ellebiza Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Vi skal feriere i England i sommer (4voksne+2 barn 6 og 9 år) Har sjekket litt på nettet og syns det ser fint ut i Cornwall/Devon området. Noen som har vært der. Problemet er bare å finne ut hvilken by/sted vi skal velge. Det er jo hundrevis av steder å velge i. Ønsker å bo i nærheten av en strand. Trenger ikke å være noen stor by. Vi kommer ikke til å ha bil, reiser med tog. Greitt med en "kompakt" liten landsby/by. Takker for alle gode forslag
cammie Skrevet 14. mars 2006 #2 Skrevet 14. mars 2006 Torquai er nok stedet dere bør reise til. Sydlansk liten ferieby midt på den engelske riviera. Er en typisk ferieby, hvor også engelskmennene legger ferien til. Her har du mange flotte strender og en veldig koselig by med alle tilbud du måtte ønske. Er en lang, nydlig standpromenade der, som lyses opp om kvelden. Er også et stort tivoli midt i byen om sommeren. Anbefales på det varmeste
Gjest Fruktfat Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 torquay er knallfint!! var der på språkreise i 97, forelsket meg helt i stedet. kjempekoselig på kvelden, flott på dagen med masse palmer og blomster.
Gjest -eline- Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 ...så lenge været er fint så er nok Torquay flott, da jeg var der sommeren 2003 var drittvær og absolutt ingenting å gjøre... Det var jo knapt folk i gatene og selve bykjernen er jo dønnlik enhver engelsk småby...
Gjest Fruktfat Skrevet 16. mars 2006 #5 Skrevet 16. mars 2006 det var fint vær en dag av tre uker da jeg var der, men jeg synes det var helt knall for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå