Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Hufsetrollet skrev (6 minutter siden):

Jadda, nå er det i gang. Hun ble selvfølgelig hissig og frekk i retten. Er virkelig spent på utfallet. 
og den såkalte ærligheten hans, ler meg ihjel 🤣🤣 Alle som kjenner til han i Alanya vet at han absolutt IKKE er ærlig!

3d3bc802d634c08f69c9ddc1a52cd64f.jpeg

8099ddca4742df82821df64b453c2c43.jpeg

34599d261781de65d26cb209204c3b89.jpeg

Jeg vet jeg gjentar meg selv her i tråden, men jeg må bare si igjen: da AnneMa deltok i podcasten til Martine Halvorsen i 2022, uttalte hun: de fikk kontakt via dating app, etter noen dager slettet hun den. Hun tenkte da at hvis han ville, ville han finne henne. Og riktig nok, det dumpet inn en venneforespørsel på Fb få timer etterpå, «for han hadde ikke Facebook, og han trengte hjelp av en kamerat for å opprette en konto.» 

Det må da sies at ved et kjapt Facebook søk, så hadde han minst 4 FB kontoer, den første opprettet i 2011. ( de var åpne før, så ingen tvil om at det er han) Så mye for den ærligheten da….

I podcasten sier AnneMa videre: Etter et par mnd, tikket det inn en forespørsel om å godta: «om å stå i et forhold», og et par mnd etter det var det spørsmål om forlovelse. Hun er veldig unnvikende  her, det kommer ikke frem om de pratet samtidig eller om det kun var disse forespørslene som kom. 
I retten er jo det et tema nå, hvorvidt de hadde kontakt fra februar til mai. Hun påstår de hadde det, men at all kommunikasjon mellom dem er borte fra den tiden. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misliker AnneMa pga hvordan hun snakker til/om andre mennesker. En ting er frekkheten hun svarer folk med i egne kommentarfelt, men i overnevnte podcast snakker hun også om deres felles språk i begynnelsen : Hun ramser opp alle måter å snakke på, armer, bein, øyne, frysninger på armen osv. Ikke i setninger, men likefullt et språk. Og forsetter så med at til og med apekatter snakker sammen. Dyr snakker sammen. De som ikke har verbalt språk, som ikke hører snakker sammen ( altså på tegnspråk).  Dette har jeg også lest i intervjuer med henne. 
At hun kan sammenligne deres såkalte felles språk uten setninger ( hennes ord) med tegnspråk! Norsk tegnspråk ble i 2009 anerkjent som ett fullverdig og selvstendig språk i Norge og i 2022 ble det anerkjent som et minoritetsspråk med offisiell status i Norge. ( bare til info- norsk tegnspråk har egen oppbygging og grammatikk og er ikke tegn ord for ord til norsk talespråk, altså det er ikke tegn-til-tale) 

( Jeg forstår at ikke alle vet mye om norsk tegnspråk, men håper virkelig ikke det er gjengs oppfattelse at døve kommuniserer slik AnneMa og Dundar gjør) 

Jeg ser ikke på henne som et offer for en tyrkisk «sjarmør». De er begge ute etter å mele sin egen kake. Jeg ser at hun helt klart kan gjøre god underholdning på Norges dummeste, når hun ler er det vanskelig å ikke flire ( synes til og med jeg). Men dama er frekkere enn flatlusa, og jeg unner henne ikke å få det som hun vil  

Endret av Zenhouse
Endret noe
  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsetrollet skrev (1 time siden):

Akkurat! De hadde levd godt i Tyrkia på begges penger. Men han gidder jo ikke jobbe og hun er konstant blakk. 

Enig. Men det koster å reise, ser ut til at hun har nye tenner å, også mener jeg å huske at hun har gjennomgått noen behandlinger på kropp og- eller ansiktet. Hun gjør vel alt hun kan for å se yngre ut for Dundar. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsetrollet skrev (3 timer siden):

Jadda, nå er det i gang. Hun ble selvfølgelig hissig og frekk i retten. Er virkelig spent på utfallet. 
og den såkalte ærligheten hans, ler meg ihjel 🤣🤣 Alle som kjenner til han i Alanya vet at han absolutt IKKE er ærlig!

3d3bc802d634c08f69c9ddc1a52cd64f.jpeg

8099ddca4742df82821df64b453c2c43.jpeg

34599d261781de65d26cb209204c3b89.jpeg

Den damen klarer ikke å opptre høflig en eneste gang.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (5 timer siden):

Enig. Men det koster å reise, ser ut til at hun har nye tenner å, også mener jeg å huske at hun har gjennomgått noen behandlinger på kropp og- eller ansiktet. Hun gjør vel alt hun kan for å se yngre ut for Dundar. 

Tennene er kjøpt i Tyrkia, hun driver på å tar de ut innimellom. Alll verdens behandlinger vil ikke endre på noe, hun er fortsatt eldre enn moren hans og ser ut deretter og. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Den damen klarer ikke å opptre høflig en eneste gang.

Hun er det amerikanerne kaller «trailertrash». Har ikke ett snev av dannelse, klasse eller høflighet. For ikke å snakke om ydmykhet!

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (10 timer siden):

Jeg vet jeg gjentar meg selv her i tråden, men jeg må bare si igjen: da AnneMa deltok i podcasten til Martine Halvorsen i 2022, uttalte hun: de fikk kontakt via dating app, etter noen dager slettet hun den. Hun tenkte da at hvis han ville, ville han finne henne. Og riktig nok, det dumpet inn en venneforespørsel på Fb få timer etterpå, «for han hadde ikke Facebook, og han trengte hjelp av en kamerat for å opprette en konto.» 

Det må da sies at ved et kjapt Facebook søk, så hadde han minst 4 FB kontoer, den første opprettet i 2011. ( de var åpne før, så ingen tvil om at det er han) Så mye for den ærligheten da….

I podcasten sier AnneMa videre: Etter et par mnd, tikket det inn en forespørsel om å godta: «om å stå i et forhold», og et par mnd etter det var det spørsmål om forlovelse. Hun er veldig unnvikende  her, det kommer ikke frem om de pratet samtidig eller om det kun var disse forespørslene som kom. 
I retten er jo det et tema nå, hvorvidt de hadde kontakt fra februar til mai. Hun påstår de hadde det, men at all kommunikasjon mellom dem er borte fra den tiden. 

Hahaha - dette er fra idag, dag 2 av rettssaken. Kanskje noen må minne AnneMa på hva hun sa i denne podcasten for 3 år siden 🤣

Fra Nettavisen idag: 

IMG_1590.png

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sikkert vært skrevet om det tidligere i tråden, men er jo så mange sider å gå igjennom, å det gidder jeg ikke ☺️

Hvor mange unge menn har Annema fått inn i Norge tidligere, å hvor har det blitt av dem?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (8 timer siden):

Det har sikkert vært skrevet om det tidligere i tråden, men er jo så mange sider å gå igjennom, å det gidder jeg ikke ☺️

Hvor mange unge menn har Annema fått inn i Norge tidligere, å hvor har det blitt av dem?

Ingen. Men hun har vært gift flere ganger med norske menn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (4 timer siden):

Ingen. Men hun har vært gift flere ganger med norske menn

Hun har vært gift med utenlandsk tidligere.  Motbydelig kvinne 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer48 skrev (23 minutter siden):

Ja, det trodde jeg å, men var ikke sikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer48 skrev (På 22.3.2025 den 1.27):

Ja skikkelig motbydelig å finne seg en utlending.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

revue3 skrev (1 time siden):

Ikke motbydelig å finne seg en fra utlandet vil jeg tro

Men selve kvinnemenneske, passer kanskje den beskrivelsen dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

revue3 skrev (1 time siden):

Ikke motbydelig å finne seg en fra utlandet vil jeg tro

Men selve kvinnemenneske, passer kanskje den beskrivelsen dessverre 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

revue3 skrev (3 timer siden):

Nei, ikke pga utenlandsk mann, men hvordan hun selv har fremstilt seg selv på SoMe, 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...