Gå til innhold

Smart flip phone?


Nysgjerrig95

Anbefalte innlegg

Håper noen kanskje kan hjelpe meg!

Jeg skal skaffe meg en ny telefon. Aller først vurderte jeg en eller annen "dumb"-phone, og i en perfekt verden ville jeg nok gått for det. Har likevel innsett at jeg trenger tilgang til visse apper og internett, og tenkte at en flip phone med visse tilganger til dette kanskje ville vært et godt alternativ. Altså, en telefon som fortsatt er litt "smart", men som betydelig begrenser bruk i form av design/tilgjengelighet osv.

Har noen noe å anbefale? Må selvsagt ikke være en flip phone, men noe i den gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes egentlig ikke noe sånt. Enten har du en dumfon, eller så har du Android, med alt det innebærer. Du kan jo selvsagt kjøpe en som er så dårlig at du ikke har lyst til å bruke den, men det beste er nok ærlig talt å velge en helt ok modell og heller jobbe med selvkontrollen. Det er selvsagt også valgfritt om du vil installere Tiktok, Snapchat, Facebook og Instagram, så hvis du sliter med impulskontroll og doomscrolling kan du jo droppe dem.

Anonymkode: be868...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det finnes egentlig ikke noe sånt. Enten har du en dumfon, eller så har du Android, med alt det innebærer. Du kan jo selvsagt kjøpe en som er så dårlig at du ikke har lyst til å bruke den, men det beste er nok ærlig talt å velge en helt ok modell og heller jobbe med selvkontrollen. Det er selvsagt også valgfritt om du vil installere Tiktok, Snapchat, Facebook og Instagram, så hvis du sliter med impulskontroll og doomscrolling kan du jo droppe dem.

Anonymkode: be868...628

Ja, skjønte det etter noen timer på Google og YouTube i går... Jeg bruker ikke TikTok, snap, insta eller noe slikt fra før så jeg kom frem til at jeg kjøper en billig Android og "dummer" den ned ved hjelp av et par apper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...