Gå til innhold

hvor i flyet liker du best å sitte?

Vimsa84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cockpit. slipper bråk og prompelukt.

Anonymkode: 65f6c...629

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakerst, fordi det er nært toalettet.

Anonymkode: 6e290...82f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtgangen, da slipper jeg å sitte helt oppå andre og med unntak av da de går forbi med vogna kan jeg lene meg utover og bort fra de jeg sitter med. 

Om mannen er med velger vi midtgang og midtsetet forran eller nødutgang. Han er 2 meter høy og blir veldig ukomfortabel i "vanlige" seter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindu. Liker utsikten og at jeg ikke må flytte meg når medpassasjerer må på dass.

Anonymkode: 92102...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å sitte ved vinduet. Kan se ut å føle jeg ikke sitter så trangt 

Anonymkode: b3cac...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På korte flyvninger, under to timer, midtgangen, langt fremme, helst ved nødutgang.

Lengre flyvninger, ved nødutgang, men vindusplass slik at jeg slipper å flytte meg. 

Anonymkode: 7fc53...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt på (nødutgang) eller helt bakerst :)  Fordi nødutgang er digg med beinplass, slipper føle seg så innesperret. Og bakerst? Vet ikke, det bare føles bedre, har liksom litt oversikt.

Liker best midtgang, igjen, liker ikke føle meg innesperret.

Endret av Anononyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindusplass, langt fremme. Men ikke ved første rad siden jeg vil ha bagasjen under setet foran. Liker å lene meg mot veggen, se ut og slippe å flytte meg hvis andre skal ut. Liker å komme raskt inn på flyet og raskt ut igjen. 

Anonymkode: b6374...88d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å sitte så langt fremme i flyet som mulig. Kommer fort ut av flyet. Viktig om en har kort tid til neste fly. Liker også å kikke på flyvertinnene. Hvor de har jumpsetene sine. Så fint å se på flyvertinnene. Mange av de er så deilige, sexy og søte at det er en fryd for øyet å se på. 

Anonymkode: 4b237...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt fremme i flyer som mulig, flyr bare business class eller economy plus 

Anonymkode: 77951...efb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt fremme, for å komme meg fortest ut. Pleide å være helt bakerst, men så ble de så dårlige på å åpne opp bak for å gå ut.

Liker også best å sitte nært midtgangen. Eneste minuset er at under sete foran akkurat der er det mye mindre plass til sekken, og har ofte endt opp med å velge sete i midten faktisk.

Ikke noe er verre å bli sittende fast inne på rekka for den ytterste personen har masse god tid. 

Anonymkode: fdb4d...f5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I jobb og innimellom privat flyr jeg fleks, og foretrekker da vindussete foran. 

Har jeg vanlig billett velger jeg vindussete ca 10-15 rader fra bakerste rad. Her er det oftest ledige seter da foran fyller seg opp først. Og du er også langt nok unna til å slippe lukt fra toalettene, og dokø. 

Kan ikke fordra midtgang. Man kommer så tett på alle som går forbi, og alltid noen som bruker setet som støtte. 

Anonymkode: 88fde...f2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vindu ved vingen.Kort vei til nødutgang når flyet har stryrtet.

Anonymkode: 96acd...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg slipper vonde lukter er jeg glad. Og helst ikke midt-setet eller rare mennesker. Helst foretrekker jeg at de er mer oppegående enn meg for da blir jeg den de prøver aktivt å unngå. 😅 i stedet for at jeg må unngå dem. 

Anonymkode: 36ecf...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å sitte på business😅. Gjør alltid det på interkontinentale reiser. Helst på midtraden hvis vi er to og ved vindu hvis jeg reiser alene. Liker best førsterad. Hvis det ikke er businessklasse på flyet sitter jeg alltid på første (eller en av de første radene). Er det opptatt velger jeg sete midt i flyet ved nødutgang. 

Anonymkode: 4fdf5...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Korte turer vindu så jeg kan se ned på landet.

Lengre turer bak vingene og ved midtgangen.  Lite å se ute og lett å komme seg i midtgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved midtgangen et stykke frem, men ikke helt fremme. Hater å føle meg innesperret, vil være i nærheten av nødutgang og toaletter, og komme meg raskt ut av flyet- samtidig som jeg vil kunne ha veska under setet foran. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På setene.

Anonymkode: af581...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger stort sett midtgang på andre rad.

Anonymkode: 3d82f...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...