Hufsetrollet Skrevet 15 timer siden #841 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Nikoletta skrev (1 time siden): AnneMa er syk med feber og oppkast,ringer Dundar men får ingen medfølelse og vips. Da skal vi skilles.. stakk ikke spesielt dypt denne kjærligheten for noen av de. Hadde vært skilt for maaaaaaange år siden jeg om mannen min hadde blitt fornærmet over min manglende medfølelse når han er syk 😝🤣 Endret 14 timer siden av Hufsetrollet 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 15 timer siden #842 Del Skrevet 15 timer siden Nikoletta skrev (50 minutter siden): AnneMa er syk med feber og oppkast,ringer Dundar men får ingen medfølelse og vips. Da skal vi skilles.. stakk ikke spesielt dypt denne kjærligheten for noen av de. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 12 timer siden #843 Del Skrevet 12 timer siden Med tanke på hvordan de to har kommunisert er det vel ingen som vet akkurat hva han har uttrykt. Eller om han har forstått at hun var syk. Men jeg er helt enig i at den terskelen for skilsmisse er usedvanlig lav….. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 11 timer siden #844 Del Skrevet 11 timer siden Marleah skrev (15 minutter siden): Med tanke på hvordan de to har kommunisert er det vel ingen som vet akkurat hva han har uttrykt. Eller om han har forstått at hun var syk. Men jeg er helt enig i at den terskelen for skilsmisse er usedvanlig lav….. Ser han har uttalt seg i media og nå, håper alt kommer fram til slutt. Først stakk hun fra ubetalt bot i Tyrkia, nå sitter han igjen og må betale bank lånet de tok opp. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11 timer siden #845 Del Skrevet 11 timer siden Annema og Dündar skal visst skilles 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 10 timer siden #846 Del Skrevet 10 timer siden https://www.agderposten.no/nyheter/i/Vz36bW/snakker-ut-i-agderposten-dundar-og-annema-i-full-pengekrangel Jeg fant bare dette (og noen få linjer på se&hør sine sider) men det er bak betalingsmur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10 timer siden #847 Del Skrevet 10 timer siden Skjønner ikke hvorfor SeogHør kaller det et "sjokkbrudd". Hvem er egentlig sjokkert? Det kan neimen ikke være særlig mange. De aller fleste så dette komme, det var bare et spørsmål om tid. Den aldersforskjellen var nok sterkt medvirkende til bruddet, men det er også ofte vanskelig for personer fra ulike kulturer å lykkes med ekteskap. Noen ganger blir forskjellene for store, uansett hvor "forelsket" de kan ha vært. Jeg skriver "forelsket" i anførselstegn her, for jeg tror den forelskelsen gikk bare en vei, og det var fra AnneMa om Dundar. Han så nok hele prosjektet som en billett til vesten. Helst Norge med så mange sosiale goder, men alt duger! Nå er det vel Polen neste for han. Hadde han ikke over 180 polske damer å begynne og sjekke ut og fri til? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10 timer siden #848 Del Skrevet 10 timer siden Marleah skrev (1 time siden): Med tanke på hvordan de to har kommunisert er det vel ingen som vet akkurat hva han har uttrykt. Eller om han har forstått at hun var syk. Men jeg er helt enig i at den terskelen for skilsmisse er usedvanlig lav….. Og igjen skylder hun på andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 10 timer siden #849 Del Skrevet 10 timer siden Han er jo nesten som A-kjendis å regne i Norge nå, så regner med det ordner seg for han. Damer pleier jo like slikt. Sikkert en influenser som kan forbarme seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10 timer siden #850 Del Skrevet 10 timer siden (endret) BobbySocks skrev (12 minutter siden): Han er jo nesten som A-kjendis å regne i Norge nå, så regner med det ordner seg for han. Damer pleier jo like slikt. Sikkert en influenser som kan forbarme seg. Hva hjelper det da? Han er nektet innreise og nektet opphold. Det hjelper ingenting å bytte partner og prøve på nytt. Avslaget står ved lag. Fordi UD anser det bare som at han vil ha oppholdstillatelse i Norge, og ikke noe annet. Å komme slepende på en ny dame og søke på nytt, vil om noe bare forsterke den mistanken hos UD, skulle jeg mene Endret 10 timer siden av Million 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 10 timer siden #851 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Tipper UD feiret med kake i pausen i dag🍰 Endret 10 timer siden av hvaduikkeser 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 9 timer siden #852 Del Skrevet 9 timer siden Annema gjør som Annemma vil. Og hun er faktisk ganske smart nå. Det er Dundar som har søkt opphold og fått avslag. Et brudd nå fristiller henne økonomisk fra saksomkostningene, de er hans problem, ekteskapet er ikke juridisk bindende i norge og han bor i Tyrkia. Disse pengene ser den norske stat aldri. Hun er nok smertelig klar over at han ikke elsker henne over alt på jord, og er sikkert ganske lei av mannebabyen. Nå er hun rikskjendis, blir invitert på alt av c-riks-kjendis reality, og kan melke denne kua en god stund til før statusen fader ut og det er på tide med et nytt stunt. Skulle jo ønske hun fant lykken, men da må hun tenke veldig annerledes. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 9 timer siden #853 Del Skrevet 9 timer siden Taffel skrev (5 minutter siden): Annema gjør som Annemma vil. Og hun er faktisk ganske smart nå. Det er Dundar som har søkt opphold og fått avslag. Et brudd nå fristiller henne økonomisk fra saksomkostningene, de er hans problem, ekteskapet er ikke juridisk bindende i norge og han bor i Tyrkia. Disse pengene ser den norske stat aldri. Hun er nok smertelig klar over at han ikke elsker henne over alt på jord, og er sikkert ganske lei av mannebabyen. Nå er hun rikskjendis, blir invitert på alt av c-riks-kjendis reality, og kan melke denne kua en god stund til før statusen fader ut og det er på tide med et nytt stunt. Skulle jo ønske hun fant lykken, men da må hun tenke veldig annerledes. Maktfordelingen i dette forholdet er bare ekkelt. Annema fortsetter livet sitt som om ingenting har skjedd, mens han sitter igjen på landsbygda i tyrkia med innreiseforbud og gjeld. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 9 timer siden #854 Del Skrevet 9 timer siden Er overrasket over at folk har giddet å skrive så mange sider på det paret der jeg? Hva er så spesielt med de lissom? Ikke er han kjekk heller når han røyker syns jeg da. Nå er det over som alle har gått og sagt kom til å skje som ca 50% med andre vanlige jevnaldrende par ca. No big deal spør du meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 9 timer siden #855 Del Skrevet 9 timer siden Hallepalle2 skrev (15 minutter siden): Virker ikke dum? Jeg har ikke fulgt så mye med på dette paret, men hun fremstår for meg på prototypen på elever fra Livets Harde Skole. Stor i kjeften og gjennomtrekk i øverste etasje. Hvorfor er ikke ekteskapet gyldig i Norge? Det er ikke automatikk i at man får norske rettigheter om man gifter seg med norsk statsborger, og det er den prossessen jeg regner med de er i. Så de er lovlig gift i Tyrkia med de retter og plikter som er der, men ikke i Norge. Nettopp for å hindre proforma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 9 timer siden #856 Del Skrevet 9 timer siden GrønnNellik68 skrev (10 minutter siden): Er overrasket over at folk har giddet å skrive så mange sider på det paret der jeg? Hva er så spesielt med de lissom? Ikke er han kjekk heller når han røyker syns jeg da. Nå er det over som alle har gått og sagt kom til å skje som ca 50% med andre vanlige jevnaldrende par ca. No big deal spør du meg. Bare at i de fleste forhold har det vært kjærlighet. Dette visste vi ville skje når Dundar fikk avslag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8 timer siden #857 Del Skrevet 8 timer siden BobbySocks skrev (1 time siden): Han er jo nesten som A-kjendis å regne i Norge nå, så regner med det ordner seg for han. Damer pleier jo like slikt. Sikkert en influenser som kan forbarme seg. Det ville jo vært det smarteste han hadde gjort faktisk. "Prostituere" seg for Se & Hør og gi dem masse "Dundar forteller alt", "Dundar med ny NORSK kjæreste" osv. Det kan han leve av noen år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8 timer siden #858 Del Skrevet 8 timer siden BobbySocks skrev (1 time siden): Han er jo nesten som A-kjendis å regne i Norge nå, så regner med det ordner seg for han. Damer pleier jo like slikt. Sikkert en influenser som kan forbarme seg. Det ville jo vært det smarteste han hadde gjort faktisk. "Prostituere" seg for Se & Hør og gi dem masse "Dundar forteller alt", "Dundar med ny NORSK kjæreste" osv. Det kan han leve av noen år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 8 timer siden #859 Del Skrevet 8 timer siden Dundar Salt er jo en nokså flott se på, og ikke minst ung mann.Han har jo fått mye utbytte av denne oppmerksomheten med å være sammen med denne eldre damen. Står garantert damer i kø på han. Han er jo blitt kjendis! Tipper han når sitt mål. Oppholdstillatelse i Norge. For AnneMa er det nok mer kun tap her.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6 timer siden #860 Del Skrevet 6 timer siden M.H85 skrev (2 timer siden): Dundar Salt er jo en nokså flott se på, og ikke minst ung mann.Han har jo fått mye utbytte av denne oppmerksomheten med å være sammen med denne eldre damen. Står garantert damer i kø på han. Han er jo blitt kjendis! Tipper han når sitt mål. Oppholdstillatelse i Norge. For AnneMa er det nok mer kun tap her.... kanskje det er like interessant med oppholdstillatelse i et annet vestlig land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå