Hufsetrollet Skrevet 14. mars #721 Del Skrevet 14. mars Tough cookie skrev (1 time siden): Rart at AnneMa aksepterer det da... Ikke rart i det hele tatt om du har møtt henne/ hatt nærkontakt ….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. mars #722 Del Skrevet 14. mars Hufsetrollet skrev (47 minutter siden): Ikke rart i det hele tatt om du har møtt henne/ hatt nærkontakt ….. Lukter hun også det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 15. mars #723 Del Skrevet 15. mars (endret) Tough cookie skrev (15 timer siden): Lukter hun også det samme? Ikke helt det samme …… 👀 Endret 15. mars av Hufsetrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 15. mars #724 Del Skrevet 15. mars Ser ut til at hun har fått en venn der hun er nå. En som filmer, men som også er med på innleggene hennes. Noen som vet hvem det er, en hun kjenner fra før, er det et barnebarn kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 15. mars #725 Del Skrevet 15. mars Knitalong skrev (54 minutter siden): Ser ut til at hun har fått en venn der hun er nå. En som filmer, men som også er med på innleggene hennes. Noen som vet hvem det er, en hun kjenner fra før, er det et barnebarn kanskje? Marius Røyseth Kristiansen, en liten venn hun har funnet seg. Han bor også i Gøteborg, og var vel han som foreslo for henne å flytte dit. Han har også vært i Alanya og besøkt henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. mars #726 Del Skrevet 15. mars Hufsetrollet skrev (23 minutter siden): Marius Røyseth Kristiansen, en liten venn hun har funnet seg. Han bor også i Gøteborg, og var vel han som foreslo for henne å flytte dit. Han har også vært i Alanya og besøkt henne Han har vel vært med på både paradise og gift ved første blikk, så må være i en el annen reality event/sammenheng de har funnet hverandre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 15. mars #727 Del Skrevet 15. mars Zenhouse skrev (22 minutter siden): Han har vel vært med på både paradise og gift ved første blikk, så må være i en el annen reality event/sammenheng de har funnet hverandre. Spørs det ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 15. mars #728 Del Skrevet 15. mars Zenhouse skrev (25 minutter siden): Han har vel vært med på både paradise og gift ved første blikk, så må være i en el annen reality event/sammenheng de har funnet hverandre. "Kjendisene" finner hverandre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 16. mars #729 Del Skrevet 16. mars Så Annema mener at folk er misunnelige? På hva da? At hun er "kjendis"? Da forstår hun nok ikke at det i hennes/deres tilfelle er at de har tillatt at det lages underholdning av privatliv. Det er egentlig ganske kleint det hele. Jeg personlig finnes ikke sjalu på å ha en mann (gutt) som ikke forstår hva jeg sier, og som heller ikke får flytte til Norge. Det virker som et stusselig opplegg. Jeg liker å ha min mann tilstede i hverdagen og livet, og å kunne ha gode samtaler med han. Annema har funnet seg en "unge". Dømmer ikke det, men jeg ville ikke fått noe ut av det iallefall. Jeg er ikke misunnelig på alle kommentarer, kritikk og latterliggjøring. Og jeg er iallefall ikke misunnelig på å være ufør. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 16. mars #730 Del Skrevet 16. mars Isild skrev (5 timer siden): Så Annema mener at folk er misunnelige? På hva da? At hun er "kjendis"? Da forstår hun nok ikke at det i hennes/deres tilfelle er at de har tillatt at det lages underholdning av privatliv. Det er egentlig ganske kleint det hele. Jeg personlig finnes ikke sjalu på å ha en mann (gutt) som ikke forstår hva jeg sier, og som heller ikke får flytte til Norge. Det virker som et stusselig opplegg. Jeg liker å ha min mann tilstede i hverdagen og livet, og å kunne ha gode samtaler med han. Annema har funnet seg en "unge". Dømmer ikke det, men jeg ville ikke fått noe ut av det iallefall. Jeg er ikke misunnelig på alle kommentarer, kritikk og latterliggjøring. Og jeg er iallefall ikke misunnelig på å være ufør. Enig!!! Det minste problemet i verden er å finne seg en unggutt i Tyrkia, kan lett finne en kjekk en som snakker engelsk og. D er verken kjekk eller språkmektig. Hun må være helt blåst i hodet om hun på alvor tror noen er misunnelige. Og den såkalte kjendisstatusen. Hadde jeg vært så dum at jeg hadde rotet meg bort slik hun har hadde jeg aldri verden står fram offentlig. Bli kjent for å være dum, er det noe å være stolt av? Nei hun lander nok med et brak om ikke lenge, tror ikke oppholdet i Sverige blir så langvarig heller. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 16. mars #731 Del Skrevet 16. mars Det vrimler av unge kurdere i Alanya som vil til Europa. De kommer fra grenseområdene, store familier som har en drøm om å få en av sønnene gift europeisk. Mange av de går hånd i hånd med veldig overvektige britiske jenter. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 16. mars #732 Del Skrevet 16. mars Loke37 skrev (3 timer siden): Det vrimler av unge kurdere i Alanya som vil til Europa. De kommer fra grenseområdene, store familier som har en drøm om å få en av sønnene gift europeisk. Mange av de går hånd i hånd med veldig overvektige britiske jenter. Og eldre kvinner. Går ikke akkurat etter utseendet nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitalong Skrevet 17. mars #733 Del Skrevet 17. mars Nå skal hun være med i "Norges dummeste" også. Tjener deltagerne noe på det, å ev, ca hvor mye? https://www.seher.no/kjendis/disse-skal-vaere-med/82808502?fbclid=IwY2xjawJFXztleHRuA2FlbQIxMAABHTpay9vny2N1x1sEliMAdRoafszhMw8MkQdJEroqQEmOl_PuLQDcGIzQgg_aem_nBQ4p3S6PjrX8IBNSKcYpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 17. mars #734 Del Skrevet 17. mars Knitalong skrev (53 minutter siden): Nå skal hun være med i "Norges dummeste" også. Tjener deltagerne noe på det, å ev, ca hvor mye? https://www.seher.no/kjendis/disse-skal-vaere-med/82808502?fbclid=IwY2xjawJFXztleHRuA2FlbQIxMAABHTpay9vny2N1x1sEliMAdRoafszhMw8MkQdJEroqQEmOl_PuLQDcGIzQgg_aem_nBQ4p3S6PjrX8IBNSKcYpg Hun gjør ingenting gratis. Lenge siden hun fortalte at hun skulle være med og få betalt. Aner ikke hvor mye hun får da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 18. mars #735 Del Skrevet 18. mars Er det fortsatt mulig for Dundar å komme til Norge via Sverige-metoden når han er utvist fra Norge pga proforma? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer48 Skrevet 18. mars #736 Del Skrevet 18. mars GhostHug skrev (5 timer siden): Er det fortsatt mulig for Dundar å komme til Norge via Sverige-metoden når han er utvist fra Norge pga proforma? Det blir interessant å se om han kommer inn i Sverige. Anne ma har sagt han er utvist fra Schengen, og Sverige er med der. Det er kun 2 land som ikke er medlem, og det er Irland og Kypros. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 18. mars #737 Del Skrevet 18. mars Knitalong skrev (10 timer siden): Nå skal hun være med i "Norges dummeste" også. Tjener deltagerne noe på det, å ev, ca hvor mye? https://www.seher.no/kjendis/disse-skal-vaere-med/82808502?fbclid=IwY2xjawJFXztleHRuA2FlbQIxMAABHTpay9vny2N1x1sEliMAdRoafszhMw8MkQdJEroqQEmOl_PuLQDcGIzQgg_aem_nBQ4p3S6PjrX8IBNSKcYpg Hun er nok ikke den første som ryker ut av dette programmet. Må si jeg er lei det kvinnemennesket. Så usikker på om jeg gidder bruke tid på det programmet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 18. mars Forfatter #738 Del Skrevet 18. mars tonebelinda skrev (22 minutter siden): Hun er nok ikke den første som ryker ut av dette programmet. Må si jeg er lei det kvinnemennesket. Så usikker på om jeg gidder bruke tid på det programmet. Lurer på om de som velger ut personer til å delta, sjekker opp litt hva den personen foretar seg på sosiale medier og hvordan folk stiller seg til denne "kjendisen ". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer48 Skrevet 18. mars #739 Del Skrevet 18. mars tonebelinda skrev (1 time siden): Hun er nok ikke den første som ryker ut av dette programmet. Må si jeg er lei det kvinnemennesket. Så usikker på om jeg gidder bruke tid på det programmet. Nei, hun ryker nok ikke først, får deltagere penger for hver episode, så blir hun til slutt. Hun trenger sårt alle penger hun kan få… Norges dummeste, passende tittel på det brautede kvinnemennesket 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 18. mars #740 Del Skrevet 18. mars Sommer48 skrev (2 timer siden): Nei, hun ryker nok ikke først, får deltagere penger for hver episode, så blir hun til slutt. Hun trenger sårt alle penger hun kan få… Norges dummeste, passende tittel på det brautede kvinnemennesket Ja, blir mindre i lommeboka når hun mister tilleggene til ufør når hun flytter over grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå