Hufsetrollet Skrevet 18. oktober #381 Del Skrevet 18. oktober Anneisabell skrev (19 timer siden): Hva er det hun vil oppnå med alle kjefte videoene hun legger ut lurer jeg på Hun er jo en slik type som skal ha rett i alt og alle skal være enige. Hun sier nå at all reklame er god reklame og at hun får mer og mere følgere på de ulike plattformene sine. Flere følgere er vel mere penger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 19. oktober #382 Del Skrevet 19. oktober skruf skrev (På 14.10.2024 den 13.41): Men hun har jo uføretrygd selv om hun bor i Tyrkia hele året🤷🏼♀️ Likedan en bekjent jeg har som har vært uføretrygdet i flere år og bor i Spania, er kanskje 2 uker om sommeren i Norge, Trodde man måtte være i Norge i 6mnd hvert år for å få beholde stønader som uføretrygd Jeg vet ikke sikkert, men alle de mennene som bor i Thailand beholder jo uføretrygden. For eksempel Bamsegutt som de laget en dokumentar om. Med folketrygden vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 22. oktober #383 Del Skrevet 22. oktober Ser på de siste videoene hennes på Instagram. Hjelpe og trøste hvor gammel hun ser ut!!! Full facelift blir vel det neste hun sponses med. Tviler på at det vil hjelpe da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 23. oktober Forfatter #384 Del Skrevet 23. oktober Hufsetrollet skrev (11 timer siden): Ser på de siste videoene hennes på Instagram. Hjelpe og trøste hvor gammel hun ser ut!!! Full facelift blir vel det neste hun sponses med. Tviler på at det vil hjelpe da Hjelper nok ikke så mye med alke typer behandling nei. Men jammen hadde det gjort seg og vært litt mer positiv og imøtekomme også 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. oktober #385 Del Skrevet 23. oktober skruf skrev (På 13.10.2024 den 23.35): Får man beholde uføretrygd hvis man permanent flytter til et annet land? Hva hvis man blir syk og behøver kostbar helsehjelp; kan man da bare reise hjem igjen til Norge og motta gratis helsehjelp? Det er tydelig at hun prøver å skjule en evt inntekt; det negleopplegget ble plutselig en hobby; den ideen hun fikk med at siden hun i egne øyne er kjendis så skulle de ta 1000kr+påspandert mat, drikke og taxi for lunsj, og 1500kr for å møte fans for middag, i tillegg til at fansen betalte for mat, drikke og taxi ble plutselig til at de hadde bare tenkt seg at de som ønsket å møte de spanderte maten, etter at Dagbladet og andre medier hadde en artikkel om det. Det er heller ikke lov å reklamere for Botox/fillers/kirurgi, selv om det blir utført i et annet land. Norske regler og lover gjelder i utlandet også for en nordmann (på samme måte som at man må følge seksuell lavalder som i Norge er 16 år; drar man på sexferie der lavalderen er 13 år så risikerer man fengsel), AnneMa tror hun er lur og sier ikke hvilke inngrep hun har gjort, samtidig så røper hun seg ved å si at prisen for det hun har gjort står under bildene; der skriver hun tydelig inngrep og pris🤦🏼♀️ (og hvem velger å gå til en kirurgisk lege som jobber i shorts, tskjorte og uten munnbind??) Dundar må jo oppriktig være forelsket siden han nå vet at han permanent ikke får komme til Norge, og hun har flyttet til Tyrkia. Hvorfor tar han ikke ut skilsmisse, finner seg ei på sin egen alder og stifter familie? Med AnneMa så er sjansen for å få barn lik 0 Han er en vakker mann, han ville nok ikke fått et problem med å finne seg ei yngre kvinne. Tenker det samme som deg. Dundar må jo faktisk være oppriktig forelsket. Det ser ikke ut til at han får flytte til Norge uansett hvor mye de prøver. De klarer vel knapt å kommunisere, så det må jo by på utfordringer å bo sammen. Kjekk ung mann som tydeligvis velger vekk å få barn - for å være sammen med ei brautende eldre dame fra Norge. Det er rart ja. Men alle er jo forskjellige. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 23. oktober #386 Del Skrevet 23. oktober Isild skrev (3 timer siden): Tenker det samme som deg. Dundar må jo faktisk være oppriktig forelsket. Det ser ikke ut til at han får flytte til Norge uansett hvor mye de prøver. De klarer vel knapt å kommunisere, så det må jo by på utfordringer å bo sammen. Kjekk ung mann som tydeligvis velger vekk å få barn - for å være sammen med ei brautende eldre dame fra Norge. Det er rart ja. Men alle er jo forskjellige. Noen menn har vel sånn bestemor-festish? Mulig det er det han har. Jeg ville ikke vært sammen med en som er så sint og frekk som hun er, uansett hvordan personen hadde sett ut, men når utseende samsvarer så godt med personligheten som hos Annema da ville jeg styrt unna. Jeg føler vi nesten kjenner sinnet gjennom TV-skjermen. Hadde jeg møtt henne på gaten, så tror jeg at jeg hadde krysset veien og gått på fortauet på motsatt side🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. oktober #387 Del Skrevet 23. oktober Lykkefrøet skrev (15 minutter siden): Noen menn har vel sånn bestemor-festish? Mulig det er det han har. Jeg ville ikke vært sammen med en som er så sint og frekk som hun er, uansett hvordan personen hadde sett ut, men når utseende samsvarer så godt med personligheten som hos Annema da ville jeg styrt unna. Jeg føler vi nesten kjenner sinnet gjennom TV-skjermen. Hadde jeg møtt henne på gaten, så tror jeg at jeg hadde krysset veien og gått på fortauet på motsatt side🙈 Jeg har hørt om det før (og vet om noen) Der menn i 20-årene blir sammen med damer i 50 og 60-årene. Det er nok "it" for noen, og det skal de få lov til så klart. Utseendet spiller ingen rolle, vakre mennesker kommer i alle fasonger. Men som du sier, hun er jo ikke hyggelig, og da er man automatisk IKKE vakker for meg. Hun virker sint, sur, furten og kravstor. Og hun er egoistisk og barnslig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrøet Skrevet 23. oktober #388 Del Skrevet 23. oktober Isild skrev (7 minutter siden): Jeg har hørt om det før (og vet om noen) Der menn i 20-årene blir sammen med damer i 50 og 60-årene. Det er nok "it" for noen, og det skal de få lov til så klart. Utseendet spiller ingen rolle, vakre mennesker kommer i alle fasonger. Men som du sier, hun er jo ikke hyggelig, og da er man automatisk IKKE vakker for meg. Hun virker sint, sur, furten og kravstor. Og hun er egoistisk og barnslig. Nettopp! For meg er utseende det minst viktige i et forhold. Min partner må være snill, omsorgsfull og stimulere meg intellektuelt. Disse to snakker ikke samme språk engang. Annema framstår som en bulldoser gått amok, og grisk og ufyselig. Det er den indre skjønnheten og styrken jeg faller for i en mann, men ser jeg en mann som er så sint og ufyselig som Annema så springer jeg i motsatt retning så fort beina kan bære meg. Hadde jeg funnet meg en tyrker som ikke snakker engelsk så hadde jeg funnet meg en på nettet som kunne undervist meg så jeg hadde lært å kommunisere de mest grunnleggende behovene. Og jeg hadde meldt meg på tyrkiskundervisning så snart jeg hadde landet i Tyrkia, ikke sittet på jobben hans og overvåket fyren konstant. Fader meg så kjedelig å sitte der og glane. Og jeg hadde brukt minst 2 timer på treningssenteret hver dag heller enn å sitte på en barstol i 8-10 timer. Å være i overgangsalderen og så overvektig som Annema er i varme Tyrkia hadde tatt livet av meg 🥵 Rett nok er det deilig å være på ferie i varmen i Tyrkia, men da er jeg normalvektig og ikledd badedrakt fra jeg står opp til solen går ned. Så er det deilig middag i varm bris i kjole på kvelden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 23. oktober #389 Del Skrevet 23. oktober Jeg synes de er et umake par, men de holder nå ut med hverandre tydeligvis. Men hva du og jeg og vi-to har av preferanser når det gjelder partnere, kommunikasjon, utetemperaturer og hva har du er vel egentlig ikke så relevant for deres forhold? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #390 Del Skrevet 23. oktober De krangler ikke så ofte fordi de ikke forstår hverandre? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 23. oktober #391 Del Skrevet 23. oktober Tror hun behandlingene skal få henne til å se 30 år yngre ut? Ser hun skal fjerne dobbelthaken, men hun bør vel kanskje gjøre noe med grunnen til dobbelthaken også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. oktober #392 Del Skrevet 24. oktober Fruktfatet skrev (11 timer siden): Tror hun behandlingene skal få henne til å se 30 år yngre ut? Ser hun skal fjerne dobbelthaken, men hun bør vel kanskje gjøre noe med grunnen til dobbelthaken også. Jeg var inne på hennes IG og tittet nå, har aldri vært innom kontoen før. Jeg tenker som deg, hva med å endre livsstilen og gjøre en innsats for å bedre helsen sin ìnnenifra` (kosthold, trening, vektkontroll) - utrolig hva det gir av resultater på utsiden - helt uten kosmetiske inngrep og dyre behandlinger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 24. oktober #393 Del Skrevet 24. oktober Isild skrev (16 minutter siden): Jeg var inne på hennes IG og tittet nå, har aldri vært innom kontoen før. Jeg tenker som deg, hva med å endre livsstilen og gjøre en innsats for å bedre helsen sin ìnnenifra` (kosthold, trening, vektkontroll) - utrolig hva det gir av resultater på utsiden - helt uten kosmetiske inngrep og dyre behandlinger. Anne Ma gjør som Anne Ma vil. Som det sto på ei t-skjorte hun hadde på seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. oktober #394 Del Skrevet 24. oktober Nå kaller hun Farmen-deltakeren Åsmund With rasistisk fordi han mener at enkelte plastiske operasjoner ikke bør gjøres i Tyrkia. Voldsomt sinna dame det der. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 24. oktober Forfatter #395 Del Skrevet 24. oktober Honey Dew skrev (1 time siden): Nå kaller hun Farmen-deltakeren Åsmund With rasistisk fordi han mener at enkelte plastiske operasjoner ikke bør gjøres i Tyrkia. Voldsomt sinna dame det der. Hun er rimelig ufyselig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvinesta Skrevet 24. oktober #396 Del Skrevet 24. oktober Isild skrev (På 23.10.2024 den 11.56): Tenker det samme som deg. Dundar må jo faktisk være oppriktig forelsket. Det ser ikke ut til at han får flytte til Norge uansett hvor mye de prøver. De klarer vel knapt å kommunisere, så det må jo by på utfordringer å bo sammen. Kjekk ung mann som tydeligvis velger vekk å få barn - for å være sammen med ei brautende eldre dame fra Norge. Det er rart ja. Men alle er jo forskjellige. Lykkefrøet skrev (23 timer siden): Noen menn har vel sånn bestemor-festish? Mulig det er det han har. Jeg ville ikke vært sammen med en som er så sint og frekk som hun er, uansett hvordan personen hadde sett ut, men når utseende samsvarer så godt med personligheten som hos Annema da ville jeg styrt unna. Jeg føler vi nesten kjenner sinnet gjennom TV-skjermen. Hadde jeg møtt henne på gaten, så tror jeg at jeg hadde krysset veien og gått på fortauet på motsatt side🙈 Hva skal han gjøre? Målet hans er jo helt tydelig at han skal til Norge, og han har allerede giftet seg for det. Om de skiller seg så kan han vinke farvel til oppholdstillatelse her (og andre vestlige land) for all tid, for han får ikke den muligheten igjen, spesielt ikke etter at han har fått utallige avslag og har saksøkt den norske stat. Så jeg gjetter på at han biter tenna sammen og holder ut i håp om å vise at det ikke er en scam, men ekte kjærlighet... Han så nok ikke for seg at hun skulle flytte ned til Tyrkia og holde han i ørene 😂 Bittelitt karma tenker jeg. Men de utnytter vel hverandre. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. oktober #397 Del Skrevet 24. oktober Luvinesta skrev (2 minutter siden): Hva skal han gjøre? Målet hans er jo helt tydelig at han skal til Norge, og han har allerede giftet seg for det. Om de skiller seg så kan han vinke farvel til oppholdstillatelse her (og andre vestlige land) for all tid, for han får ikke den muligheten igjen, spesielt ikke etter at han har fått utallige avslag og har saksøkt den norske stat. Så jeg gjetter på at han biter tenna sammen og holder ut i håp om å vise at det ikke er en scam, men ekte kjærlighet... Han så nok ikke for seg at hun skulle flytte ned til Tyrkia og holde han i ørene 😂 Bittelitt karma tenker jeg. Men de utnytter vel hverandre. Han kan jo skille seg og finne en søt jente fra et europeisk land, som ikke sitter og vokter ham med sinne i blikket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. oktober #398 Del Skrevet 24. oktober Luvinesta skrev (30 minutter siden): Hva skal han gjøre? Målet hans er jo helt tydelig at han skal til Norge, og han har allerede giftet seg for det. Om de skiller seg så kan han vinke farvel til oppholdstillatelse her (og andre vestlige land) for all tid, for han får ikke den muligheten igjen, spesielt ikke etter at han har fått utallige avslag og har saksøkt den norske stat. Så jeg gjetter på at han biter tenna sammen og holder ut i håp om å vise at det ikke er en scam, men ekte kjærlighet... Han så nok ikke for seg at hun skulle flytte ned til Tyrkia og holde han i ørene 😂 Bittelitt karma tenker jeg. Men de utnytter vel hverandre. Han hadde nok aldri planlagt å bli stuck i Tyrkia med "ei sur gammel kjerring". Vanskelig å vite om man skal le eller grine.. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsetrollet Skrevet 26. oktober #399 Del Skrevet 26. oktober Luvinesta skrev (På 24.10.2024 den 13.46): Hva skal han gjøre? Målet hans er jo helt tydelig at han skal til Norge, og han har allerede giftet seg for det. Om de skiller seg så kan han vinke farvel til oppholdstillatelse her (og andre vestlige land) for all tid, for han får ikke den muligheten igjen, spesielt ikke etter at han har fått utallige avslag og har saksøkt den norske stat. Så jeg gjetter på at han biter tenna sammen og holder ut i håp om å vise at det ikke er en scam, men ekte kjærlighet... Han så nok ikke for seg at hun skulle flytte ned til Tyrkia og holde han i ørene 😂 Bittelitt karma tenker jeg. Men de utnytter vel hverandre. Etter hva jeg har hørt skal han ha sagt at han gir det 1 år. Har han ikke kommet seg ut av Tyrkia da, skiller han seg og finner noen andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 27. oktober #400 Del Skrevet 27. oktober Var det ikke snakk om at paret skulle anke? Ankefristen må vel ha gått ut for lenge siden? Tror uansett de bør se saken som tapt. Dette styrker i alle fall ikke saken.. "I dommen kommer det frem at AnneMa og Dündar først fikk kontakt med hverandre 2. februar 2020 på datingappen Badoo. Der snakket de frem til 9. februar, før kontakten opphørte. Fridde lynraskt Først over tre måneder senere fant Dündar frem til AnneMas Facebook - retten mener det er sannsynliggjort at de to ikke hadde noen kontakt mellom 9. februar og 20. mai 2020. Den første meldingen Dündar skrev til AnneMa på Messenger 20. mai 2020 klokken 23:19 lød som følger: «I'm in love with you». Bare 14 minutter senere, klokken 22:33 skrev han dette: «Well, will you marry me? I'm serious about this», altså et oppriktig frieri. Fem dager senere spurte han om oppholdstillatelse i Norge." https://www.seher.no/kjendis/fridde-etter-14-minutter/81694304 De hadde kontakt på chat i 7 dager, så flere måneder uten kontakt, og da fridde Dundar etter 14 min. Han fridde i praksis etter sporadisk kontakt på chat i 3 måneder, uten at de noensinne hadde møtt hverandre. Like etter snakket han om oppholdstillatelse… Hvem er det de tror de lurer? Det er jo åpenbart et omgåelsesekteskap. Hvis målet var å få han til Norge, har de i alle fall ikke spilt taktisk… 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå