AnonymBruker Skrevet 11. juli 2024 #1 Skrevet 11. juli 2024 Hei! 🙂 Jeg har timeglassfigur, mindre bryster og litt større hofter/rumpe! Ser etter en fin bikini, eller badedrakt! kriterier: 1. High waist 2. Dekkende rumpe, altså ikke high leg 3. ikke halterneck Har du tips? tusen tusen takk❤️ Anonymkode: d289a...b53
Bruker? Skrevet 12. juli 2024 #3 Skrevet 12. juli 2024 Saltabad. Du spør egentlig etter badetøy laget for folk over 25😊 3
Perelandra Skrevet 12. juli 2024 #4 Skrevet 12. juli 2024 Bruker? skrev (2 timer siden): Saltabad. Du spør egentlig etter badetøy laget for folk over 25😊 Støtter dette forslaget, og anbefaler også badetøy fra Wiki. Er middelaldrende og langt i fra slank, men har likevel funnet mye som passer fra disse merkene, både bikini og badedrakter.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #5 Skrevet 12. juli 2024 Jeg bruker en sykkel thigts når jeg drar til vannpark med vannsklier da små bikinier ikke sitter bra nok på i de mest heftige. For at det skal funke må du ha en i litt tykkere/stivere stoff som er seamless slik at det ikke mister form som våt eller fyller seg led vann. Og at den har en liten trekant i bunn og ikke bare en søm som går mitt i din splitt. Min er fra hm kjøpt for 3 år siden. Anonymkode: 43022...1c9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #6 Skrevet 12. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): mindre bryster og litt større hofter/rumpe! Det heter pærefasong. Velg en ensfarget truse og en overdel med mønster, så trekkes blikket opp. Det samme gjelder for badedrakt, mønstret oppe og ensfarget nede. Anonymkode: cbf12...77b 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2024 #9 Skrevet 12. juli 2024 Kjøpte en sort highwaist bikinitruse på kappahl for noen uker siden,den var litt dekkende på "nedsiden"og dekket bikinilinja😄 kjøpte også en sort bikinitopp der som ikke hadde halterneck(finnes i flere farger😊) Har brukt den på ferie og er veldig fornøyd! Anonymkode: 03373...f0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå