Gå til innhold

Hva deler dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er helt åpen med mine nærmeste venninner. De kan spør om hva som helst, søke råd om hva som helst, ingenting er flaut. 

Jeg forteller ikke ting som er utleverende om min kjære. Vi har mye og deilig sex. Dette er noe "alle" vet. Men detaljer om penisen hans eller annet som kan oppleves ydmykende deler jeg ikke.

At han er den minste jeg har vært med i cm kan jeg dele, men at det er den deiligste sexen jeg noen sinne har hatt, og at jeg får vaginal orgasme for første gang i livet sammen med en mann under samleie. Ellers ting om stillinger, fingring, teknikker under suging, forslag til hjelpemiddel, osv osv. 

Helt ok.

Anonymkode: 70444...58c

Er spent på hvilke detaljer du holder igjen av "hensyn" til ham. Her er jo det meste utlevert, og vel så det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er helt åpen med mine nærmeste venninner. 

Jeg forteller ikke ting som er utleverende om min kjære. Vi har mye og deilig sex. Dette er noe "alle" vet. Men detaljer om penisen hans eller annet som kan oppleves ydmykende deler jeg ikke.

At han er den minste jeg har vært med i cm kan jeg dele, men at det er den deiligste sexen jeg noen sinne har hatt, og at jeg får vaginal orgasme for første gang i livet sammen med en mann under samleie. Ellers ting om stillinger, fingring, teknikker under suging, forslag til hjelpemiddel, osv osv. 

At det var?? Sikkert kult for han å treffe på venninneflokken din vel vitende om at samtlige av dem vet at her kommer "Mr. Lillefinger".... Ikke OK

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Erfarenmann skrev (1 time siden):

Er spent på hvilke detaljer du holder igjen av "hensyn" til ham. Her er jo det meste utlevert, og vel så det.

Hans preferanser, hans fantasier, hans tidligere erfaringer, hans usikkerheter, hans bloopers, hva han ikke er så god til, underlivsplager, hans bekymringer rundt sex/underliv/vekt osv. Ting som er sagt i fortrolighet mellom oss.

Men han derimot føler han har skutt gullfuglen ved å ha møtt meg, haha, og jeg vet han har forsnakket seg på jobb et par ganger 😅 

Han er sykt fornøyd med både sexen og samlivet med meg, og han har delt det noen ganger med andre 😅😅 daglig sex og blowjobs, og mye spontan og gøy sex, av og til koker det bare over av begeistring og en kommentar kommer i lunchen 🙈 Jaja, flott han er fornøyd 😅 jeg er verken prippen eller tar meg selv spesielt høytidelig. 

Anonymkode: 70444...58c

AnonymBruker
Skrevet

Har ei som jeg deler alt med!

Anonymkode: 46aa8...3fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...