Gjest tuppa Skrevet 13. november 2002 #1 Del Skrevet 13. november 2002 Hei! For noen dager siden kjente jeg at den ene indre kjønnsleppen var hovnet opp. Den er liksom stinn, som om den er fyllt av væske eller noe. Det er ubehagelig, kjenner det hele tiden når jeg sitter og går. Det er ikke rødt eller uvanlig farge på. Vet at jeg ikke har noen kjønnssykdommer, har nettoppp vært til gynekologisk undersøkelse. Noen som har opplevd det samme? Hva kan det være og hvordan kan jeg få det bort? Hilsen Tuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. november 2002 #2 Del Skrevet 13. november 2002 Ha på deg løse truser og bukser. Gå naken hjemme i leiligheten. Sitt med bena spredd. Slik får kjønnsleppene ro og fred, og hevelsen vil gå fortere tilbake. Dette er neppe noe å bekymre seg nevneverdig for. Mulig det bare er sårhet etter gnaging av klær e.l. Går imidlertid hevelsen ikke tilbake etter 1 uke uten mere gnaging, kan det jo være greit å ta seg en tur til doktor. Vibeke (flink til å lese på leppene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppa Skrevet 13. november 2002 #3 Del Skrevet 13. november 2002 Takk for tipsene. Går så mye uten truse jeg kan. Har vart i 4 dager nå, og det blir vondere og vondere.. Uff. Har du opplevd det samme? Har bestillt meg time med legen... Øyeblikkelig hjelp...på FREDAG... Så ordner det seg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 13. november 2002 #4 Del Skrevet 13. november 2002 Det kan være at du har fått en kvise eller en kong der... det gjør at den kan hovne opp... men det ordner legen opp i altså! Det fikk jeg forrige uke... Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. november 2002 #5 Del Skrevet 13. november 2002 Tuppa; når det gjelder kjønnslepper har jeg opplevd mye rart. Ridning som fersking og lange økter med sykkeltrening og feil undertøy setter sine spor... :-? Kom på en artig historie som hendte meg for mange år siden. Var på tur i skogen og måtte sette meg ned underveis for mindre forretninger. Grep om en tust med gress for å tørke opp litt etterpå. Det var først når jeg dro på meg buksene igjen, at jeg kjente det var brennesle blant gresset jeg hadde forsynt meg med... Jeg kan le av den historien nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppa Skrevet 13. november 2002 #6 Del Skrevet 13. november 2002 Uff uff Vibeke.. Stakkar deg... Au! Skjønner imidlertid ikke hvordan klær kan gnage på de indre kjønnsleppene.. Men men, det går nok over av seg selv eller med legens hjelp.. Takk for svar iallfall! Godt å vite det ikke barre er meg som har hatt slike problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 14. november 2002 #7 Del Skrevet 14. november 2002 Etter 15 km med sykkelsete mellom bena vil du oppdage at det meste kan gnage på de indre kjønnsleppene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppa Skrevet 16. november 2002 #8 Del Skrevet 16. november 2002 En liten forklaring: Var til legen, og fikk vite det var en tett kjertel. Fikk medisin, så skal visst hevelsen gå ned. Hvis ikke må de lage et innsnitt og tømme den... Håper medisinen virker! Ikke farlig iallefall... Takk for svarene! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. november 2002 #9 Del Skrevet 16. november 2002 Ett tips fra meg også; bruk kun truser som kan vaskes på minst 60 grader. det er kun ved 60 grader at alle bakteriene dør. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 16. november 2002 #10 Del Skrevet 16. november 2002 Da må du nok kokvaske dem, om du skal drepe alle bakteriene og bli kvitt giftstoffer de utskiller...Og stryke dem etterpå! Men jo, det er absolutt et godt tips å kjøpe seg undertøy som tåler å vaskes på høy temperatur. Fint at det ordnet seg med problemet ditt, Tuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppa Skrevet 16. november 2002 #11 Del Skrevet 16. november 2002 Legen sa at string truser heller ikke er så bra de drar fremover bakterier til steder de ikke hører hjemme. Så de er en bro av bakterier.. Best å gå en del uten truse, og med string til pynt.. Som kan vaskes på 60 grader ja.. Tuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. november 2002 #12 Del Skrevet 16. november 2002 Da må du nok kokvaske dem, om du skal drepe alle bakteriene og bli kvitt giftstoffer de utskiller Vel, 60 grader dreper hvertfall det meste. Å kun bruke silketruser som må håndvaskes er ikke en særlig gode ide. Og stringtruser kan lett føre til sopp. En god imtimsåpe er også bra og ha. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå