Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal feriere i England i sommer (4voksne+2 barn 6 og 9 år) Har sjekket litt på nettet og syns det ser fint ut i Cornwall/Devon området. Noen som har vært der. Problemet er bare å finne ut hvilken by/sted vi skal velge. Det er jo hundrevis av steder å velge i. Ønsker å bo i nærheten av en strand. Trenger ikke å være noen stor by. Vi kommer ikke til å ha bil, reiser med tog. Greitt med en "kompakt" liten landsby/by.

Takker for alle gode forslag

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torquai er nok stedet dere bør reise til. Sydlansk liten ferieby midt på den engelske riviera. Er en typisk ferieby, hvor også engelskmennene legger ferien til. Her har du mange flotte strender og en veldig koselig by med alle tilbud du måtte ønske.

Er en lang, nydlig standpromenade der, som lyses opp om kvelden. Er også et stort tivoli midt i byen om sommeren.

Anbefales på det varmeste :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

torquay er knallfint!! var der på språkreise i 97, forelsket meg helt i stedet. kjempekoselig på kvelden, flott på dagen med masse palmer og blomster.

Gjest -eline-
Skrevet

...så lenge været er fint så er nok Torquay flott, da jeg var der sommeren 2003 var drittvær og absolutt ingenting å gjøre... Det var jo knapt folk i gatene og selve bykjernen er jo dønnlik enhver engelsk småby...

Gjest Fruktfat
Skrevet

det var fint vær en dag av tre uker da jeg var der, men jeg synes det var helt knall for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...