exictence Skrevet 10. juli 2024 #21 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Naboen vår har vært utro en stund nå, og alle synest at han er en idiot og empatien går til kona (ekskona). Synest synd på hun som får livet veltet totalt om, men tenker ikke noe vondt om hun. Anonymkode: 7b2a0...21e Enig Tenker heller at det er noe alt med de som er utro
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #22 Skrevet 10. juli 2024 Ingen vil tenke noe om deg. Sånt skjer, dessverre, ganske ofte. Det med felles venner er selvsagt kinkig, men de må få slippe å ta parti. Både du og din eks trenger venner, og den beste "hevnen" du kan gi er at det vil gå bra med deg. Du skal reise deg og møte verden, og om en stund (som kan ta tid) vil du føle deg som deg selv igjen. Bruk familie og venner du stoler på for å få ut eder og galle, for du trenger det også. Dette er et blaff i alt som skjer i folks liv, så du vil ikke bli snakkis. Anonymkode: b88c7...292 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #23 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg opplevde dette med min eksmann og opplevde nesten utelukkende støtte fra de som visste om det, Det jeg opplevde i ettertid var at min svigerfamilie som jeg hadde kjent i 15 år, sluttet å snakke med meg. Nikket/lite hei på butikken. Stoppa kort dersom jeg hadde barna med. Men det er vell naturlig, hva vet jeg. Anonymkode: 53085...7f8 Sånn har det vært her også etter bruddet! Jeg føler jeg har mistet halve familien min, og det er så vondt. Forstår jo at blod er tykkere en vann, men jeg har jo ikke gjort noe for å gjøre livet vanskelig for noen av de…. Kanskje det er utfordrende å måtte forholde seg til et menneske i dyp sorg og krise, men jeg hadde i alle fall forsøkt å vise litt omsorg for mor til mine barnebarn/tantebarn…. Har delt høytider og ferier i 15 år, så plutselig er jeg eliminert. Smertefullt… Anonymkode: c9a89...a0c 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #24 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sånn har det vært her også etter bruddet! Jeg føler jeg har mistet halve familien min, og det er så vondt. Forstår jo at blod er tykkere en vann, men jeg har jo ikke gjort noe for å gjøre livet vanskelig for noen av de…. Kanskje det er utfordrende å måtte forholde seg til et menneske i dyp sorg og krise, men jeg hadde i alle fall forsøkt å vise litt omsorg for mor til mine barnebarn/tantebarn…. Har delt høytider og ferier i 15 år, så plutselig er jeg eliminert. Smertefullt… Anonymkode: c9a89...a0c Ekssvigermor sa til meg på døra rett etter han flytta ut fra oss og inn til elskerinnen sin, at min eksmann hadde hatt det vanskelig lenge og at han nå hadde funnet fred. Javell? Hva med barna da? Nei det ordnet seg … Anonymkode: 53085...7f8 2
askjiir Skrevet 10. juli 2024 #25 Skrevet 10. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva andre skal tro om deg? Hvorfor er du redd for det? Det er jo mer han som burde være redd for dette. Jeg tenker han har nok vært sammen med deg til fordel for barna, men har mistet følelser for deg for lenge siden. Det er ikke greit, men det er som regel slik det går. Dessverre kan man ikke styre følelsene til andre. Jeg synes det er dårlig gjort og såre noen på den måten, og samme om henne bekjente som er hans nye kjæreste. Men for all del kan dem jo ha en kjærlighet der som ikke kan måle seg med noen annen, men dårlig gjort er det likevel. Jeg tror dere skal tenke på barna og vise at dere kan være venner. Jeg har selv vær "offer" for foreldre som skiller seg fordi den ene var utro, men da var det moren min som var utro mot pappa. Jeg slet veldig med å tilgi henne i starten, men etter å ha reflektert over det i terapi så er ikke hennes handlinger mitt problem. Hun er fortsatt mamman min, men jeg har gitt utrykk for hva jeg synes. Jeg har fokusert mer på å være der for pappa enn for henne, fordi han har trengt det. Men nå er de endelig venner og kommet seg over det. De snakker ikke stygt om hverandre eller til hverandre, de er venner, for oss barnas skyld. Og det er jeg utrolig stolt av. Håper du får den støtten du trenger og at dere etter hvert kan være venner for ungene. Du kommer til å komme deg over dette og drite i dem. La dem fortsette med sitt. Men anbefaler deg å ikke snakke stygt om far, da dette vil gå tilbake til ungene i senere tid. Be the bigger person. Anonymkode: fbab7...e49 Ble moren din sammen med han hun var utro med?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #26 Skrevet 10. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vil jo selvfølgelig skåne barna mine for rykter og beretninger om foreldrenes drama og tragedier? Man skåner barn for rykter ved å fortelle dem sannheten helt fra begynnelsen. På barnenivå, selvklart. Og man hjelper dem med å håndtere det som har skjedd ved å snakke om det, og la dem stille alle de spørsmål de trenger. Ikke ved å feie alt under gulvteppet og være så sykt opptatt av å bevare fasaden både utad og innad som du virker til. 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan folk behandler foreldrene vil jo indirekte påvirke de også? Hva andre tenker om mine barns livssituasjon grubler jeg ganske mye over ja…. For bruddet har gjort livet vanskeligere for de, spillet familie, flytting, nye mennesker å forholde seg til, dårligere økonomi, deprimert mor osv. Anonymkode: c9a89...a0c Tror du skal overveie profesjonell hjelp - familieterapi til du og barna. Anonymkode: 6f1ae...081
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #27 Skrevet 10. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ekssvigermor sa til meg på døra rett etter han flytta ut fra oss og inn til elskerinnen sin, at min eksmann hadde hatt det vanskelig lenge og at han nå hadde funnet fred. Javell? Hva med barna da? Nei det ordnet seg … Anonymkode: 53085...7f8 Eplet faller ikke langt fra stammen.. Anonymkode: 6f1ae...081 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #28 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man skåner barn for rykter ved å fortelle dem sannheten helt fra begynnelsen. På barnenivå, selvklart. Og man hjelper dem med å håndtere det som har skjedd ved å snakke om det, og la dem stille alle de spørsmål de trenger. Ikke ved å feie alt under gulvteppet og være så sykt opptatt av å bevare fasaden både utad og innad som du virker til. Tror du skal overveie profesjonell hjelp - familieterapi til du og barna. Anonymkode: 6f1ae...081 Fasade er jeg egentlig ikke opptatt av, men jeg føler meg verdiløs som ikke har klart å holde liv i ekteskapet og familien. Jeg er redd for at andre skal tro det er noe «galt» med meg. Jeg har fått oppfølging av både FVK og psykolog, men sliter fremdeles med disse følelsene. Anonymkode: c9a89...a0c 1
Bigote Skrevet 10. juli 2024 #29 Skrevet 10. juli 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Fasade er jeg egentlig ikke opptatt av, men jeg føler meg verdiløs som ikke har klart å holde liv i ekteskapet og familien. Jeg er redd for at andre skal tro det er noe «galt» med meg. Jeg har fått oppfølging av både FVK og psykolog, men sliter fremdeles med disse følelsene. Anonymkode: c9a89...a0c Sender deg en klem og håper du kommer over dette. Vi mennesker er ikke alltid rasjonelle i tankegangen og i i følelsene våres når vi blir utsatt for svik eller ting som skaper kaos i livene våre. De her som er små konfronterende i forhold til skammen du føler er også de som forstår minst når det kommer til dette.. Sender deg uansett mine beste ønsker.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #30 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fasade er jeg egentlig ikke opptatt av, men jeg føler meg verdiløs som ikke har klart å holde liv i ekteskapet og familien. Jeg er redd for at andre skal tro det er noe «galt» med meg. Jeg har fått oppfølging av både FVK og psykolog, men sliter fremdeles med disse følelsene. Anonymkode: c9a89...a0c Jeg forstår litt tankegangen din og hadde desse følelsene selv etter min mann stakk. For min del hjalp det å tenke på at 40-60% er utro, så det er mange som har opplevd dette. Anonymkode: 53085...7f8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #31 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ekssvigermor sa til meg på døra rett etter han flytta ut fra oss og inn til elskerinnen sin, at min eksmann hadde hatt det vanskelig lenge og at han nå hadde funnet fred. Javell? Hva med barna da? Nei det ordnet seg … Anonymkode: 53085...7f8 Så flaut at han får mora si til å tale sin sak. Anonymkode: c6388...589 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #32 Skrevet 10. juli 2024 Du overtenker hvor mye andre folk egentlig bryr seg. Tipper folk snakker litt, så roer det seg raskt. Selv tenker jeg mer «javel» av sånne historier. Det er når de IKKE går fra hverandre etter utrosksp, at det snakkes litt mer. Da fremstår ofte tilgiveren som naiv og svak. Anonymkode: c743d...588
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #33 Skrevet 10. juli 2024 Folk som får seg kjæreste rller samboer svært kort tid etter brudd får gjerne rykte på seg for å ha vært utro. Kanskje ikke fysisk men planlagt en exit ut av forholdet med en backup ventende. Vi kan vite at forholdet var dødt for lenge siden, men når man forstår at vedkommende mest sannsynlig var så tafat at hen ikke kunne avslutte før det var etablert en backup så mister man respekten. La hans handlinger tale for seg selv, pladyre sammen hjertet ditt og husk "this too shall pass".❤️ Anonymkode: 09daa...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #34 Skrevet 10. juli 2024 Her er det så mye jeg ikke klarer å relatere meg til at det er helt vilt! Er dere alle fra bygd? Hva skjer ? Hvem er det liksom som bryr seg så mye tror du ? Altså om noen har vært utro så er jo det naturligvis kjipt.. men, forholdet hadde nok endt i brudd uansett. Det tenker jeg om de som har vært uto. Jeg fokuserer mye mere på meg, jobb mine barn, forhold hobbyer å venner ... Jeg velger ikke "sider" . Det er kjip og være i et rævva forhold, bra at man har troa på kjærligheten og at man våger å prøve å satse på noe nytt. Om det har gått noen mnd eller noen år. De som dog setter barna til sides, eller de som sverter den ene forelderen etc .. DE tenker jeg derimot er skikkelig dritt! Slike folk holder jeg meg langt unna.... Anonymkode: 00f16...4d9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2024 #35 Skrevet 10. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her er det så mye jeg ikke klarer å relatere meg til at det er helt vilt! Er dere alle fra bygd? Hva skjer ? Hvem er det liksom som bryr seg så mye tror du ? ... Anonymkode: 00f16...4d9 Det er mange som bryr seg etter et brudd. De vil ha svar, og leiter kanskje etter det enkle. Noen synes utroskap er lett å forholde seg til, andre veldig vanskelig. Jeg opplevdes da min eks brått gikk fra meg at folk syntes det var fryktelig rart - og noen trodde nok sikkert at jeg var utro. For hvorfor ellers vil en mann brått gå? - Kvinne i en av Norges største byer Anonymkode: c6388...589
Mannen 40 Skrevet 10. juli 2024 #36 Skrevet 10. juli 2024 Ingen kommer til å tenke noe om deg, annet enn at du fortjener bedre enn en dritt av en mann som bedrar både kone og sine barn. det som kommer til å bli tema for sladder og folks meninger er ihvertfall ikke dine evner som kone. Sånne menn som han setter også oss andre av samme kjønn i dårlig lys for det er «typisk mannfolk» som faen ikke klarer å holde fanten i buksa og i det minste gjøre ting i riktig rekkefølge. hadde jeg blitt bedratt som dette skulle alle fått vite hva som hadde skjedd og hvordan sviket hadde utspilt seg, og utifra det kunne alle venner og bekjente gjort seg opp sin egen mening. jeg skulle faen meg kringkastet det for gi de lykkelige nyforelskede en “ GO FUCK YOURSELVES”🤮 jeg håper du kommer deg videre i livet på en god måte for deg selv, ditt selvbilde og ikke minst for barna som opplever dette😠
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #37 Skrevet 14. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 11.08): Jeg er «offer» for utroskap. Det viser seg at mannen min har hatt et forhold til en felles bekjent over lang tid, og han har nå gått fra meg til fordel for henne. De nekter for at det har vært noe mer en et vennskap frem til bruddet, men jeg forstår jo (og har også blitt fortalt av andre) at det ikke stemmer. De er fremdeles ikke åpne om forholdet, så det er nesten ingen som vet om det ennå. Jeg er så redd for hva våre felles venner og bekjente kommer til å mene og tro om meg når dette kommer ut…. Og ikke minst hva barna våre kommer til å føle når de finner ut at pappa og xxx har blitt kjærester (de tar naturligvis bruddet tungt allerede…). Jeg føler meg så dum og stakkarslig som har blitt bedratt på denne måten. Og bærer i tillegg stor sorg og fortvilelse over å miste familie og venner i kjølvannet av bruddet. Hvordan ville dere reagert dersom dere fikk greie på grov utroskap i vennegjengen eller nabolaget? Hva tenker dere om den bedratte, den utro, og elskerinnen? Hva med barna som også påvirkes av dette? Anonymkode: c9a89...a0c Er det samlivsbrudd med det andre paret også? denne elskerinnen tenker kun på seg selv, og har ikke tanker for andre enn seg selv. nabolaget og venner snakker om henne og aller minst om deg. De som blir bedratt har alle omsorg for ❤️ Husk at det er han som har vært utro, og han som har ødelagt familien sin. Anonymkode: b0f26...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå