Gå til innhold

Har menn ansvar for kvinners nytelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nonstop1 skrev (På 12.7.2024 den 11.39):

Jeg anstrenger meg mye for at mannen skal nyte, og jeg forventer det samme i retur.

Hvis han ikke bryr seg om min nytelse er han verken den rette kjæresten eller sexpartner for meg.

Det er jo sånn det bør være, at begge parter ønsker å strekke seg langt for hverandres nytelse❤️ En skjev balanse der blir fort krasj i lengden 

Anonymkode: ab819...a55

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gorgonzola skrev (På 12.7.2024 den 9.15):

Føyer seg inn i rekka av "late som det ikke er forskjell på kjønn". Menn måles på prestasjoner så ja, enten man liker det eller ikke - menn har et slags ansvar for kvinners nytelse. En god elsker defineres etter hva han gjør, en god elskerinne defineres etter hvor tilgjengelig hun er. 

Høres trist ut å være så seksuelt avsluttet som mann. Eller er du veldig ung og har aldri erfart noe særlig? 

I det man har sex med andre har man selvsagt gjensidig ansvar for at alle får en positiv opplevelse,  uavhengig av kjønn. Gidder man ikke såpass kan man ta seg en runk i stedet.

Så er det også sånn at i en verden hvor kvinner ikke må ha en mann for å klare seg er det også slik at det ikke er noen grunn til å ha sex med noen som ikke tilfører noe positivt.  Hvis jeg vil ha en orgasme fikser jeg det raskere selv, så en mann som bare er ute etter å tømme seg innbærer kun risiko for kjønnssykdommer og seksuelle krenkelser. At (noen) menn synes det er helt topp og verdt bryet å ha sex med noen som bare er tilgjengelig får dere ta ansvar for selv

Anonymkode: 3558f...636

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 17.24):

Det er ganske enkelt:

- Menn har ansvar for kvinners nytelse og kvinners orgasme
- Menn har ansvar for egen nytelse og egen orgasme.

Sex skal alltid være på kvinnens premisser.

Anonymkode: a86c0...fc4

I hvilken verden?

Kvinner er seksuelle tapere, mens menn som regel bestandig får tilfredsstillelse ved sex. Det er realiteten. Hvilket forskning på temaet viser veldig tydelig. Det hadde vært motsatt om det du påstår skulle være riktig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 19.24):

Som det står i overskrift. 

Har menn ansvar for kvinners nytelse når en mann og kvinne har sex?

Anonymkode: f2099...87b

Jeg tenker begge har ansvar for hverandres nytelse.
Sikkert et teit uttrykk, men vi sier ikke at vi har sex, men at vi elsker samme.
Elsker fordi vi er glade i hverandre, og ønsker st den andre skal nyte.
Om kona ikke nyter det jeg gjør med henne nyter heller ikke jeg.
Men når jeg merker hun nyter, gir det meg også større nytelse, og hos oss går det begge veier.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...