Honey Dew Skrevet fredag kl 13:32 #901 Del Skrevet fredag kl 13:32 Hjelpes hvor hun raser rundt i media for å legge all skyld på Dundar. Null selvinnsikt der i gården. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet fredag kl 15:00 #902 Del Skrevet fredag kl 15:00 Honey Dew skrev (1 time siden): Hjelpes hvor hun raser rundt i media for å legge all skyld på Dundar. Null selvinnsikt der i gården. Hahah denne var litt morsom! Hvorfor ta opp lån da hvis de pengene ikke skulle røres, men betales tilbake med realityshow-honorar? Hvorfor ikke bare vente på honoraret da? Makes no sense det hun sier «Disse pengene skulle ikke brukes, men betales tilbake når jeg fikk honorar for tv-jobben. Da skulle mine penger stå på hans konto til han kom til Sverige. (...) Men nå skal han jo ikke til Sverige, så nå kan han jo betale tilbake det han skal ha stående på kontoen», sier hun i en uttalelse til Agderposten. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet fredag kl 15:02 #903 Del Skrevet fredag kl 15:02 Zenhouse skrev (1 minutt siden): Hahah denne var litt morsom! Hvorfor ta opp lån da hvis de pengene ikke skulle røres, men betales tilbake med realityshow-honorar? Hvorfor ikke bare vente på honoraret da? Makes no sense det hun sier «Disse pengene skulle ikke brukes, men betales tilbake når jeg fikk honorar for tv-jobben. Da skulle mine penger stå på hans konto til han kom til Sverige. (...) Men nå skal han jo ikke til Sverige, så nå kan han jo betale tilbake det han skal ha stående på kontoen», sier hun i en uttalelse til Agderposten. Tipper det var et forsøk på å lure myndighetene med å kunne vise til en konto med penger på. Så en kunne argumentere for at de hadde penger til å forsørge seg. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet fredag kl 15:40 #904 Del Skrevet fredag kl 15:40 Snublefot62 skrev (36 minutter siden): Tipper det var et forsøk på å lure myndighetene med å kunne vise til en konto med penger på. Så en kunne argumentere for at de hadde penger til å forsørge seg. Da må jeg le igjen- av meg selv. Jeg tenkte ikke i de baner. Men ja- det gir jo mening. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet fredag kl 16:55 #905 Del Skrevet fredag kl 16:55 Zenhouse skrev (1 time siden): Da må jeg le igjen- av meg selv. Jeg tenkte ikke i de baner. Men ja- det gir jo mening. Og det er jo hun som søker familiegjenforening, ergo er det hun som må vise at hun har penger. Ingen tvil om hvor pengene fra lånet har havnet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet fredag kl 19:24 #906 Del Skrevet fredag kl 19:24 Jeg synes litt synd på Dundar, men samtidig ikke. Kjipt om hun har stukket av fra regningen, meeeeeeen så var det vel streng tatt han som begynte å bruke henne først. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 06:03 #907 Del Skrevet i går, 06:03 Hufsetrollet skrev (13 timer siden): Og det er jo hun som søker familiegjenforening, ergo er det hun som må vise at hun har penger. Ingen tvil om hvor pengene fra lånet har havnet. Stemmer. Og det er ganske åpenbart ut fra det hun viser og gjør at hun eier ikke nåla i veggen og det er konstant leting etter neste prosjekt. Da er det fint med et lite lån på en konto som en kan påstå er sparepenger hun kan forsørge han med… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet i går, 09:35 #908 Del Skrevet i går, 09:35 Hufsetrollet skrev (16 timer siden): Og det er jo hun som søker familiegjenforening, ergo er det hun som må vise at hun har penger. Ingen tvil om hvor pengene fra lånet har havnet. Da er det vel kanskje hun som sitter igjen med regningen etter de ankesakene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet i går, 09:41 #909 Del Skrevet i går, 09:41 Snublefot62 skrev (18 timer siden): Tipper det var et forsøk på å lure myndighetene med å kunne vise til en konto med penger på. Så en kunne argumentere for at de hadde penger til å forsørge seg. Myndighetene bryr seg ikke om hvor mye du har på konto, de henter kun inntekten for året. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet i går, 09:44 #910 Del Skrevet i går, 09:44 Hulderen skrev (På 8.4.2025 den 0.33): Ja? Hvordan vet du at det ikke er registrert i Norge? De søkte om familiegjenforening. Uten gyldig ekteskap var de ikke en familie. Det hadde blitt registrert i Norge, kun om han hadde kommet hit. Da måtte de ha gått å registrert det og levert papirer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babos Skrevet i går, 09:46 #911 Del Skrevet i går, 09:46 Isild skrev (På 10.4.2025 den 11.27): Hvis jeg skulle gått fra mannen min hver gang han ikke har vært omsorgsfull nok/- eller på riktig måte (tatt i betraktning den kvinnelige dagsformen og hvordan VI kvinner oppfatter osv 🤣) - så hadde jeg blitt skilt ganske ofte. Alle forstår at dette "ekte"-skapet gikk på grunn når det ikke var noen fler instanser igjen å forsøke - på å få han til Norge. Så nå kommer nok alt bitterfitteriet. Mitt inntrykk var at Dundar var livredd for å gå glipp av pengene, og at AnneMa måtte komme seg på settet pga pengene. Jeg tror at Dundar hadde en tanke om å utnytte AnneMa for penger og billett til Norden. AnneMa lar seg ikke pille på nesa, men hun har vært ganske naiv mtp denne unge kjekke tyrkeren. Hvordan kunne hun tro han lusket rundt på nettet etter en gammel dame å dele ekte kjærlighet med? Nei, der har hun virkelig vært naiv. Jeg syns likevel det er godt å lese at hun har selvrespekt nok til å ikke finne seg i at han tenker mer på penger enn helsen hennes. Jeg tipper også at denne episoden ikke var første gang, men den som var utslagsgivende på at hun fikk nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet i går, 10:23 #912 Del Skrevet i går, 10:23 (endret) Jeg husker det første jeg faktisk leste om AnneMa og tyrkeren hennes. Kan ikke huske jeg hadde sett dem på tv eller noe, men i sladderartikkelen sto det i alle fall noe i stil med at "hun (som da var 60 år) og Dündar ikke hadde diskutert barn ennå, men skjer det, så skjer det"..... Den uttalelsen har jeg aldri glemt. Har hun virkelig på noe tidspunkt innbilt seg at hun kunne slumpe til å bli gravid i en alder av seksti år!? Eller feilsiterte avisen henne? Husker dessverre ikke ordrett hva som sto der, så får ikke googlet den frem igjen. Det var i alle fall denne sprø artikkelen som gjorde at jeg bet meg merke i AnneMa for første gang og husket henne i etterkant. Endret i går, 10:24 av Million 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Londonjenta Skrevet i går, 11:36 #913 Del Skrevet i går, 11:36 Million skrev (1 time siden): Jeg husker det første jeg faktisk leste om AnneMa og tyrkeren hennes. Kan ikke huske jeg hadde sett dem på tv eller noe, men i sladderartikkelen sto det i alle fall noe i stil med at "hun (som da var 60 år) og Dündar ikke hadde diskutert barn ennå, men skjer det, så skjer det"..... Den uttalelsen har jeg aldri glemt. Har hun virkelig på noe tidspunkt innbilt seg at hun kunne slumpe til å bli gravid i en alder av seksti år!? Eller feilsiterte avisen henne? Husker dessverre ikke ordrett hva som sto der, så får ikke googlet den frem igjen. Det var i alle fall denne sprø artikkelen som gjorde at jeg bet meg merke i AnneMa for første gang og husket henne i etterkant. Her tror jeg kanskje du blander dem sammen med det andre paret som var med. Eller var begge damene like frakoblet virkeligheten? Jeg har aldri på serien, men fått med meg noen av presseoppslagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet i går, 11:39 #914 Del Skrevet i går, 11:39 Londonjenta skrev (2 minutter siden): Her tror jeg kanskje du blander dem sammen med det andre paret som var med. Eller var begge damene like frakoblet virkeligheten? Jeg har aldri på serien, men fått med meg noen av presseoppslagene. Holder de fortsatt sammen tro? Å har han fått opphold i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet i går, 12:33 #915 Del Skrevet i går, 12:33 Babos skrev (2 timer siden): Mitt inntrykk var at Dundar var livredd for å gå glipp av pengene, og at AnneMa måtte komme seg på settet pga pengene. Jeg tror at Dundar hadde en tanke om å utnytte AnneMa for penger og billett til Norden. AnneMa lar seg ikke pille på nesa, men hun har vært ganske naiv mtp denne unge kjekke tyrkeren. Hvordan kunne hun tro han lusket rundt på nettet etter en gammel dame å dele ekte kjærlighet med? Nei, der har hun virkelig vært naiv. Jeg syns likevel det er godt å lese at hun har selvrespekt nok til å ikke finne seg i at han tenker mer på penger enn helsen hennes. Jeg tipper også at denne episoden ikke var første gang, men den som var utslagsgivende på at hun fikk nok. Enig, godt hun ga seg med denne kampen for å få han hit til Norge nå. Uten at vi vet helt sikkert, så er det naivt å tro noe annet enn at han hele tiden har hatt som agenda å få opphold i Norden - men jeg tror utnyttelse har vært begge veier. Annema virker ikke på noen måter som ei som lar seg pille på nesa nei, så jeg tror hun har visst det, men at hun har hatt det gøy selv på veien. De har fått masse oppmerksomhet, og jeg tror faktisk de har hatt det mye morsomt sammen. Men hvis han ikke lenger var hverken morsom eller omtenksom, så var det vel på tide å si hadetbra. Dessuten så var alle instanser for å få han hit forsøkt. Det var vel nå hun/de virkelig måtte ta stilling til hva dette forholdet skulle være hvis han ikke skulle flytte til Norge. UDI er heldigvis ikke helt blåst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 23 timer siden #916 Del Skrevet 23 timer siden Knitalong skrev (3 timer siden): Holder de fortsatt sammen tro? Å har han fått opphold i Norge? Disse to holder sammen enda, i følge hennes Instagram 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4 timer siden #917 Del Skrevet 4 timer siden Londonjenta skrev (22 timer siden): Her tror jeg kanskje du blander dem sammen med det andre paret som var med. Eller var begge damene like frakoblet virkeligheten? Jeg har aldri på serien, men fått med meg noen av presseoppslagene. Jeg er ganske sikker på at det var AnneMa som sa det i en artikkel i media, fordi det var da jeg la merke til navnet og damen og typen hennes for første gang, men... akkurat nå har jeg feber og er dønn forkjøla så jeg husker ikke helt og klarer ikke tenke klart. Kanskje det er jeg som husker feil, eller kanskje begge de to halvgamle kjerringene har gått rundt og trodd de kan få barn som sekstiåringer. Vet ikke. Det spiller vel ikke så stor rolle nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olle-Bolle Skrevet 3 timer siden #918 Del Skrevet 3 timer siden Hufsetrollet skrev (På 11.4.2025 den 18.55): Og det er jo hun som søker familiegjenforening, ergo er det hun som må vise at hun har penger. Ingen tvil om hvor pengene fra lånet har havnet. Nei, det er han som var søkeren, hun var referansepersone. Det hjelper ikke å ta et lån for å vise udi at man har penger, det udi trenger er bevis på stabil inntekt nå og det neste året. Så tror ikke det lånet hadde noe med det å gjøre, uansett har de jo tapt på alle fronter. Og Dundar er dømt til å betale saksomkostninger på mere enn 100 000, og den regningen burde nok Annema tatt sammen med han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olle-Bolle Skrevet 3 timer siden #919 Del Skrevet 3 timer siden Knitalong skrev (På 12.4.2025 den 11.35): Da er det vel kanskje hun som sitter igjen med regningen etter de ankesakene også? Nei, det er dundar, det er han som er søkeren, og dermed han som, på papiret, er den som har gått til sak mot UDI 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2 timer siden #920 Del Skrevet 2 timer siden Fikk ikke AnneMa ei kraftig bot pga altfor mye innførsel av neglestæsj da hun kom tilbake til Tyrkia etter en tur til Norge, gikk på grønt i tollen men ble stoppet av tollere? Den boten må hun jo selv betale, ikke mannen hennes. Hun har vel gått lei av hele fyren, trives ikke lengre i Alanya og er heller ikke godt likt der. At hun tar ut skilsmisse pga han ikke var omtenksom nok i telefonen da hun var forkjølet høres ut som ei dårlig unnskyldning. De færreste kvinner ville tatt ut skilsmisse pga mannen over telefon ikke er omtenksom nok… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå