Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Knitalong skrev (15 timer siden):

Sikkert en konkurranse hun kommer til å vinne...

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun gikk konkurs for kort tid siden. Hun måtte låne 10k av ei venninne for å besøke Dundar. En må kunne forsørge ektefellen om man skal få inn ektefellen fra utlandet. Hverken han eller hun har relevant utdannelse. Det er mange grunner som forsvarer at han ikke får opphold i Norge.  Hun har også vært gift 2-3 ganger tidligere og har barn som er mer enn 10 år eldre enn Dundar. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg reagerte mest på i serien var at hun ga han "lommepenger", slik at han kunne "spandere" på henne når de var ute da det er uhørt at en dame skal betale for en mann i Tyrkia. Snakk om å lure seg selv og leve et liv i bedrag 🙄

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (16 timer siden):

Det som jeg reagerte mest på i serien var at hun ga han "lommepenger", slik at han kunne "spandere" på henne når de var ute da det er uhørt at en dame skal betale for en mann i Tyrkia. Snakk om å lure seg selv og leve et liv i bedrag 🙄

Ja, han betaler ingenting av egne penger. Hun betaler husleie, kjøpte moped til han og det var også hun som tigget til seg gratis middag på restaurantene i Alanya. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (På 18.3.2025 den 11.31):

Ja, blir mindre i lommeboka når hun mister tilleggene til ufør når hun flytter over grensa.

Hun mister ingen tillegg, vel? Hva skulle det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hufsetrollet skrev (6 timer siden):

Ja, han betaler ingenting av egne penger. Hun betaler husleie, kjøpte moped til han og det var også hun som tigget til seg gratis middag på restaurantene i Alanya. 

Nei, hun tigget den ikke til seg. Hun krevde at det paret hun og Dundar spiste sammen med, skulle betale middagen deres. De stakkars gjestene ble helt forvirret og betalte hele gildet dessverre. Husker de snakket om det i flere aviser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (2 timer siden):

Hun mister ingen tillegg, vel? Hva skulle det være?

Kun om hun har ung ufør-tillegg. Og det aner jeg ikke om hun har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (39 minutter siden):

Mulig det er noe dobbel beskatning også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Det ville forundre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (26 minutter siden):

Det ville forundre meg.

Hun har ung ufør ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsetrollet skrev (1 time siden):

Hun har ung ufør ja. 

Men hun trenger ikke si fra seg det, uansett her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (39 minutter siden):

Men hun trenger ikke si fra seg det, uansett her.

Aner ikke. Har hørt noen si du ikke får det med til Sverige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hufsetrollet skrev (34 minutter siden):

Aner ikke. Har hørt noen si du ikke får det med til Sverige. 

Kjenner ikke helt reglene, men kanskje hun passer på å være så lenge hun kan i utlandet uten å miste tillegget, for så å være i Norge i den tiden hun må? Vill gjetting fra meg da :rodmer:

Hun er ihvertfall i Norge nå å jobber, så jeg på insta her om dagen.

Endret av Knitalong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (2 minutter siden):

Kjenner ikke helt reglene, men kanskje hun passer på å være så lenge hun kan i utlandet uten å miste tillegget, for så å være i Norge i den tiden hun må? Vill gjetting fra meg da :rodmer:

Hun er ihvertfall i Norge nå å jobber, så jeg på insta her om dagen.

Tenker du har helt rett i at hun balanserer innenfor streken uansett hva hun gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (1 time siden):

Tenker du har helt rett i at hun balanserer innenfor streken uansett hva hun gjør.

Enig. Finnes ikke sleipere person enn henne 🤮

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Anne-Marit Yuvali (64), som er kjent under navnet AnneMa, skal ha reagert på antalle kvinnelige venner den tyrkiske mannen hadde i sosiale medier da de ble kjent."

Endret av Måne Rampelyset
Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, nå er det i gang. Hun ble selvfølgelig hissig og frekk i retten. Er virkelig spent på utfallet. 
og den såkalte ærligheten hans, ler meg ihjel 🤣🤣 Alle som kjenner til han i Alanya vet at han absolutt IKKE er ærlig!

Endret av Måne Rampelyset
Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsetrollet skrev (8 timer siden):

Jadda, nå er det i gang. Hun ble selvfølgelig hissig og frekk i retten. Er virkelig spent på utfallet. 
og den såkalte ærligheten hans, ler meg ihjel 🤣🤣 Alle som kjenner til han i Alanya vet at han absolutt IKKE er ærlig!

Men hvorfor må hun absolutt ha en jobb? Hun har jo UU, å da burde hun klare seg økonomisk i Tyrkia, ja hjemme i Norge også hvis hun ikke bor for dyrt. 

Jeg skjønner jo at hun må jobbe for å forsørge denne guttungen, men hvis han hadde bidratt så hadde ikke hun trengt å jobbe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor må hun absolutt ha en jobb? Hun har jo UU, å da burde hun klare seg økonomisk i Tyrkia, ja hjemme i Norge også hvis hun ikke bor for dyrt. 

Jeg skjønner jo at hun må jobbe for å forsørge denne guttungen, men hvis han hadde bidratt så hadde ikke hun trengt å jobbe. 

Akkurat! De hadde levd godt i Tyrkia på begges penger. Men han gidder jo ikke jobbe og hun er konstant blakk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...