Anneisabell Skrevet 4. mars Forfatter #681 Del Skrevet 4. mars D nyter livet utenfor husets firevegger, etter at barnevakten dro 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4. mars #682 Del Skrevet 4. mars Anneisabell skrev (2 minutter siden): D nyter livet utenfor husets firevegger, etter at barnevakten dro Hva vet du om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 4. mars Forfatter #683 Del Skrevet 4. mars Hulderen skrev (1 time siden): Hva vet du om det? Ser det på Instagram om du ikke tror meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 4. mars #684 Del Skrevet 4. mars Anneisabell skrev (8 timer siden): D nyter livet utenfor husets firevegger, etter at barnevakten dro Ja, han suser rundt på den lille mopeden mamma kjøpte til han 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anno1969 Skrevet 5. mars #685 Del Skrevet 5. mars Rotemor skrev (På 25.1.2025 den 13.06): Ok. Ja, jeg har ikke fått med meg at det var så mye hun smuglet!!! I stand corrected😊 Hva er denne smugler saken? Hva har hun smuglet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 5. mars #686 Del Skrevet 5. mars Anno1969 skrev (4 timer siden): Hva er denne smugler saken? Hva har hun smuglet? https://www.tv2.no/underholdning/tatt-i-tollen-i-tyrkia-ordnet-meg-advokat/17304872/ Store mengder neglelakk og bling bling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. mars #687 Del Skrevet 6. mars Kom til å tenke på angående Sverige. Kjenner ikke til reglene men har hørt om flere damer som flytter til Sverige for å få inn mannen den veien. Og deretter til Norge. Det tar sikkert x antall år for å få dette til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. mars Forfatter #688 Del Skrevet 6. mars Justlooking skrev (7 timer siden): Kom til å tenke på angående Sverige. Kjenner ikke til reglene men har hørt om flere damer som flytter til Sverige for å få inn mannen den veien. Og deretter til Norge. Det tar sikkert x antall år for å få dette til. Tar ikke nødvendigvis flere år. Mange går det greit for, men har lest det ikke er like lett for alle. Veldig rart om de ikke prøvde dette for lenge siden. Tror de brenner bruer både i Norge og i Tyrkia. Når hun kommer opp i trøbbel der nede også... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 6. mars #689 Del Skrevet 6. mars TLR skrev (På 17.1.2025 den 15.27): Vær glad for at det ikke gjelder oss. Er enig med deg at dundar utnytter Anne a men av en heller merkelig grunn hun ser ikke dette selv. Hun lever på en synkende bunn altså usikkerhet hele veien. Har Tyrkia noen sosiale goder eks arbeidsledighetstrygd gode helseordringer etc. Tror ikke at det er så lurt å bli syk der nede. Jeg er ikke sikker på om jeg er enig i at Dunda er den som utnytter her, han er i det minste ikke allene om det! Selfølgelig ønsker han å komme til Norge, men Anne ønsker seg jo noe også her. Hun er den eldste, den rikeste og på mange måtter den mektikste av de to. Hadde en mann på hennes alder reist til et fatigere land, funnet seg en så mye yngre jente, som han ikke kunne snake skikelig med en gang, så hadde folk flest forståt at den rike eldre mannen var den som utnytet en jente i en vanskelig situasjon tror jeg... 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. mars #690 Del Skrevet 6. mars Pippi Lotta skrev (7 minutter siden): Jeg er ikke sikker på om jeg er enig i at Dunda er den som utnytter her, han er i det minste ikke allene om det! Selfølgelig ønsker han å komme til Norge, men Anne ønsker seg jo noe også her. Hun er den eldste, den rikeste og på mange måtter den mektikste av de to. Hadde en mann på hennes alder reist til et fatigere land, funnet seg en så mye yngre jente, som han ikke kunne snake skikelig med en gang, så hadde folk flest forståt at den rike eldre mannen var den som utnytet en jente i en vanskelig situasjon tror jeg... Hun har fått kjendisstatus og sex. To mektige saker i seg selv det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 6. mars #691 Del Skrevet 6. mars Zenhouse skrev (29 minutter siden): Hun har fått kjendisstatus og sex. To mektige saker i seg selv det. Og du hadde skrevet det sammen om ei ung vaker jente som (i håp om å unslipe fatigdom) giftet seg med en eldre mann som ikke var i stand til å snake med henne en gang? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 6. mars #692 Del Skrevet 6. mars Pippi Lotta skrev (6 timer siden): Jeg er ikke sikker på om jeg er enig i at Dunda er den som utnytter her, han er i det minste ikke allene om det! Selfølgelig ønsker han å komme til Norge, men Anne ønsker seg jo noe også her. Hun er den eldste, den rikeste og på mange måtter den mektikste av de to. Hadde en mann på hennes alder reist til et fatigere land, funnet seg en så mye yngre jente, som han ikke kunne snake skikelig med en gang, så hadde folk flest forståt at den rike eldre mannen var den som utnytet en jente i en vanskelig situasjon tror jeg... De utnytter hverandre. Han drømmer om et bedre liv men UDI har gitt han avslag sikkert på grunn av alders forskjellen. Han er ikke uskyldig I dette. Hun er veldig naive angående Dundar 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. mars #693 Del Skrevet 6. mars Pippi Lotta skrev (8 timer siden): Og du hadde skrevet det sammen om ei ung vaker jente som (i håp om å unslipe fatigdom) giftet seg med en eldre mann som ikke var i stand til å snake med henne en gang? ??? Jeg var enig med deg- at AnneMa utnytter Dundar også. Hun får sex og kjendisstatus ut av den dealen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 6. mars #694 Del Skrevet 6. mars Zenhouse skrev (29 minutter siden): ??? Jeg var enig med deg- at AnneMa utnytter Dundar også. Hun får sex og kjendisstatus ut av den dealen. Beklager! Jeg leste feil og trode du skrev han ikke henne. Da er vi enige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. mars #695 Del Skrevet 6. mars Pippi Lotta skrev (2 timer siden): Beklager! Jeg leste feil og trode du skrev han ikke henne. Da er vi enige. Det er vi ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 9. mars #696 Del Skrevet 9. mars Nå går Dundar rundt i Oba og tigger om jobber 🙈🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. mars #697 Del Skrevet 9. mars Hufsetrollet skrev (4 minutter siden): Nå går Dundar rundt i Oba og tigger om jobber 🙈🙄 Men er ikke det positivt da? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 9. mars #698 Del Skrevet 9. mars Honey Dew skrev (6 minutter siden): Men er ikke det positivt da? Jo, men litt «komisk» siden han fram til nå har ansett seg som for god til å ta en vanlig jobb. Økonomien er helt klart ikke bra for tiden, særlig med tanke på at hun reiste fordi hun ikke hadde råd til å forlenge oppholdstillatelsen sin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. mars Forfatter #699 Del Skrevet 10. mars Hufsetrollet skrev (10 timer siden): Nå går Dundar rundt i Oba og tigger om jobber 🙈🙄 Tigger om jobb? Det er jo på den måten de får jobb i Tyrkia..altså går rundt og spør på aktuelle steder 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 10. mars #700 Del Skrevet 10. mars Hufsetrollet skrev (21 timer siden): Nå går Dundar rundt i Oba og tigger om jobber 🙈🙄 Når ble det galt å prøve og skaffe seg jobb? 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå