Gå til innhold

Husker dere denne familiedrapssaken ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da far drepte familien: Historien om trippeldrapet på Storhaug i Stavanger i 2007 – Rogaland (nrk.no)

Hvor mange har i ettertid tenkt at noe nok var galt her? 

Både far og mor hadde krevende jobber, de bygger hus som blir forsinket i flere år og må derfor kjøre barna til andre siden av byen til skolen.

Og den drømmen til datteren😔 Hun har nok forstått at noe var galt lenge.

Anonymkode: 742f6...df2

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor dra opp gammelt grums, hvorfor ikke heller diskutere lignende saker på et generelt grunnlag. Virker som om du er ute etter noe spesielt når du drar opp denne saken.

Anonymkode: fdde8...4be

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, husker ikke denne.

Anonymkode: 282b1...4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da far drepte familien: Historien om trippeldrapet på Storhaug i Stavanger i 2007 – Rogaland (nrk.no)

Hvor mange har i ettertid tenkt at noe nok var galt her? 

Både far og mor hadde krevende jobber, de bygger hus som blir forsinket i flere år og må derfor kjøre barna til andre siden av byen til skolen.

Og den drømmen til datteren😔 Hun har nok forstått at noe var galt lenge.

Denne hadde jeg ikke fått helt med meg selv om jeg bor i nærheten😔 Hjerteskjærnde💔

Jeg tror du har helt rett i at he foregikk det nok mer innenfor husets fire vegger enn de fortalte om. Barn er svært lojale mot foreldrene sine og flinke til å late som alt er fint og fortrenge. Drømmen var neppe sanndrømming.

Anonymkode: 2433a...c9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Denne hadde jeg ikke fått helt med meg selv om jeg bor i nærheten😔 Hjerteskjærnde💔

Jeg tror du har helt rett i at he foregikk det nok mer innenfor husets fire vegger enn de fortalte om. Barn er svært lojale mot foreldrene sine og flinke til å late som alt er fint og fortrenge. Drømmen var neppe sanndrømming.

Anonymkode: 2433a...c9c

Ja det er jo ganske interessant å lese hva bedriftslegen har sagt allerede 6 år i forkant. 

Tydelig at det var en person som allerede da var svært stresset. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor dra opp gammelt grums, hvorfor ikke heller diskutere lignende saker på et generelt grunnlag. Virker som om du er ute etter noe spesielt når du drar opp denne saken.

Regner med at det er fordi nrk nylig hadde en sak på dette. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra nabobyen og husker saken godt.

Anonymkode: a932d...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker drapene i Stavanger veldig godt, ufattelig trist og tragisk.  Viktig å være medmenneske og til dere som er arbeidsgivere og ledere, oppfør dere skikkelig !

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merlin skrev (Akkurat nå):

Jeg husker drapene i Stavanger veldig godt, ufattelig trist og tragisk.  Viktig å være medmenneske og til dere som er arbeidsgivere og ledere, oppfør dere skikkelig !

Ja det er nok noen arbeidsgivere her som nok kan gå litt i seg selv.

Og grunnen til at jeg dro det opp er at nrk lagde denne saken selvfølgelig på grunn av ting som har skjedd i år igjen. I Stavangersaken var det faktisk en god del varsler i forkant. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Violetta skrev (4 timer siden):

Regner med at det er fordi nrk nylig hadde en sak på dette. 

Er fullt klar over det. Å gå fra en sak på NRK til å dra dette opp som anonym er to forskjellige ting. Virker mer som om ts er ute etter litt inside snusk enn noe annet. Og det synes jeg ikke er ok, er fortsatt en del pårørende rundt her og spekulasjoner på nett som lett kan søkes frem er unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja husker den 😕

Anonymkode: 075b9...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den. Veldig trist, og så vondt at folk må føle på at de fremstår som perfekte utad. 

Anonymkode: 8504a...808

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Husker den. Veldig trist, og så vondt at folk må føle på at de fremstår som perfekte utad. 

Anonymkode: 8504a...808

Helt enig i det. Tenk om denne familiefaren kunne bedt om hjelp💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske aktuelt å minne om alle de familiedrapssakene som har vært i det siste.

Spesielt med tanke på at det nå er en tråd på forumet hvor mor og stefar i et helt år nå har vært så redde for at tenåringssønn skal drepe dem og felles barn mens de sover, at de begge to, uavhengige av hverandre, har sittet oppe på natten for å holde vakt over familien.

Men å gå til politiet for en risikovurdering og veiledning, det avfeies av de fleste av de som svarer i tråden...

Anonymkode: c2cc3...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Er fullt klar over det. Å gå fra en sak på NRK til å dra dette opp som anonym er to forskjellige ting. Virker mer som om ts er ute etter litt inside snusk enn noe annet. Og det synes jeg ikke er ok, er fortsatt en del pårørende rundt her og spekulasjoner på nett som lett kan søkes frem er unødvendig.

Nå tillegger du en del grunnløse intensjoner syns jeg. Dersom du mener tema er upassende så foreslår jeg at du finner noe annet å lese på.

Anonymkode: 517c1...752

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ganske aktuelt å minne om alle de familiedrapssakene som har vært i det siste.

Spesielt med tanke på at det nå er en tråd på forumet hvor mor og stefar i et helt år nå har vært så redde for at tenåringssønn skal drepe dem og felles barn mens de sover, at de begge to, uavhengige av hverandre, har sittet oppe på natten for å holde vakt over familien.

Men å gå til politiet for en risikovurdering og veiledning, det avfeies av de fleste av de som svarer i tråden...

Anonymkode: c2cc3...09d

Jeg tror at ofte i slike saker så har det vært en del varsler i forkant og at mange rundt har fornemmet at et eller annet er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker ikke denne saken, men det har vært lignende saker. 
Forstår ikke hva som skjer med verden når noen kan gjøre noe slikt. 
en dyp tragedie på alle måter 

Anonymkode: 2ef6a...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Å ha åpenhet om sånne tragiske ting kan hjelpe mennesker til å døke hjelp før det er forseint . 
Å tie ting ihjel løser ingenting.  
Minner meg om en kommentar jeg fikk for noen år siden . 
Jeg har stående et bilde av en av mine nevøer som døde ganske ung, og da fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg hadde det bildet fremme ??  
Fordi at han var en oss og han fortsatt skal telles som en av oss ❤️

Anonymkode: e054b...16e

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja det er nok noen arbeidsgivere her som nok kan gå litt i seg selv.

Og grunnen til at jeg dro det opp er at nrk lagde denne saken selvfølgelig på grunn av ting som har skjedd i år igjen. I Stavangersaken var det faktisk en god del varsler i forkant. 

Ble laget lik tråd her for en mnd siden om denne saken.

Google litt og skriv kvinneguiden på slutten av søket før du lager tråd, så slipper vi flere like tråder

Anonymkode: 5d644...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

si det til nrk som dro den opp. jeg skjønner heller ikke hvorfor. tenker på familie og venner som må lese om det igjen (ikke ts)

Anonymkode: 2178b...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...