Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #1 Skrevet 15. februar 2006 Har du erfaring med å reise et halvt døgn med fly med 2-åring (eller andre barn)? Vurderer en tur til Thailand, skjønner dere, når gutten år er 2 år og 3 md. (til jul) Har dere noen tips, erfaringer etc ville jeg blitt takknemlig! Pleier f eks flyene å gå seint, slik at ungen kan sove mesteparten av tiden? Hvordan er det i flyene; behagelig, går det an å bevege seg litt for ungene, er det mulig for barna å ligge? Synes du det var greit å ha med en så liten unge i varmen? Osv osv
Carrot Skrevet 16. februar 2006 #2 Skrevet 16. februar 2006 Har hatt flere laaaange flyturer med småbarn. Det er like pyton hver gang Men det ER slitsomt, sånn er det bare. Men når man kommer fram og har deilig ferie, er jo allting glemt ← Jeg tok kontakt med lege og fikk sovemedisin jeg da våre var små, når de ble større fikk de være oppe en del og så fikk de medisinen sammen med første måltidet - for da var egentlig både unger og voksne slitne alt Ellers er det alltid lurt å ta med et par yndlingsleker som ikke bråker for mye, noen farvekritt og ark eller en bærbar dvd til å se favorittfilm på (byggmester bob eller postmann pat el..) for syselsetting... God ferie..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå