Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke deltidsjobber er best betalt ved siden av studiene?

Anonymkode: df96a...29c

Skrevet (endret)

Om du er basert i Oslo så lyses det ut jevnlige deltidsstillinger som trikk og tbanefører. Ganske greit betalt siden man får en god del i turnustillegg. Og du trenger kun bestått vgs for å kunne søke, opplæringen er på rundt 3 måneder.  Akkurat nå har de ikke deltidsstilling ute men man kan lese litt på heltidsutlysingen.

https://sporveien.recman.no/job.php?job_id=388486

Endret av William_S
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilke deltidsjobber er best betalt ved siden av studiene?

Anonymkode: df96a...29c

Hva legger du i godt betalt? Timelønn

AnonymBruker
Skrevet

Hva definerer du som godt betalt? Selv er jeg student og tjener rundt 350kr timen som jeg vil si er veldig bra lønn, men det er siden jeg jobber mye helg. Grunnlønnen er på ca 230kr uten tilegg.

Ellers hadde jeg over 250kr i grunnlønn som 18 åring når jeg jobbet på lager. Var soleklart den i min vennekrets som hadde best timelønn uten utdanning på den tiden. Er 5 år siden. 

Selv tenker jeg at som student er det viktigste at man har en jobb man trives med hvor lønnen er en bonus. Om du jobber dobbelt så mye på en arbeidsplass du trives på til 2/3 av lønna er jo det langt mer økonomisk enn en bedre betalt jobb du ikke trives i og dermed ikke gidder jobbe så mye.

Anonymkode: d0710...d25

Skrevet

Jeg satt eksamensvakt da jeg var student. 180 kr/timen, men det var 12 år siden. Jobbet også i hjemmesykepleien. Greit betalt, spesielt hvis man jobber dobbelt i helg. Da kunne jeg tjene 4000 kr på en dag. Slitsomt, men lettvint måte å få inntekt på siden av studiene. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Forumkonto skrev (På 10.7.2024 den 20.04):

Jeg satt eksamensvakt da jeg var student. 180 kr/timen, men det var 12 år siden. Jobbet også i hjemmesykepleien. Greit betalt, spesielt hvis man jobber dobbelt i helg. Da kunne jeg tjene 4000 kr på en dag. Slitsomt, men lettvint måte å få inntekt på siden av studiene. 

Jeg jobber også som eksamensvakt ved siden av studier, 210 kr timen nå. Grei jobb :) 

Anonymkode: 707a3...e13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nattevakt, noen steder er det så stille og rolig, at du kan få lest en del og.

Anonymkode: 13368...67d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nattevakt, noen steder er det så stille og rolig, at du kan få lest en del og.

Anonymkode: 13368...67d

Hvor jobber du nattevakter? Jeg tenker på å gjøre det samme, men er redd for hva mine kolleger vil tenke om jeg setter meg alene for å lese, mens de andre ser film og er sosiale 🙈 selvfølgelig i rolige studer. Spørs jo om man jobber alene også selvfølgelig. 

Anonymkode: ed3e4...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...