Gå til innhold

AnneMa Yuvali

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Mmmwhatever skrev (På 22.12.2024 den 18.59):

Jeg tror nok møtet med det tyrkiske rettssystemet kan bli hardt for AnneMa. 

Ser hun er igang med å selge inn et event i april 25, kreativ spleis til hun skal i retten tenker jeg 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Margit777 skrev (16 timer siden):

En annen gammel drage som giftet seg med en ung afrikaner, han var en rapper som ville ha opphold i USA. Programmet heter 90 days fiance, de finner en de vil gifte seg med fra andre land og har 90 dager, hvis de får opphold til å gifte seg. Han yngre fyren lagde sang om skrømtet og kalte henne baby girl Lisa. Han fikk aldri opphold i USA, og nå er disse skilt. Hun minner meg noe om AnneMa, like fæl..

Ok. Jeg drev og så den serien for noen år siden. Men droppet det etterhvert. Har sikkert kommet mange sesonger siden jeg fulgte med! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (På 25.12.2024 den 15.29):

Ok. Jeg drev og så den serien for noen år siden. Men droppet det etterhvert. Har sikkert kommet mange sesonger siden jeg fulgte med! 😉

Ja, og en del spinn off serier 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 14.10.2024 den 13.41):

Men hun har jo uføretrygd selv om hun bor i Tyrkia hele året🤷🏼‍♀️

Likedan en bekjent jeg har som har vært uføretrygdet i flere år og bor i Spania, er kanskje 2 uker om sommeren i Norge,

Trodde man måtte være i Norge i 6mnd hvert år for å få beholde stønader som uføretrygd

Bamsegutt fikk jo beholde i Thailand 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 14.10.2024 den 14.17):

Neida, man må bare søke om frivillig medlemskap i folketrygden om man vil fortsatt bruke helstjenester når man er hjemme i Norge. Samt får dekket litt av Helfo hvis man bruker helsetjenester i det landet man har flyttet til. Det er ca 11 % av trygden ( litt usikker der altså på hvor mye man betaler) 

man må melde fra/søke Nav Utland. 
Men er ikke noe problem altså, kjenner flere som bor i Thailand feks og mottar norsk uføretrygd. Noen er medlemmer av folketrygden, andre er ikke. Da bør en ha en svært god helseforsikring i stedet. 
Jeg trodde at man alltid mistet ung ufør tillegget ( man gjør det i Thailand ) , men fant nettopp ut at man beholder det i Tyrkia faktisk. ( Om det stemmer at AnneMa har det, så er jo det bra for henne da) 

Da regnes det som eøs eller tilsvarende land

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jette10 skrev (På 10.11.2024 den 13.47):

Hun har vært trygda i lang tid. Jeg har alltid fått negler på hjemmesalongen og absolutt alle damene har vært trygda og jobba svart på si. De pleier i tillegg veldig ofte å selge herbalife, tupperware osv også. Og for ordens skyld alle har også vært etnisk norske snyltere. 

Så mao du har bidratt til sort økonomi...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (På 26.11.2024 den 19.32):

Tyrkere er vell ikke akkurat kjent for å være høye ? Men han kan garantert få noe bedre en hu Annema. 

Lønna er blitt ganske grei den siste tiden, og med tips så bør det ikke kalles fattig tyrker akkurat

Har du sett inflasjonen i Tyrkia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (På 17.12.2024 den 9.11):

Er dette lovlig å drive med som ufør? Får hun ikke trygd, eller kanskje jeg tar feil?

Om hun har AS i Norge feks så kan hun ta ut utbytte uten at det påvirker trygden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jette10 skrev (På 10.11.2024 den 13.47):

Hun har vært trygda i lang tid. Jeg har alltid fått negler på hjemmesalongen og absolutt alle damene har vært trygda og jobba svart på si. De pleier i tillegg veldig ofte å selge herbalife, tupperware osv også. Og for ordens skyld alle har også vært etnisk norske snyltere. 

Og du har ikke rapportert dem til NAV fordi?

Du har bidratt til svart arbeid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsetrollet skrev (28 minutter siden):

Hun må først og fremst se på seg selv, så skjønner hun hvorfor noen reagerer på hva hun sier og gjør. Og hver eneste gang svarer hun med akkurat samme mynt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VXL100 skrev (9 minutter siden):

Nå er hun dritt lei dere kjerringer...😆

Mange er dritt lei henne oxo...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru Uperfekt skrev (3 timer siden):

Om hun har AS i Norge feks så kan hun ta ut utbytte uten at det påvirker trygden

Ikke om det overstiger 49000 i året vel? Da trekkes det i trygda. Hvor mye det trekkes avhenger av kompensasjonsgraden hennes. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Ikke om det overstiger 49000 i året vel? Da trekkes det i trygda. Hvor mye det trekkes avhenger av kompensasjonsgraden hennes. 

Jo og over 49k, det påvirker ikke trygden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anneisabell skrev (1 time siden):

Hu fremstår så sur og bitter i alt hun legger ut 

Ja, der sa du det. Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (På 23.10.2024 den 20.46):

Tror hun behandlingene skal få henne til å se 30 år yngre ut? Ser hun skal fjerne dobbelthaken, men hun bør vel kanskje gjøre noe med grunnen til dobbelthaken også. 

Har hun penger til alle skjønnhets inngrepene hun har tenkt å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (6 timer siden):

Hu fremstår så sur og bitter i alt hun legger ut 

Hun har det nok ikke så greit der nede som hun fremstiller det. Hun la ut et bilde av  en hånd med negler. Presiserte i teksten at det negler på seg selv,  « så ikke mobben i Alanya skulle få mer å sladre om».  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...