Gå til innhold

Blir jeg vist frem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om dette er frivillig fra deres begges side, Ts.

Men det er likevel forferdelig kleint av dere å så tydelig (selv om det også er indirekte) involvere andre i deres eget sexliv. Det å prakke på andre, som ikke har samtykket til det, deres eget sexliv, det er på ingen måte greit!

Vi var en gjeng med både flere par og noen single for en del år tilbake. Sunne, aktive personer med svært avslappet forhold til kropp og sex. Et nytt par ble med i gjengen, fordi flere av oss kjente de to fra før og likte dem i utgangspunktet godt.

Men det ble bare kleinere og kleinere, og etterhvert rett og slett ubehagelig for andre. Dette paret drev på mye som dere holder på, Ts. Til å begynne med var det bare kleint og pinlig for andre. Etterhvert ble det ubehagelig og irriterende for andre. Ingen andre ønsket å involveres i disse to sitt sexliv, men det var det vi alle i realiteten ble. De begge to hadde tydeligvis en fetisj på dette området.

Flere i gjengen forsøkte å si fra, noen sa fra privat til dem, andre sa det rett ut i selskap eller på fester og ba dem slutte. Likevel fortsatte de på ulike måter. Det gjorde at ingen i den gjengen - som var veldig inkluderende - lenger orket å be dette paret.

Om dere ikke greier å holde eget sexliv privat, Ts, så søk heller til miljøer hvor dere kan leve ut ekshibisjonismen deres, enten det er swingermiljø eller det er de "hemmelige" nudiststrendene hvor folk også har sex. Voksen sex betyr også at man tar ansvar både for seg selv og andre, og ikke påtvinger andre sitt eget sexliv!

Anonymkode: 55200...e05

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det er likevel forferdelig kleint av dere å så tydelig (selv om det også er indirekte) involvere andre i deres eget sexliv.

Jeg tror du overdriver dette. Kanskje assosierer du mye med den opplevelsen du har hatt og som du forteller om.

Halve Norge går jo uten bh for tiden. Og felles nakenbad en sommerkveld skjer mange steder. At mannen min evt. har ekstra glede av meg, er internt. Og det har aldri skjedd at noen har sett oss ha sex, gi oral, tafse etc. Man kan forstå at noen skal ha/har hatt sex uten at det betyr støyende lyder!

Jeg lå med én før jeg traff mannen min og har aldri vært utro. Å bli kalt billig er urettferdig!

Anonymkode: 70264...aa1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

For å være litt stygg (jeg er en voksen dame på 56 år og kan tillate meg noen meninger etter et liv med erfaringer og observasjoner):

Kvinner kan ha to grunner til å baksnakke og "hate" andre kvinner ut ifra slike ting vi diskuterer nå:

1: De anser den andre kvinnen som billig og flørtende og opplever at hun legger an på mennene deres.

2: De ser at hun er friere mht. egen kropp og seksualitet, at mannen hennes begjærer henne, og hun frykter at hennes egen mann misunner den andre mannen fordi han ikke har det sånn.

Hvis 1 er sann, fortjener den billige dama kritikk. Hvis 2 er sann, bør den andre dama skjerpe seg. I stedet for å prate skit om andre får hun barbere høna og begynne å pule mannen sin bedre. For da er hun bare misunnelig, misunnelig på en situasjon hun så langt ikke har giddet å forbedre.

Det beste er imidlertid å ha det fint allerede, og smile lurt av andres gode liv. 

P.S. Jeg har også badet naken sammen med hans/våre venner, som eneste kvinne.

Endret av Hunmedham
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt for dere å skryte av dere selv litt da damer 😅

Anonymkode: b64d5...df6

Skrevet

Ja du blir nok vist frem. Det trenger ikke være noe som skal kalles annet enn litt rart at dere absolutt skal bade i bare rumpa på ei hytte for så å ha seg så alle skjønner at dere har sex..kan være det er markerings behov, om det er noe…?

jeg ønsker også at alle på min vei skal se hvor heldig jeg er for i mine og de flestes øyne har jeg en fantastisk fin, vakker og sjarmerende kjæreste som mange eller de fleste vi treffer i sosiale lag (både menn og kvinner), sliter med å holde fokus over skuldrene hennes i en samtale på mer enn 1 minutt. Dog ønsker jeg ikke å «vise» henne frem naken og seksualisere henne ytterligere ved ha høylytt sex. Det virker som noe som kunne bli kalt noe…

blir litt forvirret og nysgjerrig kjenner jeg så  resonnementet ble litt rotete her skjønner jeg🤓😅.

det positive må være at han ikke ønsker deg i burkah👍

• Nyttig 1
Skrevet
Mannen 40 skrev (7 timer siden):

høylytt sex

Det var det vel ikke? Det har hun vel forklart godt nok nå.

Skrevet

Om man greier å gjøre dette med en viss grad av finesse er det jo ganske "hot". 

OM det blir sånn at hun oppfattes som i overkant oppmerksomhet syk, klengete, flørtete eller at han åpenbart pusher sin kjære for at han skal vise fram sitt "trofé" blir det bare kleint. 

Men som en kompis sa til meg "back in the days", etter å ha hilst på min bedre halvdel: "faen X, du er en heldig mann", som direkte oversatt fra manne språk betyr "hadde knullet henne anytime"

Skrevet

Han viser deg frem og det skyldes nok stolthet, og han liker å vise deg frem fra din beste side, det kan også være at han har en turn on på å vise deg frem slik. 

Typen min er slik og detligger både stolthet og noe han har turn on på i det😉

AnonymBruker
Skrevet

Min ekssamboer er sånn, og tidligere lot jeg dette skje fordi jeg rett og slett ikke skjønte hva som foregikk. Han likte å vise frem ting som kompisene ikke kunne få, men som de hadde lyst på - men det var kun ting for han, og det var jeg også. Han brydde seg kun om at de ble misunnelige, og det var det som tente han, ikke meg. Syk type.

Anonymkode: 68678...be7

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Han tenner på å ydmyke deg gjennom å gjøre deg til et sexobjekt.

Jeg vet, for jeg tenner på det samme.

M43

Anonymkode: 59d3d...ea4

Ikke sikkert det handler om at han tenner på "ydmyk" i denne sammenheng. 

Men at han gjør dama si til et sexobjekt, ja, men det handler ikke nødvendigvis om å ydmyke eller bli ydmyket for alle. Men at du føler det sånn, er også greit :) 

Anonymkode: 33e5e...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Det er turnon, og det gjør meg stolt selvsagt. Det handler om å vise fingern til andre gutter. Få respekt. En enkel måte er at hun viser hva hun kan friste med, fra øverste hylle helst. Ikke jeg som bremser henne. Andre må gjerne se, og fantasere om, hva jeg er så heldig å nyte selv. Andre gutter digger det de også. De skjønner, og du får respekt. Mest respekt får dama selvsagt.

Anonymkode: 10b9e...d1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 12.49):

Han tenner på å ydmyke deg gjennom å gjøre deg til et sexobjekt.

Jeg vet, for jeg tenner på det samme.

M43

Anonymkode: 59d3d...ea4

Hvorfor ydmyker du henne ved å gjøre henne om til et sexobjekt? 

Jeg nyter å være et sexobjekt ikke noe ydmykende i det i det hele tatt. For ærlig talt så er vi kvinner det. Ordet objekt er kanskje missledende. Subjekt er kanskje et rettere ord. Kvinner er opphav til livet og sex. Han tenner på henne og hun tenner på at han tenner på henne. Begges tenning har utgangspunkt i henne. Slik er det bare. Hun er selvsagt ikke bare det. Hun er uendelig mye mer. Men det er ikke noe galt hverken for han eller henne å nyte at hun er seksuell. Å behandle kvinner som vare sex er ikke ok. Men at hun er selsual-subjekt på toppen av å være en kjæreste han respekterer er jo bare positivt. 

Seksualiteten er en del av kvinnens styrke. Ikke i form av å kunne bruke den som makt. Men i form av å gjøre henne ekstra verdifull. Desverre er det mange kvinner som ikke lenger anerkjenner hvor verdifullt det er og lar menn bruke henne. Hvorfor har vi definert det som en svakhet, det seksuelle? Hvem bestemte at det var negativt å være seksuell og opphav til lyst og nytelse? 

TS: han liker å vise deg frem fordi han er stolt av deg. Han vil at andre skal se at du er fin. Det høres ikke ut som at dere gjør det på en pressende eller vemmelig måte. Men det ville jo være enda bedre å kunne prate om det. Kanskje er det mer dere kan utforske sammen, i andre settinger. Kanskje er det deilig å snakke om hvordan han så at kompisen snek seg til blikk? 

Anonymkode: 4a188...e99

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke det i samme gate som cockhold? 

Anonymkode: 77b26...164

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei. Det blir i samme gate som Hotwife

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, mer chicken curry.

Anonymkode: 10b9e...d1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min tenner også på å vise meg frem i mest mulig sexy og avslørende klær... Ettersittende kjoler som slutter rett under rumpa, mye kløft, og enten at jeg ikke har på undertøy eller at det vises at jeg har på sexy undertøy. Han sier selv at han tenner på at andre menn ser på meg som et sexobjekt, men at de skal vite at det er han jeg blir med hjem og har sex med den kvelden. Dessverre er dette ofte et konflikttema mellom oss siden det ikke er aktuelt da jeg er ekstremt ukomfortabel med å bli vist frem slik som et sexobjekt ute blant folk, selv om jeg selv synes kroppen min er veldig fin. Jeg går gjerne i kjoler/skjørt og ettersittende klær når vi er ute, men ikke slik at undertøy vises eller man skjønner at man antagelig ikke har på undertøy, og at kløfta er på utstilling og man nærmest ser rumpeballene. 

Anonymkode: b9d57...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er også sånn. Vi har vært gift i 20 år, men nei jeg spør ikke om dette, herregud 😂

Anonymkode: f2ec8...711

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 12.43):

Du må for guds skyld ikke spørre han.. 

Hva sier venninner, venner og familie om dette? 

Anonymkode: aebf6...df3

Dette! 👆

Du bør også spørre om noen kan lese i kort eller noe kaffegrut lenge før du tar det opp med han.

Anonymkode: c83c6...889

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei. Det blir i samme gate som Hotwife

Nei. For her får de andre bare se men ikke røre. En hotwife ligger rundt, det er en HELT annen (og mye mer uhygienisk) fetisj.

Anonymkode: f2ec8...711

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja eg skulle foreksempel ønske kjæresten min viste mer fram dem deilige silikon puppene sine, men hun gjør det hun kan for å ikke vise seg fram faktisk...

Har vist bilder til kompisene å dem får sjokk nor dem ser hva store fine hun egentlig har.

Anonymkode: 30394...903

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...