og derfor jenter, bør dere ikke bytte etternavn). 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
garfunkel skrev (7 timer siden):

Har denne kvinna kontakt med barn og øvrig familie? Har de støttet henne på hennes ferd i media med tyrkeren? Har ikke sett programmet de var med i

Hun sier så at de ga grønt lys da hun fortalte om at hun hadde falt for en yngre tyrker. 
Sønnen hennes selger forresten  press-on neglene hennes på Tise for henne. 

• Liker 2
Skrevet
Zenhouse skrev (23 minutter siden):

Hun sier så at de ga grønt lys da hun fortalte om at hun hadde falt for en yngre tyrker. 
Sønnen hennes selger forresten  press-on neglene hennes på Tise for henne. 

Får han solgt noe skal tro?

Skrevet
Honey Dew skrev (48 minutter siden):

Får han solgt noe skal tro?

Nja ikke i en rykende fart vil jeg tro. Prisene er hvertfall blitt dumpet fra 1500 pr sett,  ned til 250 kr på det laveste .   Det  gikk nok opp for folk at de fikk det billigere fra Temu. Var inne å kikket nå, men fant ikke profilen til sønnen nå. Ser ut som det er slutt på salg på Tise kanskje nå da. 

• Liker 3
Skrevet
Justlooking skrev (På 7.4.2025 den 20.01):

kanskje det er like interessant med oppholdstillatelse i et annet vestlig land.

Klart det. Danmark, Tyskland, Nederland,Sverige..the list goes on. Mange land å velge i😅

• Liker 2
Skrevet
M.H85 skrev (På 14.4.2025 den 2.29):

Klart det. Danmark, Tyskland, Nederland,Sverige..the list goes on. Mange land å velge i😅

Njaaa, så veldig mange er det ikke.. 

«Hvis en tyrkisk statsborger har blitt utvist fra Schengen-området med et innreiseforbud som gjelder hele Schengen, vil vedkommende ikke ha lov til å reise inn i noen av Schengen-landene før innreiseforbudet utløper eller blir opphevet.»

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
MzMe skrev (4 timer siden):

Njaaa, så veldig mange er det ikke.. 

«Hvis en tyrkisk statsborger har blitt utvist fra Schengen-området med et innreiseforbud som gjelder hele Schengen, vil vedkommende ikke ha lov til å reise inn i noen av Schengen-landene før innreiseforbudet utløper eller blir opphevet.»

Samtlige EU-land, bortsett fra Irland og Kypros, deltar i Schengen-samarbeidet. Her hadde de kanskje en mulighet 😏

Skrevet (endret)
Hufsetrollet skrev (På 13.4.2025 den 18.43):

Han har bedt henne endre det øyeblikkelig.. 

https://www.nettavisen.no/kjendis/d-ndars-bonn-til-annema-etter-bruddet-bytt-etternavn-oyeblikkelig/s/5-95-2389539?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR5h3uusOUiLZnANLJvlgP16k2JZBbB_Cu11qZc7CIxXR000WTalhpxm4qkCBQ_aem_whgHlY_xrFlCmx9zK1JaFQ

Endret av MzMe
  • Liker 1
Skrevet (endret)
MzMe skrev (Akkurat nå):

Endret av MzMe
Annonse
Skrevet
Pæddan skrev (23 minutter siden):

Ja og nå sitter han skikkelig i revesaksa med all gjelden 😬

Ja fysj en onkel av meg ble sammen med ei på 30 år hun satt igjen med leiligheten hans 😬

• Liker 2
Skrevet

Han sitter igjen i en alvorlig suppe økonomisk høres det ut til. Desverre så er det hans eget mess det hele. Lånet er tatt i hans navn, og saksomkostningene hefter også ved han - iom at det er hans søknader som er anket osv. Han, han, han. Alt sammen juridisk sett er ene og alene han ansvarlig for. 

Dette har nok Annema visst veldig godt, hun er på ingen måte dum. Tror aldri hun ble "lurt" av en ung gutt, det er hun som har vært luringen. 

Prisen for han å betale kanskje, for å forsøke å gifte seg til Norge via en "gammel desp dame". 

Han hadde nok ikke lenger noen nytteverdi for henne når det ble to streker under NEI ift å få han til Norge. Jeg tenker hun/de hadde store planer for videre kjendistilværelse for å tjene penger sammen her - iallefall en stund. 

Den "ekte" kjærligheten visnet nok når det siste var sagt fra Norsk rettssystem. 

• Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Pæddan skrev (17 timer siden):

Ja og nå sitter han skikkelig i revesaksa med all gjelden 😬

Men hvordan kan norsk rettsvesen drive inn gjeld som en tyrkisk statsborger bosatt i Tyrkia har i Norge? Det lar seg vel ikke gjøre?

Jeg har en følelse av at Dündars mistanker om grunnen til at AnneMa gjorde det slutt nå er korrekte... han mistenker at hun gjorde det for at hun skal slippe å dele realityseriepengene med han, og for å slippe og betale på regningen for rettsaken i Norge og forbrukslånet i Tyrkia. Ved å skille seg fra han nå, slipper hun å betale noe av det, og kan beholde alle serie-penga selv. Gjelden (rettsak og forbrukslån) står i hans navn, så hun går fri ved å skille seg.

Men hun har en bot i sitt navn i Tyrkia, den hun fikk da hun smuglet et par kofferter smekkfulle av neglelakk og pynt inn i Tyrkia og ble stoppet av tollen. Men det er vel samme sak der for tyrkiske myndigheter. Hvordan skal de kunne inndrive en gjeld en norsk statsborger har, som ikke bor i Tyrkia?

PS! Jeg tipper noen ildsjeler, blodfans av tv-serien Grenseløst Forelsket, kanskje oppretter en Spleis til Dündar og sender han pengene! 😁

Endret av Million
stavefeil rettet
  • Liker 11
Skrevet
Million skrev (3 minutter siden):

Men hvordan kan norsk rettsvesen drive inn gjeld som en tyrkisk statsborger bosatt i Tyrkia har i Norge? Det lar seg vel ikke gjøre?

Jeg har en følelse av av Dündars mistanker om grunnen til at AnneMa gjorde det slutt nå er korrekte... han mistenker at hun gjorde det for at hun skal slippe å dele realityseriepengene med han, og for å slippe og betale på regningen for rettsaken i Norge og forbrukslånet i Tyrkia. Ved å skille seg fra han nå, slipper hun å betale noe av det, og kan beholde alle serie-penga selv.

Hun har en bot i sitt navn i Tyrkia også, den hun fikk da hun smuglet et par kofferter smekkfulle av neglelakk og pynt inn i Tyrkia og ble stoppet av tollen. Men det er vel samme sak der for tyrkiske myndigheter. Hvordan skal de kunne inndrive en gjeld en norsk statsborger har, som ikke bor i Tyrkia?

PS! Jeg tipper noen ildsjeler, blodfans av tv-serien Grenseløst Forelsket, kanskje oppretter en Spleis til Dündar og sender han pengene! 😁

Tenker som deg. Da nei ble NEI (for godt) så var det nok om å gjøre for Annema å komme seg vekk fra regningene. Kravene mot Dundar ift saksomkostninger her blir nok tapsført pga insolvens og bosted utland. 

De har klart å rote bort tiden til UDI og en god del statlige penger på denne "ekte" kjærligheten de har kjempet så hardt for. 

• Liker 20
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...