Gå til innhold

Angrer du på at du fikk barn?

Angrer du på at du fikk barn?  

99 stemmer

1. 1. Angrer du på at du fikk barn?

• Ja
      18
    • Nei
      81

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg angrer ikke, og hadde ønsket meg ett til, men det gikk ikke (har to, og er veldig lykkelig og takknemlig for det). 

Anonymkode: a574b...eca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Uten barn hadde jeg ikke vært i live, så nei. Det er eneste grunn til at jeg lever og knapt er deprimert. Jeg har ikke tid til tunge tanker som aleneforsørger.

Anonymkode: cd6d3...834

For en belastning du har lagt på dine barn

Anonymkode: 05cf9...040

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barna selv vet jo antakelig ikke dette? 

Anonymkode: 27464...6a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Barna selv vet jo antakelig ikke dette? 

Anonymkode: 27464...6a0

En som lever, ånder og holder seg oppe pga barna. Hva skjer når de skal flytte ut? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke!

Jeg er veldig glad for den ene jeg fikk, selv om han har diagnoser og det ikke er så enkelt bestandig. 

Anonymkode: ccd36...416

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En som lever, ånder og holder seg oppe pga barna. Hva skjer når de skal flytte ut? 

En som lever og ånder for barna, vil det absolutt beste for de 🥰 Det betyr også at man ønsker at de skal få egen familie og et godt liv. Barnebarn tilfører også mye glede.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En som lever og ånder for barna, vil det absolutt beste for de 🥰 Det betyr også at man ønsker at de skal få egen familie og et godt liv. Barnebarn tilfører også mye glede.

Ingen som kan forvente barnebarn i dag. Det er opp til barna om de får barn ikke noen andre.

Anonymkode: 48513...ee0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan absolutt bety det. 

Men også en som ikke har et liv uten om barna, som ikke ser annet enn barna. Livet er ingenting uten barna. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger kjenner jeg en dyp savn etter livet før barn, hvor jeg kunne sette meg selv og mine ønsker og behov først. Men jeg angrer ikke. Vi slet med å bli gravide og der jeg kjenner andre som sier at de ikke ville vært mindre lykkelig uten barn så vet jeg at jeg ville det. Ønsket om egne barn var svært sterkt. Nå vurderer vi et barn til, ikke fordi vi ønsker to, men fordi jeg unner mitt barn et søsken så inderlig! 

Anonymkode: 523ae...26e

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

_popcorn_, adm

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har aldri angret på det, og tror heller aldri at jeg kommer til å angre. Jeg har aldri lurt på hva meningen med livet er etter at jeg fikk barn. 

Anonymkode: fa608...1c2

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Det vil jeg ikke si. Jeg var ensom og deprimert før jeg fikk barn. Nå er jeg ingen av delene.

Anonymkode: cd6d3...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...