Gå til innhold

Hvilken liten hverdagsveske har du? Ønsker tips!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leter etter en liten hverdagsveske som får plass til det nødvendigste. Gjerne noe som går sammen med det meste av klær da jeg ikke er en person som bytter på veskene jeg bruker. Hadde vært kjekt med noe inspirasjon!

Anonymkode: ec65f...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker som regel denne ;) ;)

image.jpeg.2c794254af92cab802506ecb8215cdb9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hverdags veske fra becksøndergaard i skinn og deler i semsket skinn. Modellen heter everly. Kommer også i en modell i kun semsket skin. Jeg har min i 3 ulike farger men bruker mest den i crocus. Den modellen selges ikke lenger på offisielle siden men er oppdrive enkelte steder. Jeg har hatt den nå i snart 5 år og ser like fin ut. Har også en liten veske fra samme merke og synes kvaliteten er bra.

Anonymkode: 321fa...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Venezia Majse fra Adax i svart og føler at den har plass til det mest nødvendige og har et enkelt design som fungerer til det meste. Har ikke hatt den så lenge (Måtte bytte hverdagsveske pga. ny mobil som ble for stor for den gamle), men den jeg byttet ut var også fra Adax og den er like fin etter mange års bruk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markberg - en sort camera bag:

https://markberg.no/products/elea-crossbody-bag-grain-black-1?gad_source=1&gbraid=0AAAAAodXRZxyvefXIJJ-u5SO7hSAFo4nK

Eller: min har to rom med glidelås og crocoskinn, ikke glatt. Men samme ulla.

Fordi jeg trengte crossbody, glidelås, justerbar og flere lommer. Og mindre enn den Adaxen. 
Og at den tåler litt rusk/snøvær osv.

Har blitt ranet på kollektiv uten å merke det med vesker uten glidelås, så ville spesifikt ha det 😅

Endret av AprilLudgate
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...