Snublefot62 Skrevet lørdag kl 12:56 #581 Del Skrevet lørdag kl 12:56 Jojo2 skrev (21 minutter siden): Kan det tenkes at AnneMa innerst inne vet at forholdet til Dundar ikke er ekte kjærlighet? Men at fallet ved å skulle innrømme det blir for stort fordi hun hardnakket har påstått det og dermed fortsetter i samme løype for at ikke kritikerne skulle få rett? Det er stort sett samme mønsteret alle som svindles følger. Alle tegnene er der. Det er åpenbart for alle rundt. Men skammen av å bli lurt er større og større så man nekter å innse realiteten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet lørdag kl 13:55 #582 Del Skrevet lørdag kl 13:55 Snublefot62 skrev (58 minutter siden): Det er stort sett samme mønsteret alle som svindles følger. Alle tegnene er der. Det er åpenbart for alle rundt. Men skammen av å bli lurt er større og større så man nekter å innse realiteten. Ja jeg tror hun hadde delt mer av hverdagslivet hvis det var fryd og glede. Nå er det kun negler,💅🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet lørdag kl 14:00 #583 Del Skrevet lørdag kl 14:00 Zenhouse skrev (4 minutter siden): Ja jeg tror hun hadde delt mer av hverdagslivet hvis det var fryd og glede. Nå er det kun negler,💅🏼 Negler og masse krangling hører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet lørdag kl 14:01 #584 Del Skrevet lørdag kl 14:01 Rotemor skrev (1 time siden): Ok. Ja, jeg har ikke fått med meg at det var så mye hun smuglet!!! I stand corrected😊 Rundt 80 kg mener jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet lørdag kl 14:12 #585 Del Skrevet lørdag kl 14:12 Hufsetrollet skrev (9 minutter siden): Rundt 80 kg mener jeg det var. 80 kg!!! What?? Jaja, alt det blinget må jo veie en del. Bilder fra Anne Ma sin Tiktok : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet lørdag kl 15:32 #586 Del Skrevet lørdag kl 15:32 (endret) Zenhouse skrev (5 timer siden): 80 kg!!! What?? Jaja, alt det blinget må jo veie en del. Bilder fra Anne Ma sin Tiktok : Forferdelig. Hvem vil gå med noe slikt? Er en borti noe, er det stor sjanse for at blinget detter av. I verste tilfelle kan neglen også dette av. Endret lørdag kl 20:06 av Honey Dew 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet lørdag kl 15:42 #587 Del Skrevet lørdag kl 15:42 Hufsetrollet skrev (1 time siden): Rundt 80 kg mener jeg det var. Omg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet lørdag kl 17:43 #588 Del Skrevet lørdag kl 17:43 Zenhouse skrev (3 timer siden): 80 kg!!! What?? Jaja, alt det blinget må jo veie en del. Bilder fra Anne Ma sin Tiktok : Oi!! Dette var da virkelig IKKE fint!!!? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 20:50 #589 Del Skrevet lørdag kl 20:50 Cookie123 skrev (3 timer siden): Oi!! Dette var da virkelig IKKE fint!!!? Tenk at noen betaler for dette?! Eller gjør de det? Til og med selvlærte ungjenter i Tyrkia gjør bedre, så kan ikke se at businessen hennes slår an der nede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet lørdag kl 21:21 #590 Del Skrevet lørdag kl 21:21 Xmasclovn skrev (26 minutter siden): Tenk at noen betaler for dette?! Eller gjør de det? Til og med selvlærte ungjenter i Tyrkia gjør bedre, så kan ikke se at businessen hennes slår an der nede. Nei kan heller ikke tro det selger så veldig bra. Jeg tror bare hun driver med det voldsomme blinget for «gøy». Hun kaller seg jo for influenser, tv-personlighet OG kunstner. press-on neglene hun sender med folk til Norge slik at sønnen kan selge for henne, de ser litt mer normale ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå