Gå til innhold

Blir jeg vist frem

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja eg skulle foreksempel ønske kjæresten min viste mer fram dem deilige silikon puppene sine, men hun gjør det hun kan for å ikke vise seg fram faktisk...

Har vist bilder til kompisene å dem får sjokk nor dem ser hva store fine hun egentlig har.

Anonymkode: 30394...903

Det er et så grovt overtramp at du ikke bør bli overrasket om hun både bryter med deg og anmelder deg. Det skal bare noen uoverveide ord til fra en av dem du har vist bilder til.

Når hun gjør det hun kan for IKKE å vise dem fram, viser det tydelig hva slags holdning hun har til den slags.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja eg skulle foreksempel ønske kjæresten min viste mer fram dem deilige silikon puppene sine, men hun gjør det hun kan for å ikke vise seg fram faktisk...

Har vist bilder til kompisene å dem får sjokk nor dem ser hva store fine hun egentlig har.

Hva i helvette er galt med deg?

Nå skulle jeg ønske det var mulig å sende noen en mental beskjed, så hun får muligheten til å anmelde deg og rømme fort som svint, din syke jævel.

Anonymkode: e0154...196

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han vil vise deg frem. Har det på samme viset. Kan godt bli kåt av å vite at andre kompiser for se på den deilige kona mi når hun går i sexy kjoler, bikini osv 

Anonymkode: 3f429...ff1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.7.2024 den 7.43):

Dette er sykt! Viser du hennes nakene kropp til folk?! Hvis du kan være åpen med din kone om det, så kjør på. Men om du ikke tør, så vet du at du har gått over en grense

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Hmmmmmm said:

Dette er sykt! Viser du hennes nakene kropp til folk?! Hvis du kan være åpen med din kone om det, så kjør på. Men om du ikke tør, så vet du at du har gått over en grense

Eg deler jo ikke bilder digital og klart eg har sakt det til henne, hun bare smilte å sa: Gjør du??

Hun har no vist bilder av kuken min til kvinnelige korlega, eg liker tanken på att dem har sett den 🙂

Skrevet

Er vel ikke så uvanlig kanskje? Jeg har flere venninner ink meg selv som har det litt sånn. Skal vi på stranda i Syden bestemmer han badetøy og det er så lite at jeg nesten kunne gått uten. Jeg liker det sånn og skjønner det gir han masse, så ok for min del. Nei, jeg føler meg ikke eller er en hore, men kler meg ofte litt dristig til fordel for han og meg 😊

AnonymBruker
Skrevet
On 7/10/2024 at 12:46 PM, feliek54 said:

Jeg tror jeg forstår deg. Kan vel si jeg har lit samme tanker. For meg er det slik at jeg får mer lyst på henne om hun går i lit mer sexy og har ikke ønske om at hun skal få kos med andre. Det frister ikke. Men hvordan din tenker er ikke lett å svare på. Begge de muligheter du nevner kan være mulig. Jeg har snakket med flere men som vil at dama skal få kose seg med andre menn og vil nyte det. De vil ha det deilig for dama faktisk. 

Helt naturlig at man har sex med andre. Det er et sunt sex og samliv. 

Anonymkode: c3779...236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...