AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #1 Skrevet 10. juli 2024 I forbindelse med en operasjon har jeg fått Pinex Forte, men har unngått å ta dem så langt det lar seg gjøre siden det er sterke medisiner og man kan bli avhengig. Nå har jeg tatt 1 tablett på kvelden 2 kvelder på rad, og har endelig fått litt søvn etter operasjonen siden smerter har holdt meg nattevåken. Nå lurer jeg på hvor raskt man blir fysisk avhengig av Pinex Forte? Vil ikke skape meg en potensiell avhengighet. Da skal jeg heller sove dårlig. Anonymkode: feb76...719
Sonit Skrevet 10. juli 2024 #2 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I forbindelse med en operasjon har jeg fått Pinex Forte, men har unngått å ta dem så langt det lar seg gjøre siden det er sterke medisiner og man kan bli avhengig. Nå har jeg tatt 1 tablett på kvelden 2 kvelder på rad, og har endelig fått litt søvn etter operasjonen siden smerter har holdt meg nattevåken. Nå lurer jeg på hvor raskt man blir fysisk avhengig av Pinex Forte? Vil ikke skape meg en potensiell avhengighet. Da skal jeg heller sove dårlig. Anonymkode: feb76...719 Du blir ikke avhengig av å ta Pinex Forte for smerter etter en operasjon. Du har neppe fått ubegrenset med tabletter, så du kan trygt ta for å slippe smerter. God bedring
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #3 Skrevet 10. juli 2024 Dette bør du ta med legen din. Husk at "alle" får tilbud om sterke smertestillende etter operasjon, men de færreste (her til lands!) ender opp som avhengige. Anonymkode: a9537...f78
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #4 Skrevet 10. juli 2024 Hvor mange har du fått? Om du har fått 10 eller 20-pakning så ville jeg bare tatt som forskrevet, uten bekymring. Har du fått større pakning så ville jeg vært mer forsiktig. Jeg gir meg selv 1 uke, før jeg går over til vanlig paracet og ibux. Anonymkode: acd29...fec
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #5 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange har du fått? Om du har fått 10 eller 20-pakning så ville jeg bare tatt som forskrevet, uten bekymring. Har du fått større pakning så ville jeg vært mer forsiktig. Jeg gir meg selv 1 uke, før jeg går over til vanlig paracet og ibux. Anonymkode: acd29...fec Har fått en 20-pakning og beskjed om å ta «1-2 ved behov». Smertestillende er ikke helt min sterke side altså, så litt usikker på hvor restriktiv jeg skal være for å holde meg på den sikre siden 😅 Anonymkode: feb76...719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå