Lunabelle Skrevet 27. november #421 Del Skrevet 27. november Anneisabell skrev (19 timer siden): Tyrkere er vell ikke akkurat kjent for å være høye ? Men han kan garantert få noe bedre en hu Annema. Lønna er blitt ganske grei den siste tiden, og med tips så bør det ikke kalles fattig tyrker akkurat Det står litt lenger opp på denne siden at han ikke har jobb for tiden, så da faller han vel innunder begrepet fattig tyrker... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. november Forfatter #422 Del Skrevet 27. november Lunabelle skrev (22 minutter siden): Det står litt lenger opp på denne siden at han ikke har jobb for tiden, så da faller han vel innunder begrepet fattig tyrker... Hvis han ikke har jobb ja. Hvis han jobber nei...lever vell på kjerringa si da, som så mange andre der nede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 27. november #423 Del Skrevet 27. november Typisk trygda folk, var ikke så syk allikevel. Kan starte egen salong nå, snakk om at vi blør penger til trygdesnyltere. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november #424 Del Skrevet 27. november Det som forundrer meg, er at hun får masse skryt fra kvinner på 40+. De beskriver henne som rå og et forbilde for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. november Forfatter #425 Del Skrevet 27. november Honey Dew skrev (3 timer siden): Det som forundrer meg, er at hun får masse skryt fra kvinner på 40+. De beskriver henne som rå og et forbilde for alle. Rå til å banne, det skal hun ha. Men et forbilde for hva da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november #426 Del Skrevet 27. november Anneisabell skrev (8 minutter siden): Rå til å banne, det skal hun ha. Men et forbilde for hva da? Det lurer jeg også på. Forstår ikke hva damer på min egen alder ser i henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. november #427 Del Skrevet 27. november Honey Dew skrev (5 minutter siden): Det lurer jeg også på. Forstår ikke hva damer på min egen alder ser i henne. Helt merkelig. Det er vel noen damer da som finner det godt å se at «livet» ikke er over ved fylte 60 som blir litt fan av henne. Selv om jeg vet Anne Ma er ganske så direkte , blir jeg litt paff over hvor frekk hun er i kommentarfeltet sitt. Er det ikke bare å blokkere, istedet for å rante og kalle folk for drittkjerringer. Forstår forresten nå hvordan hun omgår arbeidsreglementet i Tyrkia. Hun sender neglene hun lager med feriegjester til Norge, og så poster dem for henne her til kunder i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. november Forfatter #428 Del Skrevet 27. november Zenhouse skrev (2 minutter siden): Helt merkelig. Det er vel noen damer da som finner det godt å se at «livet» ikke er over ved fylte 60 som blir litt fan av henne. Selv om jeg vet Anne Ma er ganske så direkte , blir jeg litt paff over hvor frekk hun er i kommentarfeltet sitt. Er det ikke bare å blokkere, istedet for å rante og kalle folk for drittkjerringer. Forstår forresten nå hvordan hun omgår arbeidsreglementet i Tyrkia. Hun sender neglene hun lager med feriegjester til Norge, og så poster dem for henne her til kunder i Norge. Slu og uspiselig er hun rett og slett 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 27. november #429 Del Skrevet 27. november Anneisabell skrev (32 minutter siden): Rå til å banne, det skal hun ha. Men et forbilde for hva da? Eneste jeg kan forestille meg er at de anser henne som et forbilde fordi hun gjør ting fremfor å sitte hjemme og ønske at hun gjorde dem. Sånn det var det positive jeg kunne tenke meg. Utenom det syntes jeg at hun virker trangsynt, bortskjemt og rett og slett uspiselig. Frekk, nedlatende og bare lite tiltalende. "AnneMa gjør som hun vil" fremstår for meg som trassig, egoistisk og manipulerende.. slettes ikke en rollemodell jeg ønsker noen å se opp til... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 27. november #430 Del Skrevet 27. november Anneisabell skrev (På 26.11.2024 den 19.32): Tyrkere er vell ikke akkurat kjent for å være høye ? Men han kan garantert få noe bedre en hu Annema. Lønna er blitt ganske grei den siste tiden, og med tips så bør det ikke kalles fattig tyrker akkurat Han jobber jo ikke nå, lever på henne og «kjendisstatusen». Maser til seg gratis mat og drikke på restauranter i Alanya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november #431 Del Skrevet 27. november Zenhouse skrev (1 time siden): Helt merkelig. Det er vel noen damer da som finner det godt å se at «livet» ikke er over ved fylte 60 som blir litt fan av henne. Selv om jeg vet Anne Ma er ganske så direkte , blir jeg litt paff over hvor frekk hun er i kommentarfeltet sitt. Er det ikke bare å blokkere, istedet for å rante og kalle folk for drittkjerringer. Forstår forresten nå hvordan hun omgår arbeidsreglementet i Tyrkia. Hun sender neglene hun lager med feriegjester til Norge, og så poster dem for henne her til kunder i Norge. Skulle ikke vært lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. november #432 Del Skrevet 27. november Anneisabell skrev (1 time siden): Slu og uspiselig er hun rett og slett Hun har jo ålet seg innpå nordmenn som har vært så syndige å spise middag i restauranten. Hun krevde at de skulle betale for hennes og Dundars middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 27. november #433 Del Skrevet 27. november Honey Dew skrev (1 time siden): Hun har jo ålet seg innpå nordmenn som har vært så syndige å spise middag i restauranten. Hun krevde at de skulle betale for hennes og Dundars middag. Blir vel dårlig med «fans» som spanderer middag nå når sesongen er over. Har også hørt at Dundar ikke er så forelsket og trofast som hun gjerne vil tro. Blir vel ett spetakkel av en annen verden når ting kommer for en dag! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. november #434 Del Skrevet 27. november Anne Ma som negleekspert for KK: https://www.kk.no/mote/slakter-myte-kjop-fire-flasker-1/82271353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. november Forfatter #435 Del Skrevet 27. november Capazitet skrev (8 minutter siden): Anne Ma som negleekspert for KK: https://www.kk.no/mote/slakter-myte-kjop-fire-flasker-1/82271353 Prøver hardt over alt hu der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. november #436 Del Skrevet 27. november Hufsetrollet skrev (50 minutter siden): Blir vel dårlig med «fans» som spanderer middag nå når sesongen er over. Har også hørt at Dundar ikke er så forelsket og trofast som hun gjerne vil tro. Blir vel ett spetakkel av en annen verden når ting kommer for en dag! Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 27. november #437 Del Skrevet 27. november Tough cookie skrev (4 minutter siden): Hvor har du hørt det? Oppgir selvfølgelig ikke kilder her 😉 Det er veldig mange fastboende norske damer i Alanya som har frekventert restauranten han jobbet på, så hemmeligheter kommer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. november #438 Del Skrevet 28. november (endret) Capazitet skrev (16 timer siden): Anne Ma som negleekspert for KK: https://www.kk.no/mote/slakter-myte-kjop-fire-flasker-1/82271353 Hun kan jo ikke legge negler skikkelig. Det ser ut som om neglen er presset inn i fingeren. Ikke er de fine heller. Endret 28. november av Honey Dew 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 28. november #439 Del Skrevet 28. november Honey Dew skrev (7 timer siden): Hin kan jo ikke legge negler skikkelig. Det ser ut som om neglen er presset inn i fingeren. Ikke er de fine heller. Alt hun legger ut av negler er helt grusomt! Hun har absolutt ingen smak, og gjør elendig arbeid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. november #440 Del Skrevet 28. november Hufsetrollet skrev (1 time siden): Alt hun legger ut av negler er helt grusomt! Hun har absolutt ingen smak, og gjør elendig arbeid. Lurer på om hun har fått solgt noen av disse hjerteboksene jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå