Gå til innhold

hvor i flyet liker du best å sitte?

Vimsa84

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bankerst, da kan jeg legge ned setet. 

Anonymkode: dc0c2...ae8

Bakerste rad kan ikke lenes bakover, på de fleste fly, på grunn av veggen bak. Og du lukter toalettene, og har stort sett kø rett ved deg. 

Flyr du i det hele tatt? 

Anonymkode: 88fde...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ved vinduet på korte turer, midtgang på lange. Jeg liker best vindu, men synes også det er så vanskelig å "være til bry" for andre og be de reise seg hvis jeg skal på do. 

Anonymkode: 3c927...aec

Jeg har ca 40-50 flygninger i året. Og vekker folk om jeg må det om jeg må ut en tur. Det er en del av ulempen ved å sitte ytterst.  Derfor sitter jeg innerst, og sover godt når jeg ønsker det. 

Anonymkode: 88fde...f2c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best sete ved midtgangen. Liker å ha muligheten til å bevege på meg uten å forstyrre noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Husker en gang jeg hadde satt meg godt til rette på midtgangsetet mitt da det kom en forretningsmann i dress som hadde vindussetet. Så ser han på meg og sier "du kan godt få lov å sitte ved vinduet hvis du vil" som om han snakket til et barn. 

Jeg er en kvinne i femtiåra. NEI! svarte jeg surt. Han ville aldri spurt en mann på min alder om det samme, for en fjott!

Anonymkode: 2cc6e...d04

Alltid morsomt med sånne gretne surpomper...

En er altså "en fjott" om en tilbyr vindusplassen til en passasjer som sitter i midtgangen, det skal ikke mer til.

Anonymkode: cda30...f11

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3F om jeg har god tid og må vente på bagasje, 3D om jeg skal kjapt av og videre avgårde på jobb. Gjelder innland og Europa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindusplass, kan lene meg til veggen og som oftest er det kjøligere på vindu. Jeg blir kvalm av varme fly.

På turer over 4 timer velger jeg rad 1 eller Exit for mer beinplass. Eventuelt premium economy og av og til business på lange reiser. Mange selskap selger business ganske rimelig noen dager før flighten. Liker meg ganske langt fremme i flyet, gjerne ikke lengre enn rad 15. 

Reiser som regel med mannen og om Exit er opptatt så velger vi en to-seter om de har. 

I likhet med @Peanut studerer jeg Seat guru i forkant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Spiller egentlig ikke noen rolle. Men ved mellomlanding foretrekker jeg forran. Løp med livet som innsats gjennom flyplassen i London forrige uke. Nådde såvidt flyet mitt til Orlando...

Anonymkode: fc32d...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, Sonit said:

Vindusplass, kan lene meg til veggen og som oftest er det kjøligere på vindu. Jeg blir kvalm av varme fly.

Jeg også, fly har blitt så mye varmere de siste årene, og jeg aner ikke hvorfor? Før kunne man velge nesten full orkan fra luftdysen i taket, nå er det såvidt man kjenner litt luft om man stikker hånda helt oppi. Litt forskjell på ulike flytyper, men i hvert fall Norwegian har blitt veldig gjerrige på lufta. 

Anonymkode: b6374...88d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...