Gå til innhold

The ultimate eksempelet på mannegris?:)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir mo i knærne av Jack Nicholson (ja, han er småfet, gammel og skallet...) og Harrison Ford (ja, han er gammel og slintrete og så øm så...)

*Tusenfryd bekjenner sine drømmer i et jugefritt KG*

Skrevet

Merkelig så interessante "gamle" menn ble nå da!? "reflektert mann" la inn en avstemming på hvor mange som ville hatt sex med han. Han var 59. DA var det ikke måte på hvor mye mannsgris han var. Tror nok størrelsen på lommeboka har mye å si når det gjelder hva som er attraktivt!

DOBBELTMORALEN LENGE LEVE!!!!!

Skrevet
Merkelig så interessante "gamle" menn ble nå da!? "reflektert mann" la inn en avstemming på hvor mange som ville hatt sex med han. Han var 59. DA var det ikke måte på hvor mye mannsgris han var. Tror nok størrelsen på lommeboka har mye å si når det gjelder hva som er attraktivt!

DOBBELTMORALEN LENGE LEVE!!!!!

Tja og tja fru Blom! Det er vel også snakk om litt utstråling og da. Og sjarm. Og maskulinitet. Og sex-appeal.

Synes vel ikke denne "reflektert mann" viste så mange bilder av det.

Det er ikke alle rike gamle kjendiser som er knæsje da......

F.eks Michael Douglas, Sylvester Stallone (han begynner jo å trekke på åra..... og er rik nok), kan sikkert nevne maaange fler......

Så du får si hva du vil. Tror ikke vi her går etter penga..... :P

Gjest sexysadie
Skrevet

Ja, jeg bare gruver for den dagen da unge menn (20/30 år) ikke finner meg attraktiv og ikke vil deise meg mere...

Vi har d i oss vi damerne også

Skrevet

Forstår ikke jenter/kvinner som vil gå til sengs med en som skryter av alle erobringene sine. jeg ville aldri tillat han og legge hendene sine på meg, synes han alltid har virket som en oppblåst blære. Nei takke meg til med et ordentlig mannfolk, enn den grisen der.

Skrevet

Hallo alle sammen!

Det er faktisk forskjell på å synes at noen er sexy, til å faktisk ville ligge med dem - og for penger... eller fordi de er kjendiser...

Skrevet

Inrøm det !

Du vil være kjendis :hoho:

VEL, jeg har hatt mine 15 minutter i rampelyset og nytt følgene av det jeg... :wink:

Men hvorfor er så mange så ivrige i å bli harva over av et kjent ansikt?

Jeg lurer fortsatt jeg... :wink:

:sjarmor:

Skrevet

Inrøm det !

Du vil være kjendis :hoho:

VEL, jeg har hatt mine 15 minutter i rampelyset og nytt følgene av det jeg... :wink:

Men hvorfor er så mange så ivrige i å bli harva over av et kjent ansikt?

Jeg lurer fortsatt jeg... :wink:

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...